Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Anna Von B
Pezku:
Pari ekaa rapsaa oli uskottavia. Anna kävi Turussa ja olisin aikaa varannut jos en olisi sillä viikolla ollut kipeä. Nyt tätä lukiessa hyvä etten mennyt. Näin paljon ylistystä eivät ole saaneet edes Saitin ikisuosikit esimerkkinä vaikkapa IlonaTequila. Ja kaikki yhtäkkiä kuvailee ajan kestoineen päivineen :o
Mystistä
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: Pezku - Tammikuu 20, 2025, 18:08:22 --- Ja kaikki yhtäkkiä kuvailee ajan kestoineen päivineen :o
Mystistä
--- Lainaus päättyy ---
Eikös tuo kesto ole aika olennainen tieto?
Ihmeen vainoharhaista sakkia.
Neljä ensimmäistä rapsaajaa ovat rekisteröityneet kauan ennen Annaa. Viideskin kuukausia ennen tätä rapsaketjua, eikä tämän viidennen ensimmäinen viesti ollut edes tähän ketjuun. Jäljelle jää ainoastaan kuudes eli tähän asti viimeisin rapsaaja, joka näyttää rekisteröityneen kirjoittaakseen rapsan.
Tästä ei voi löytää mitään epäilyttävää vaikka kuinka yrittäisi.
AnniAuringonkukka:
Viime vuoden lopulla Anna ihmetteli mulle ääneen, kun rapsoja ei ole ilmestynyt lähes vuodenkaan jälkeen. Kehoitin häntä suoraan pyytämään näitä. Itse en ole koskaan rapsoja kysellyt, vaan muutama omani ovat tulleet muutenkin aktiivisilta kirjoittajilta.
Mutta olen huomannut, että suurin osa asiakkaista on aidosti niin kunnioittavia ja/tai eivät halua mahdollisesti suututtaa hupsuja rapsaamalla ilman lupaa.
Anna kävi heti toimeen ja pyysi niitä sekä täällä että suoraan asiakkailta, ja rapsaa alkoikin sataa varsin pian.
Saitilla kirjoittelee ehkä jokunen sata ihmistä silloin tällöin, mutta tätä lukee VALTAVA määrä lurkkaajia tai minimaalisen aktiivisuuden käyttäjiä joilla on tili kuvien ja kalenterin näkemistä varten. Tätäkin ketjua on luettu kohta 5000 kertaa. Mulla itselläni käy lurkkaajia paljon, ja veikkaan että Anna vetoaa tähän samaan ns. kategoriaan: hieman introvertimpeihin lukijatyyppeihin jotka eivät pidä itsestään melua... Paitsi pyydettäessä, kuten Anna teki.
Mutta ymmärrän sinänsä tuon epäilyksen, varsinkin kun nuo pari viimeisintä rapsaa ovat aika sus. Vanhemmat rapsat tässä ketjusta taas ovat tileiltä jotka ovat vanhempia kuin Annan hupakointiura, joten niissä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ei varmasti ole kellään hutsulla niin long game mielessä :D
Mitä tulee samanlaiseen rapsatyyliin... Kyllähän nuissa välillä aletaan kopioida edellisiä rapsaajia sanojen osalta, joilta myös inspo mennä visiitille on kenties saatu.
Ehkä joku pitempiaikainen ja aktiivisempi saittilainen joka on käynyt Annan luona haluaisi tehdä rapsantynkää tai kommentoida, että pitääkö nuo kuvatut asiat hänestä paikkaansa?
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: AnniAuringonkukka - Tammikuu 20, 2025, 18:29:02 ---Mutta ymmärrän sinänsä tuon epäilyksen, varsinkin kun nuo pari viimeisintä rapsaa ovat aika sus. Vanhemmat rapsat tässä ketjusta taas ovat tileiltä jotka ovat vanhempia kuin Annan hupakointiura, joten niissä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Ei varmasti ole kellään hutsulla niin long game mielessä :
--- Lainaus päättyy ---
Viimeisimmän rapsan kirjoittaja ei ollut koskaan kuullutkaan saitista kun mainitsin asian hänelle, ja rekisteröiryi tänne kirjoittaakseen mulle rapsan. Mä kyllä varoitin häntä että tämä saitti ei ole aina kovin kiva paikka, mutta kyllä nyt melkein hävettää, että edes kerroin hänelle koko paikasta. Hän myös jätti rapsasta kaikki yksityiskohdat pois mikä on tässä tapauksessa varmaan hyvä asia koska jos hän olisi niistä kertonut niin sitäkään tuskin olisi täällä epäilijät uskoneet.
AnniAuringonkukka:
Oon tyytyväinen, että täällä ollaan valppaina omarapsauksen ja feikkiarvioiden suhteen. Se on lähes joka alan ja monen alustan vitsaus (looking at you, TripAdvisor), ja se on hyvä saada kuriin. Kollegoiden paskat tavat sahaa myös muiden oksaa, kun kaikki saavat epäluotettavan maineen.
Mutta tässä tapauksessa tuntuu, että nyt on hampaisiin joutunut joku ennemmin henkilökohtaisten preferenssien kuin minkään muun takia. Kellopeliappelsiini ei historiansa perusteella pidä muutenkaan suomihupakoista (mikä on täysin hänen oikeutensa), ja on nyt lukenut tätä rapsaketjua kuin piru Raamattua. Olen pahoillani KPA jos olen väärässä, mutta siltä se vähän näyttäisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta