Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Anna Von B
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Tammikuu 20, 2025, 14:05:26 ---
Nyt tulee harvinaisen suuria ja samansuuntaisia sanoja aivan tuntemattomien saittilaisten suista!
...kerrankin olen Kellopeliappelsiinin kanssa samoilla linjoilla.
--- Lainaus päättyy ---
En myöskään täysin ymmärrä mikä tässä on niin kiusallista tai haiskahtaa.
Vihjaatteko, että PT olisi kirjoittanut rapsat itse tai maksanut niistä?
Eiköhän todennäköisempi selitys ole, että nämä asiakkaat ovat bonganneet Annan muualta kuin tältä saitilta, tapaamisen yhteydessä Anna on ehkä vinkannut tämän saitin olemassaolosta, että täällä on häntä koskeva rapsaketju ja että rapsat ovat tervetulleita. Ei kai tässä ole mitään väärää? Monet PT:t pyytää rapsoja.
AnnaVonB:
Mä nimenomaan olen pyytänyt kirjoittamaan rapsoja, nyt kun tajusin että niin voi tehdä. Kertonut että on tällänen sivusto ja olisi kiva lukea, jos haluaa rapsan kirjoittaa. Ennen luulin että tyytyväiset asiakkaat kyllä rapsaa, jos haluaa, mutta kun ei vuoteen kukaan rapsannut ja sitä täällä ihmettelin, niin mulle kerrottiin että rapsoja voi pyytää. Ihmisistä kenelle olen muistanut mainita asiasta, osa on sanonut että ei ole saitista koskaan kuullutkaan ja osa on sanonut että on kauan lukenut täällä mutta ei ole kommentoinut koskaan mihinkään (enkä sinänsä kyllä ihmettele pätkääkään miksi ei 🙄).
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Tammikuu 20, 2025, 14:05:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Doni - Tammikuu 17, 2025, 20:20:47 ---Käykää nyt ihmeessä moikkaamassa häntä, jos tulet katuen takaisin maksan vaikka tapaamisesi :D
--- Lainaus päättyy ---
Nyt tulee harvinaisen suuria ja samansuuntaisia sanoja aivan tuntemattomien saittilaisten suista!
...kerrankin olen Kellopeliappelsiinin kanssa samoilla linjoilla.
--- Lainaus päättyy ---
Pitääkö siis jatkossa sanoa, kun pyytää rapsaamaan, että vain aktiiviset saittilaiset saavat rapsata ja muut ei?
FortySexN2:
Hyvä kysymys, että voiko ekapostaus olla rapsa. Olisiko se kuitenkin ensiluokkainen aloitus? Toinen hieman hankalampi kysymys on, että onko joukko ekapostauksia samalta kirjoittajalta. Mä en osaa siihen vastata, mutta historiassa tällaisia on aika ajoin esiintynyt. En kuitenkaan usko, että AnnaB:ltä.
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Tammikuu 20, 2025, 17:34:07 ---Hyvä kysymys, että voiko ekapostaus olla rapsa. Olisiko se kuitenkin ensiluokkainen aloitus? Toinen hieman hankalampi kysymys on, että onko joukko ekapostauksia samalta kirjoittajalta. Mä en osaa siihen vastata, mutta historiassa tällaisia on aika ajoin esiintynyt. En kuitenkaan usko, että AnnaB:ltä.
--- Lainaus päättyy ---
Osalla näistä rapsaajista on tietääkseni ollut täällä tunnukset kauemmin kuin mulla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta