Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stripparin ahdistava esitys järkytti tamperelaisissa opiskelijabileissä  (Luettu 2889 kertaa)

Poissa Antsa

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Pikkuisen tilannetajun puutetta stripparilta. Ei hyvä.
Kyllä pojat se on niin, kun miehellä muna seisoo niin järki ei toimi pätkääkään.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2020, 21:15:49 kirjoittanut Shark »
Ihanat naiset.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Yli meni niin että kolina kuului. Kyllä olis ammattilaisen pitäny tajuta, koska tilanne ei enään yleisön edustajalle ole hauska. 
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Olisi varmaan hyvä tietää, että mitä stripparilta tilattiin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Luulisi jokaisen jo kuulleen suostumuksesta, kun emännät siitä lehdissä pauhaavat. En hyväksy tuollaista missään nimessä.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Surullista, kun kyseessä on kuitenkin ammattiesiintyjä... Tilanteesta olisi voinut saada tytölle kyllä kiihottavan ja mukavan kokemuksen, jos strippari olisi osannut lukea tilannetta oikein. Kaikki eivät ole niin rohkeita luonteeltaan, eikä tarvitsekaan olla... Jokin hellempi huomionosoitus olisi voinut olla tytölle just se mitä, se ois tarvinnut.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Olisi varmaan hyvä tietää, että mitä stripparilta tilattiin.

Olisi varmaan hyvä tietää, että jos strippari paikalle tilataan niin siinä saattaa hieman niitä vehkeitä heilua nenän edessä ja jotain kosketustakin jopa olla.
Mun on hirveen vaikea nähdä miten se strippari siinä jotakuta olisi ihan oikeasti väkisin pystynyt pitään.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kuinkahan usein tuollainen strippari joutuu itse asiattoman kopeloinnin kohteeksi? Tuskin se miehelle sen hauskempaa on kuin naisellekaan..
Voihan olla että nykyään tällaisissa asioissa alkaa olla niin ärhäkkä ilmapiiri, että kaikenlaiset tilattavat stripparit on kohta eilistä päivää.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kuinkahan usein tuollainen strippari joutuu itse asiattoman kopeloinnin kohteeksi? Tuskin se miehelle sen hauskempaa on kuin naisellekaan..
Voihan olla että nykyään tällaisissa asioissa alkaa olla niin ärhäkkä ilmapiiri, että kaikenlaiset tilattavat stripparit on kohta eilistä päivää.

No ei varmaan ole sen mukavampaa miehelle kuin naisellekaan.
Strippipaikoissa joissa oon käyny on aika tiukka valvonta/kuri ollut. Itse olen aina kysynyt luvan saako koskea sylitanssissa esim. tisseihin, ja sit tietysti myös tipataan lisää. Tämä mun ymmärtääkseni ihan alan koodistoa että aina pitää kysyä saako koskea ja on oletettavaa et sitten myös maksetaan siitä mitä on saatu.
Mutta noi privatilaisuudet varmaan sit voi hankalampia...noh, olen tilannut miehelle stripparin lahjaksi, ja silloin kävin läpi etukäteen just ton koskemisjutun, ja löin sit jo tipin käteen etukäteen tapahtuisi koskemista tai ei. Lahjan saajalle sit kerrottiin et on lupa koskea jos haluaa.

Mutta tälläinen yleisötilaisuus ja kyse siitä ettei se katsoja ole ns. halunnut olla niin lähellä stripparia...edelleen mun nyt on vaikea kuvitella miten sitä ei olisi saanut tehtyä siinä tilanteessa selväksi että mä en nyt halua tulla sinne lavalle, enkä halua että heiluttelet mitään mun edessä. Ei vaan mene sinne lavalle ja vaan sanoo & lähtee pois kun tilanne ei miellytä. Ei kai siinä nyt millään käsiraudoilla kiinni oltu.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5043
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Tuli tuosta mieleen (kun kyse nimenomaan opiskelijajärjestöjen bileistä), niin omien (harvojen) muistikuvien perusteella niissä on kai nimenomaan suurempi riski (nykyäänkin) siihen ettei kaikki mene ns. nuottien mukaan; paljon nuoria alkoholiin tottumattomia Isänmaan toivoja, porukan paine ja parikymppinen uho päällä = useampi laskematon tekijä. - Ja vallankin jos kohteena naispuolinen opiskelija niin - tämä vain neutraalisti todettuna - väärinkäsityksen/mielialan muuttuminen sitäkin suurempi.

Nuorena noita sattuu... - Itsekin jokus hamassa menneisyydessä olin juuri ennen viikonloppua (tentti seuraavana maanantaina) käväissyt lahden eteläpuolella hakemassa Viru Kangea ihan vain varastoon. Sillä reissulla oli tullut poikettua muun ohella mm. tallinnalaisessa strippipaikassa ja ehkä tungettu tobiaskin kyseisen sylitanssijan... johonkin. - Ja tätähän ei siellä pistetty pahaksi. - Mutta kun palasin Georg Otsilla takaisin Helsinkiin olin pitänyt itseäni nestemäisellä ravinnolla pystyssä samaniltaisia opiskelijabileitä varten. Nukuin kämpillä aivan liian vähän aikaa ja suuntasin kollegoideni joukkoon vielä hyvänlaisessa maistissa ja pidin kuntoani yllä taskumatin voimin.

Näissä juhlissa oli tilattuna tavan mukaan naispuolinen tanssija ja edellispäiväinen performanssi toistui kohdallani lähes identtisesti; tämä tuli myös syliini esittämään tanssia, ympärillä lauma ikäisiäni jamppoja huutamassa ja kannustamassa. Taisin luulla olevani jossain ihan muualla (blackout) mutta joka tapauksessa yritin alkaa tunkemaan lompakkoon jäänyttä tobiasta tämänkin tanssijan... johonkin. - Se ei tätä naista miellyttänyt (josko oli sitte krooni väärä rahayksikkö) mutta seuraava muistikuva on se missä kuljen ulos vahtimestari Runqvistin ystävällisesti saattelemana.

Niin mikä tässä oli pointti..? Sain siitä maanantain tentistä (sen ajan 1-3 asteikon mukaan) 3- . Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Paitsi etten enää sen jälkeen ole kaivannut pahemmin jälkimmäisen kaltaisia "härnäystansseja" - kyllä niihin se vissin lopputuloksen mahdollisuus on aina täytynyt sisältyä! (Ja tätä ei tarvitse tulkita sitten ihan kirjaimellisesti...)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 07, 2020, 17:29:16 kirjoittanut RobertLey »