Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa

<< < (8/16) > >>

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 21, 2024, 22:57:22 ---

Mulle oli myös hyvä asia se, että insinööri sanoi mulle että en ole "hänen tyyppiä" koska se tarkoittaa mulle sitä että on vähemmän todennäköistä että hän haluaisi venyttää rajoja tai jopa raiskata mut kun makaan siinä jalat levällään hänen edessä. Sitä varten myös tämä kahvittelu oli mulle tärkeää, jotta pystyin varmistumaan siitä että mulle ei kirjoittele anonyymisti joku creepy raiskaaja joka esiintyy hierojana.

--- Lainaus päättyy ---

Jos joku nainen on mielestäni "tyyppiäni" niin  ei minulle ainakaan ensimmäisenä tule mieleen alkaa raiskaamaan tätä.
Ja minä vieläpä tykkään sellaisesta "alistuva huora"-tyyppisestä naisesta mutta se pitää olla vapaaehtoista.

Terttumarica:
^^ Ei tässä ole ammatinharjoittamisesta kyse, vaan ihan koko elämästä. 90% naisista on kokenut elämänsä aikana seksuaalista ahdistelua ja sitä voi tapahtua missä vaan ja minkä ikäiselle tahansa. Suurin osa naisista on oppinut varomaan miehiä jo lapsesta tai viimeistään teini-ikäisestä saakka.
Tiesin kyllä, että miehillä on keskimäärin aika vähän ymmärrystä tästä asiasta, mutta aika pettynyt olen tähän viestiketjuun. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä helvetti näitä miehiä vaivaa.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Terttumarica - Joulukuu 22, 2024, 07:06:51 ---^^ Ei tässä ole ammatinharjoittamisesta kyse, vaan ihan koko elämästä. 90% naisista on kokenut elämänsä aikana seksuaalista ahdistelua ja sitä voi tapahtua missä vaan ja minkä ikäiselle tahansa. Suurin osa naisista on oppinut varomaan miehiä jo lapsesta tai viimeistään teini-ikäisestä saakka.
Tiesin kyllä, että miehillä on keskimäärin aika vähän ymmärrystä tästä asiasta, mutta aika pettynyt olen tähän viestiketjuun. Ei voi kuin ihmetellä, että mikä helvetti näitä miehiä vaivaa.

--- Lainaus päättyy ---
Tuntuu että tämä alkaa poiketa aika lailla ketjun alkuperäisestä aiheesta mutta kaipa sillä tarttumapintaa kuitenkin on.

En tiedä mihin tilastoon tuo 90% ahdistelluista naisista perustuu ja minkälaisista tapauksista niissä on kyse mutta jos koko väestöltä kysyttäisiin että onko sinua joskus kiusattu ja kaikki vastaisivat rehellisesti, prosenttilukema taitaisi olla aika suuri joskaan siitä ei hirveän paljon voisi päätellä.

Tämä ei tarkoita sitä että hyväksyisin naisen kokemaa seksuaalista ahdistelua taikka kenen tahansa kokemaa kiusaamiseksi tulemista millään muotoa. Puhdas pulmunen en itsekään väitä olevani, käsittääkseni en ole ahdistellut seksuaalisesti ketään ikinä (siis ilman lupaa) mutten voi väittää etteikö joku olisi voinut kokea minun ahdistelleen häntä koska on olemassa kertomuksia siitä että jotkut naiset ovat kokeneet olonsa ahdistuneeksi jo vain siitä kun joku mies on katsellut rintojaan liian pitkään. Kiusaamiseen liittyen olen tuskin täysin syytön siihenkään koska olenhan minäkin kiistellyt eri ihmisten kanssa eri tilanteissa ja se vastapuoli on pitänyt toimintaani kiusaamisena. Tällaisia kokemuksia oletan olleen lähes kaikilla, mikään koulukiusaaja en kuitenkaan ole ollut.

Vanhaholvikirkko:
Hyvä rapsa. Kiitos AnnaB ja Jämeräpartainen insinööri. Hienoa lukea näin hierontojen ystävänä myös naisten rapsoja samasta aiheesta. Älkää antako typerien vittuilukommenttien mennä ihon alle. Kyllä näille rapsoille aidosti kiinnostuneita löytyy.

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 22, 2024, 06:50:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 00:29:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 23:59:26 ---
Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.

--- Lainaus päättyy ---

Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.

Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.

Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.

--- Lainaus päättyy ---
Jos ammatinharjoittaminen tuntuu jatkuvasti tuollaiselta niin miksi edes teet sitä? Eihän tuollainen jatkuva pelossa eläminen voi tehdä hyvää kenenkään mielenterveydelle.

--- Lainaus päättyy ---

Saatoin hieman kärjistää sanojani saadakseni pointtini korostettua kun täällä pitää alkaa kateellisena uselisemaan siitä miten etuoikeutettu seksipalveln ostaja nainen on kun tapaa potentiaalisen PT:n ennen ostopäätöksen tekemistä varmistaakseen oman turvallisuutensa.

Siltä huolimatta että käyn nuo ajatukset läpi joka kerta kun otan uuden asiakkaan vastaan, nautin työstäni enkä elä jatkuvassa pelossa. Se ei poista sitä faktaa että jokainen nainen on viimeistään teini-ikään tullessa tiedostanut olevansa seksirikollisen potentiaalinen kohde pelkästään sukupuolensa vuoksi ja varmasti se käy useimmilla meistä mielessä enemmän tai vähemmän joka kerta kävellessä yksin kaupungilla illalla.

Myönnän että suutuin kyllä ihan tosissani siitä, että naisille suunnattuun rapsaani tulivat miehet ulisemaan ties mistä yksityiskohdasta miettimättä ensin asiaa kunnolla kirjoittajan näkökulmasta. Ihan oikeasti kyllä turhauttaa miten ei selkeästi tajuta pätkääkään asia joka on päivän selvä joka ikäiselle naiselle joka tätä aihetta miettii.

Miettikää nyt vähän miltä teidän omat rapsaketjut näyttäisi jos naiset tulisivat sinne kertomaan kaiken maailmna mielipiteitään aiheista joihin teidän rapsat usein keskittyy ja veisivät niitä oikein usean viestin voimalla sivuraiteille per kirjoittaja.

Tässä rapsassa keskityin kertomaan niitä asioita jotka ovat tärkeitä naisille kun he harkitsevat tämän tyyppisen palvelun ostamista tuntemattomalta ihmiseltä, etenkin kun tällä ei ole yritystä ja/tai omassa hallussa olevia toimitiloja. Ei tässä ole kyse mistään etuoikeuksista tai siitä oliko joku jonkun tyyppiä vai ei, miksi helvetissä tartutte pelkkiin lillukan varsiin ketjussa joka ei koske teitä mitenkään?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta