Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus  (Luettu 4562 kertaa)

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« : Helmikuu 28, 2020, 15:39:04 »
Tytöillä on tapana mainita ilmoituksissaan ovatko he tupakoijia vai eivät. Pari kertaa on tullut vastaan palveluntarjoaja, joka ilmoituksensa mukaan on savuton, mutta jonka suu kuitenkin maistuu ihan muulta. Mä en ole itse polttanut vuosiin, joten huomaan kyllä eron. Mua tämä on häirinnyt oikeasti ja se voi vaikuttaa kokonaisfiilikseen heti alusta asti.

Tupakointi ei ole mulle ehdoton kynnyskysymys, mutta olisi tosi kiva tietää siitä etukäteen. Muistakaa siis tytöt ilmoitellessanne, että tupakoimaton turska kyllä huomaa pikku juksauksenne pussaillessa! Jos suutelu ei kuulu palvelun sisältöön, niin sitten se on tietysti mullekin ihan sama vaikka tyttö polttaisi metrin halkoja.

Onko täällä paljon  muita turskia, joiden kiinnostukseen palveluntarjoajasta vaikuttaa tupakkatavat?

Poissa kikkihiiri

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2020, 20:56:55 »
Itse en ole koskaan tupakoinut joten kyllä se vähän latistaa tunnelmaa kun toinen maistuu tupakalta. Olen tosin törmännyt tapauksiin jossa aski pöydälle joten selvästi tupakoi, mutta en ole suudellessa maistanut mitään normaalista poikkeavaa.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #2 : Helmikuu 28, 2020, 21:18:06 »
En itse tupakoi, mutta ei mua sinällään häiritse kenenkään polttamiset jos on vaan hamput pesty tms.ennen tapaamista.

Kerran olen joutunut nostamaan kytkintäkin kun hupsukan kämpässä oli niin tajuton käry ettei mitään rajaa.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #3 : Helmikuu 28, 2020, 21:34:46 »
Ei haittaa huoran tupakointi. Olen tainnut ennenkin sanoa, että seksikästähän se vain on.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #4 : Helmikuu 29, 2020, 14:14:37 »
En minä tupakoimattomuuden perusteella valitse, mutta totta myös on, että tupakan hajua ei saa pois pesulla eikä tököteillä. Välillä tulee suudeltua tuhkakuppia, joilla on blondit hiukset, töröt tisut, kaupungin korkeimmat korot ja ikää parikymmentä vuotta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #5 : Helmikuu 29, 2020, 15:28:07 »
Ei häiritse polttaako vai eikö. Enemmänkin haiseva pillu tai tunkio hengitys häiritsee.
Tai liiallinen kakanhaju pillua nuollessa, mistä päästäänkin siihen, että nuolenko oikeaa reikää, mikä on pitänyt ihan visuaallisesti varmistaa, että ykkösellä olllaan😁

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #6 : Helmikuu 29, 2020, 16:32:25 »
Tupakointi ei sinällään häiritse, mutta siitä tuleva haju häiritsee ja se, että sellaisen ihmisen koko iho haisee tupakalle. Harmi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2020, 16:38:17 »
Ei ole koskaan haitannut polttaako vai ei kun itse kuitenkin tulee kessuteltua ::) Pyrin kyllä olemaan tupakoimatta ennen hupakoihin menoa etten itse haisisi Marlborolle ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #8 : Helmikuu 29, 2020, 16:44:11 »
Tuhkakupin maku ja niinkuin Villerius totesi, tupakalle haiseva iho, on kyllä turnoff. Mielummin ehdottomasti ei..

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7765
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #9 : Maaliskuu 04, 2020, 12:17:45 »
Palveluntarjoajan tupakointi ei haittaa, mutta asiasta on hyvä mainita ilmoituksessa. Vielä noin 10 vuotta sitten naisten tupakointi oli mielestäni nykyistä yleisempää.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #10 : Maaliskuu 04, 2020, 13:18:11 »
Ei se haittaa jos palveluntarjoaja polttaa silloin tällöin mutta mielestäni pari askia päivässä on jo liikaa.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #11 : Maaliskuu 04, 2020, 13:45:11 »
Ei haittaa, kunhan malttaa tapaamisen ajan olla polttelematta (siis kyse lähinnä 1h ajasta.) - Kerran vanhassa Koplissa olin kahden virolaisen neiun kanssa heitin yksiössä ja nämä sauhuttelivat menemään (pidemmän kaavan mukaan mentiin - mikä oli, jos ei nyt erehdys niin ehkä vähän turhaa..) parin tunnin ajan kuin korsteenit eikä siinä kämpässä avattu edes ikkunaa. - Hotellissa sain jälkeenpäin kuurata itseäni suihkussa sitten kanssa pidemmän kaavan mukaan ja niitä housuja ja paitaa ei enää sillä reissulla käynyt vetää päälle... - Että kyhyllä sen "naisellisen normitupakoinnin" jotensakin kestää. Hyvä tietysti mainita etukäteen.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #12 : Maaliskuu 04, 2020, 14:22:44 »
Itse ehdin polttaa yli 25 vuotta, kunnes kyllästyin ja pääsin irti tupakasta tahdonvoimalla ilman vieroituslääkkeitä tms. Täysin turhaa rahan ja terveyden haaskaamista.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #13 : Maaliskuu 13, 2020, 09:25:55 »
Ärsyttää vietävästi tuo tupakin maku ja haju.Taannoin erään hupakon luona vieraillessa hän aina tauolla kävi tupakilla eikä edes suutaan huuhdellut.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #14 : Maaliskuu 14, 2020, 17:07:37 »
Itse olen satunnaispolttaja. Jos nyt sattuisi sattumalta tupakka maistumaan ennen treffejä, kuuraan kyllä suuni. Ei ole kiva olla painettavanakaan, jos asiakas haisee selkeästi tupakalle.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #15 : Maaliskuu 28, 2020, 19:47:54 »
Itse olen satunnaispolttaja. Jos nyt sattuisi sattumalta tupakka maistumaan ennen treffejä, kuuraan kyllä suuni. Ei ole kiva olla painettavanakaan, jos asiakas haisee selkeästi tupakalle.

Sopiiko kysellä Nellanoora tätä asiaa sitten toisinpäin eli suostuisitko polttamaan treffien aikana? Esim suuseksi ja sauhuttelu samaan aikaan?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #16 : Maaliskuu 28, 2020, 19:57:09 »

^

Oliko idea siis että sä nuolet ja Nellis polttaa??
Amator

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #17 : Maaliskuu 28, 2020, 20:01:51 »
Kääk. En ole koskaan polttanut ja inhoan tupakansavua ja tupakanhajua. Siirtykää nuuskaan!

Poissa jaculo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #18 : Maaliskuu 28, 2020, 20:19:32 »

^

Oliko idea siis että sä nuolet ja Nellis polttaa??

Oikeastaan molemmat vaihtoehdot olisi houkuttelevia. Nellis polttaa ja suuseksi kummin päin vaan.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajan tupakointi/tupakoimattomuus
« Vastaus #19 : Maaliskuu 28, 2020, 20:31:17 »
Olin joskus bilepolttelija, mutta viimeisestä tupakasta on nyt ainakin viisi vuotta. Asiakkaiden tupakointi ei haittaa, vaan päinvastoin olen sillä tavalla pervo, että musta tupakoitsijan kanssa on ihanaa suudella! Älä siis hyvä ihminen huuhtele suutasi tai syö purkkaa sen piharöökin jälkeen!

(Ja täähän on siis mun ainoa perversioni.)  ::)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia