Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
Merkonomi:
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 20:49:19 ---Täytyy kyllä sanoa etten jaksanut lukea kaikkea liirum laarumia.
Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.
--- Lainaus päättyy ---
Se on kuules niin että ei tämä saitti ole tarkoitettu ainoastaan yksinkertaisille miehille
JämeräpartainenInsinööri:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 21:48:50 ---Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan evoluution määräämistä syistä, kaikilla lajeilla, se sukupuoli (yleensä mutta ei aina naaras), joka sijoittaa enemmän resursseja, aikaa, kaloreita jälkikasvuun, on "nirso" potentiaalisten kumppaneiden suhteen. Tämä pitää paikkansa myös ihmisillä, joilla tyypillinen lisääntymiskäytös, erittäin kalliiden ja hitaasti kehittyvien jälkeläisten takia, on parisuhde, jossa uros osallistuu jälkeläisten ylläpitoon.
Niinpä, se että nainen haluaa arvioida miehen etukäteen, on todellakin täysin normaalia. Olipa kyseessä seksi, tai muunsorttinen palvelu. Ja vastaavasti, se että uros tarjoaa resursseja naaraalle (esimerkiksi rahaa...) vastineeksi seksistä, on myöskin täysin normaalia.
Ollin kuppi:
Olen iloinen Annan puolesta upeasta kokemuksesta!
Mutta onko niin, että Nainen määrittelee aina reunaehdot tapaamiselle, olipa palvelun tarjoajana tai asiakkaana?
Emme tietenkään tiedä, kuinka paljon tuo tuplatapaaminen jäi asiakkaalle maksamaan. Lienee toki mahdollista sopia tuollaisesta käytännöstä myös ns. tavanomaisissakin tapaamisissa, aikaisemmilta asiakkailta kyseltyjen suositusten kera.
Kyseisestä sessiosta ei siis mitään kielteistä sanottavaa, mietin vain mikä erottaa miehen ostamat palvelut naisten ostamista.
Fäkboy:
--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Joulukuu 21, 2024, 21:29:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 21:21:26 ---Loukkaannuit Annan rapsasta😁
--- Lainaus päättyy ---
En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).
--- Lainaus päättyy ---
Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.
MariaEnkeli:
Kiitos Anna hyvästä ja mielenkiintoisesta rapsasta :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta