Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vakkari hukassa
Kellopeliappelsiini:
Mies tarjoaa säännöllistä leipää ja tuloa talouteen, eikä kelpaa vakkariksi... :laught:
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Tammikuu 07, 2025, 22:05:44 ---Mies tarjoaa säännöllistä leipää ja tuloa talouteen, eikä kelpaa vakkariksi... :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Joo, ihme nillittäjiä me akat! Mikään ei kelpaa!
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: äRHäkkä - Tammikuu 07, 2025, 21:42:33 ---Mitä, mitä, mitä, ihme sääntöilyä!
Jos koen että olen AnnaB:n vakkari, niin enkö silloin ole? Sivuuttaen sen, ettemme ole koskaan tavanneet. 😜
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai saat kokea mitä vain, sitä en voi sulta kieltää mutta ehkä tässä nyt viittasin siihen mistä oon viime aikoina paasannut, että halutaan sopia vakkarihintoja ja vakkaridiilejä ennen ensimmäistäkään tapaamista, että pääsis jo ekalla kerralla halvemmalla kuin muut.
JuliaK:
^Niinpä😂
Sowhat:
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Tammikuu 07, 2025, 22:09:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: äRHäkkä - Tammikuu 07, 2025, 21:42:33 ---Mitä, mitä, mitä, ihme sääntöilyä!
Jos koen että olen AnnaB:n vakkari, niin enkö silloin ole? Sivuuttaen sen, ettemme ole koskaan tavanneet. 😜
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai saat kokea mitä vain, sitä en voi sulta kieltää mutta ehkä tässä nyt viittasin siihen mistä oon viime aikoina paasannut, että halutaan sopia vakkarihintoja ja vakkaridiilejä ennen ensimmäistäkään tapaamista, että pääsis jo ekalla kerralla halvemmalla kuin muut.
--- Lainaus päättyy ---
Vitaeprotakin saa ekan kuukauden tutustua puoleen hintaan, olisi kliffaa kun tyttöjäkin saisi kokeilla ensin tutustumishintaan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta