Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vakkari hukassa

(1/3) > >>

Sandux:
Löytyisikö tätä kautta mukavaa vakkaria mulle? Vajaa 40v suht pyylevälle veijarille. Oikeastaan ainut vaatimus, että olisit suomalainen suht normaali nainen 😊

MariaEnkeli:
Olen luullut, että homma toimii niin, että sinä kokeilet tyttöjä ja päätät itse kenen luona käyt vakituisemmin.

Sandux:
Vastaan on nyt vaan tullut turhan paljon kaikenmaailman erikoisuuksia tai aikojen kanssa säätämistä niin ajattelin koittaa tätä keinoa.

AnnaVonB:
Mä olen myös kuullut, että ei voi olla vakkari ennen kuin käy vakituisesti 😉. Eli ensin sun pitäis käydä kokeilemassa ja tapaamassa muutamia hupakoita, että voisit tietää kenen luona haluat vakituiseen käydä.

Uskon että esim täällä kirjoitavista kollegoista varmasti moni ottaaisi mielellään vakkariksi asiakkaan, joka on kohtelias ja asiallinen tyyppi ekoilla tapaamisilla. Se, mitä vakkari käytännössä kenellekin tarkoittaa onkin toinen juttu, ja se sun pitää selvittää sitten sopivan hupakon löytyessä että täsmääkö teidän käsitykset asiasta 😊.

Pelkästään täällä kyselemällä et varmaankaan löydä palveluntarjoajaa joka ilmoittaisi noiden speksien perusteella että joo hei mä otan sut vakkariksi, vakituinen asiakassuhde kun syntyy vain ajan kanssa.

äRHäkkä:
Mitä, mitä, mitä, ihme sääntöilyä!
Jos koen että olen AnnaB:n vakkari, niin enkö silloin ole? Sivuuttaen sen, ettemme ole koskaan tavanneet. 😜

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta