Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Anna Von B
Boy.boy:
Moikka
Se mitä kirjoitin pitää kyllä paikkaansa mielestäni, toki maku asia..
Se oli myös ensimmäinen kirjoitus tänne ( muistaakseni). Olen tavannut pt:n muutaman kerran.
Itse olen ollut jäsen muutamia vuosia ja käynyt lukemassa muiden kirjoittamia rapsoja, joten ajattelin että nyt olisi minun vuoro kirjoittaa.
AnnaVonB:
Kiitos kaikille jotka ovat tulleet kommentoimaan asiaa. Pyydän että pidetään tämä ketju kuitenkin nyt tästä eteen päin pelkästään rapsoina ja jos halutaan jatkaa keskustelua siitä ketkä saa rapsata ja ketkä ei, niin sille voi avata oman aiheen jonnekin muualle. Jos haluaa antaa negatiivista rapsaa minusta niin se on tähän ketjuun yhtä tervetullutta kuin positiivinenkin, niiltä jotka on mut tavanneet. Muut marisijat voivat olla hiljaa ja mennä jonnekin muualle marisemaan.
Cece:
Itse tapasin Annan hänen Turku visiitillään viime viikolla. Varasin tunnin ajan gfe - seksillä ja sitä myös sain.
Anna on mukava aikuinen nainen kenen kanssa on helppo olla, hän todellakin tykkää seksistä ja myös näyttää sen.
Mielelläni otan joskus vielä uusinnankin. :kiss:
AnnaVonB:
Kiitos rapsasta Cece :inlove:. Sitä uusintaa odotellessa :kiss:.
Pezku:
Pyydän anteeksi johtopäätöksistä Anna.
Jos jopa Cece joka täällä aktiivisesti kirjoittaa on todennut Annan kuvien ja tekstin mukaiseksi kyllä mäkin uskon.
Kuten muutkin maininneet ei olisi ennenkuulumatonta hupakon rapsaavan itseään tai ostamalla rapsaa.
Ylistykset olivat vain sen verran ”hyviä” ja lyhyen ajan sisään. Heräsi epäilyksiä voiko näin olla.
Toivottavasti ketjusi pysyy hyvänä ja tämä ei vaikuta asiakaskuntaasi tai työmotivaatioosi ja vilpitön anteeksipyyntöni vielä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta