Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Vanhaholvikirkko - Joulukuu 22, 2024, 07:43:54 ---Hyvä rapsa. Kiitos AnnaB ja Jämeräpartainen insinööri. Hienoa lukea näin hierontojen ystävänä myös naisten rapsoja samasta aiheesta. Älkää antako typerien vittuilukommenttien mennä ihon alle. Kyllä näille rapsoille aidosti kiinnostuneita löytyy.
--- Lainaus päättyy ---
Joo ja PT:aan kannattaa tutustua ennalta ettei käy näin:
https://youtu.be/gGpHexTSefg?si=7-_SmUZaqRsDTy-h
AnnaVonB:
"Aika erikoinen rapsa.
Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin --- Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?"
"Mutta onko niin, että Nainen määrittelee aina reunaehdot tapaamiselle, olipa palvelun tarjoajana tai asiakkaana?
Emme tietenkään tiedä, kuinka paljon tuo tuplatapaaminen jäi asiakkaalle maksamaan. Lienee toki mahdollista sopia tuollaisesta käytännöstä myös ns. tavanomaisissakin tapaamisissa, aikaisemmilta asiakkailta kyseltyjen suositusten kera."
---
Kommentoinpa nyt näitä kahta lainausta vielä tuolta ketjun varrelta.
Kyllä, jos asiakas on ostamassa kolmen tunnin palvelua, joka vaatii multa jatkuvaa syvällistä läsnäoloa, niin haluan tavata tämän asiakkaan ensin. En ota tuntematonta noin pitkään tapaamiseen jo ihan siksi, että haluan tietää synkkaako meillä edes sen verran, että jaksan olla läsnä hänelle koko tuon ajan ja pystynkö tarjoamaan hänelle laadukasta palvelua sen pituisen tapaamisen hinnan edestä.
Kuten joku sanoi, en ollut menossa vain nussimaan, olin ostamassa pitkää sessiota jonka tarkoitus on paljon laajempi ja kokonaisvaltaisesempi.
Mitä reunaehtoihon tulee, niin ihanko tosissaan meinaat että miehet eivät määrittele mitään ehtoja tapaamisille? Miehet eivät katso kuvia, lue rapsoja, valikoi palveluntarjoajaa omien mieltymysten ja tarpeiden mukaan saatavilla olevan tiedon perusteella?
Tässä unohtui nyt teilltä että tällä PT:llä, jolta ostin palvelun ei ollut omia nettisivuja, someja ja/tai ilmoitusta seksipalveluiden ostamiseen suunnatuilla sivustoilla kuvineen ja palvelukuvauksineen. Mulla oli vain hänen sanansa. Kuinka moni teistä ostaisi seksipalvelun tutkimatta millään tavalla myyjän taustaa tai uskottavuutta? Vähintäänkin kysymättä joltain että ootko muuten nähnyt tota tyyppiä, onko se edes nainen?
Itselläni on nuo kaikki (paitsi rapsat, niitä kukaan ei vielä ole minusta kirjoittanut. En ole kieltänyt.) ja minulta palvelun ostamista harkitsevat ihmiset voivat tutustua niihin rauhassa ja tehdä ainakin alustavaa ostopäätöstä ja harkita sen perusteella mun uskottavuutta palveluntarjoajana, sekä sitä vastaako mun ominaisuudet sitä mitä he ovat hakemassa.
keravankolli:
12 tuntiin kolme sivullista tekstiä... Kylläpä on intohimoinen aihe, ku palveluntarjoaja käyny mieshierojalla, jonka löytäny saitilta :laught:
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 08:52:27 ---Saatoin hieman kärjistää sanojani saadakseni pointtini korostettua kun täällä pitää alkaa kateellisena uselisemaan siitä miten etuoikeutettu seksipalveln ostaja nainen on kun tapaa potentiaalisen PT:n ennen ostopäätöksen tekemistä varmistaakseen oman turvallisuutensa.
Siltä huolimatta että käyn nuo ajatukset läpi joka kerta kun otan uuden asiakkaan vastaan, nautin työstäni enkä elä jatkuvassa pelossa. Se ei poista sitä faktaa että jokainen nainen on viimeistään teini-ikään tullessa tiedostanut olevansa seksirikollisen potentiaalinen kohde pelkästään sukupuolensa vuoksi ja varmasti se käy useimmilla meistä mielessä enemmän tai vähemmän joka kerta kävellessä yksin kaupungilla illalla.
Myönnän että suutuin kyllä ihan tosissani siitä, että naisille suunnattuun rapsaani tulivat miehet ulisemaan ties mistä yksityiskohdasta miettimättä ensin asiaa kunnolla kirjoittajan näkökulmasta. Ihan oikeasti kyllä turhauttaa miten ei selkeästi tajuta pätkääkään asia joka on päivän selvä joka ikäiselle naiselle joka tätä aihetta miettii.
Miettikää nyt vähän miltä teidän omat rapsaketjut näyttäisi jos naiset tulisivat sinne kertomaan kaiken maailmna mielipiteitään aiheista joihin teidän rapsat usein keskittyy ja veisivät niitä oikein usean viestin voimalla sivuraiteille per kirjoittaja.
Tässä rapsassa keskityin kertomaan niitä asioita jotka ovat tärkeitä naisille kun he harkitsevat tämän tyyppisen palvelun ostamista tuntemattomalta ihmiseltä, etenkin kun tällä ei ole yritystä ja/tai omassa hallussa olevia toimitiloja. Ei tässä ole kyse mistään etuoikeuksista tai siitä oliko joku jonkun tyyppiä vai ei, miksi helvetissä tartutte pelkkiin lillukan varsiin ketjussa joka ei koske teitä mitenkään?
--- Lainaus päättyy ---
Tässähän me nyt sotkeudutaan entistä syvemmälle keskustelemaan niistä epäolennaisista seikoista joita et toivoisi mutta kun niistä minulle kommentoit niin eikös minulla ole yhtäläinen oikeus vastata niihin?
Ensiksikin on niin että vaikka olet nainen, sinulla ei ole oikeutta eikä kompetenssiä puhua kaikkien naisten puolesta edes silloin kun keskustelet miehen kuten minun kanssani. Samaan tapaan kun minulla ei ole oikeutta eikä kompetenssia puhua kaikkien miesten puolesta keskustellessani naisen kanssa. Tällainen ei edes ole keskustelua vaan yritys mitätöidä vastapuolen näkökanta.
Jos on oikein ja kohtuullista että naisella on seksinostajana oikeuksia käytäntöihin jollaisia miehellä ei ole niin onko vastaavat oikeudet oltava myös kun nainen ostaa hierontapalveluita (tällainen tilannehan oikeastaan oli, onko asia yleistettävissä kun ostetaan hierontapalveluita), kuntosalin käyttöä, ruokaa kaupasta? Mihin raja vedetään ja miksi?
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 22, 2024, 09:52:17 ---
Jos on oikein ja kohtuullista että naisella on seksinostajana oikeuksia käytäntöihin jollaisia miehellä ei ole niin onko vastaavat oikeudet oltava myös kun nainen ostaa hierontapalveluita (tällainen tilannehan oikeastaan oli, onko asia yleistettävissä kun ostetaan hierontapalveluita), kuntosalin käyttöä, ruokaa kaupasta? Mihin raja vedetään ja miksi?
--- Lainaus päättyy ---
Kerrotko vielä mihin käytäntöihin mulla oli sun mielestä oikeus? Mikä sellainen *oikeus* mulla oli, mihin miehellä ei ole mahdollisuutta?
Lue ensin toi mun viimeisin kommentti ennen kuin vastaat.
En toki puhunut kaikkien naisten puolesta. Ainoastaan lähes joka ikisen tuntemani naisen puolesta, koska tiedän että heillä nämä samat kokemukset raiskatuksi tulemisen mahdollisuuden todellisuuden ymmärtämisestä naisena on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta