Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
JämeräpartainenInsinööri:
--- Lainaus käyttäjältä: Fäkboy - Joulukuu 21, 2024, 22:14:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Joulukuu 21, 2024, 21:29:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 21:21:26 ---Loukkaannuit Annan rapsasta😁
--- Lainaus päättyy ---
En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).
--- Lainaus päättyy ---
Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.
--- Lainaus päättyy ---
Myönnetään :) -- halusin osallistua keskusteluun, ja se oli hyvä täky johon vastata ;D
Fäkboy:
--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Joulukuu 21, 2024, 22:17:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Fäkboy - Joulukuu 21, 2024, 22:14:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Joulukuu 21, 2024, 21:29:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 21:21:26 ---Loukkaannuit Annan rapsasta😁
--- Lainaus päättyy ---
En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).
--- Lainaus päättyy ---
Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.
--- Lainaus päättyy ---
Myönnetään :) -- halusin osallistua keskusteluun, ja se oli hyvä täky johon vastata ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kommentti vain oli huono.
JämeräpartainenInsinööri:
--- Lainaus käyttäjältä: Fäkboy - Joulukuu 21, 2024, 22:26:38 ---Kommentti vain oli huono.
--- Lainaus päättyy ---
Aina ei osaa kommentoida parhaalla mahdollisella tavalla :'(
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 21:26:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 21, 2024, 21:22:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 20:49:19 ---Täytyy kyllä sanoa etten jaksanut lukea kaikkea liirum laarumia.
Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.
--- Lainaus päättyy ---
Tätä rapsaa ei olekaan kirjoitettu sinulle, eikä muutenkaan niille jotka menevät vain nussimaan.
--- Lainaus päättyy ---
Älä😁.
Kenelle kirjoitit sen..?
--- Lainaus päättyy ---
Voitko kuvitella, että kuten kirjoitin rapsassa, niin tämä rapsa on suunnattu naisille jotka haluavat mahdollisesti ostaa vastaavaa palvelua kuin mitä itse ostin tässä.
Ei täällä saitilla ole missään määrätty että ainoastaan naisia saavat miehet rapsata. Että vain naiset ovat rapsatravia ja vain miehet ovat ostajia.
Naiset ostavat hyvin erilaisia asioita kuin miehet, ja syistä joita sinä et seökeästikään ymmärrä, arvostavat myös *rapsassa* vähän muutakin kuin tissien kokoa ja pillun tiukkuutta tai kurkun syvyyttä.
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 21:48:50 ---Aika erikoinen rapsa.
Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?
Varmastikin on niin että jos tarjottaisiin tuollaista kahvittelu ensin -mahdollisuuutta, osa tapaamisista olisi jäänyt tekemättä. Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".
--- Lainaus päättyy ---
Kuultaako tässä nyt kateus kenties siitä, että naiset ovat jollain kapealla osa-alueella elämässä kerrankin paremmassa asemassa jossain asiassa kuin miehet?
Ehkä puuttuu ymmärrys siitä ketkä tässä asetelmassa pitävät käsissään sitä todellista valtaa kun puhutaan hengestä ja terveydestä? Se ei suinkaan ole nimittäin nainen, yleensä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta