Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarvitsevatko naiset hierontaa?  (Luettu 3219 kertaa)

Poissa Mmnaaz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Tarvitsevatko naiset hierontaa?
« : Joulukuu 18, 2024, 02:55:02 »
On yleisempää nähdä, että enimmäkseen miehiä tulee hierontaan ja on satoja mainoksia, että naiset hierovat miehiä. mutta nyt kysymys kuuluu, tarvitsevatko naiset hierontaa. ja millaista hierontaa etsit?

P.S
myös edellisen postauksen inspiraationa.
Olen myös hieroja, mutta kun muutin Suomeen varsinkin pikkukylään, ei ollut helppoa jatkaa tätä työtä

Poissa Nuppu78

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tarvitsevatko naiset hierontaa?
« Vastaus #1 : Toukokuu 18, 2025, 20:39:45 »
Todellakin tarvitsevat ja tarjontaa ei juurikaan ole!
Just a regular milf who likes to touch and be touched...😘

Poissa Manpen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2025, 15:54:35 »
No se mitä on täälläkin tarjolla, yhteydenotot tänä vuonna aika hiljaisia olleet. Joskus ennen oli toinen meininki...

Poissa Alpo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2025, 16:18:48 »
Maksuhaluinen kysyntä räjäyttää hetkessä tarjonnan eroottisessa hieronnassa ja myös ihan perinteisessä seksipalveluissa .
Väitä että jos löytyy kysyntää löytyy tarjontaakin jos ei löydy riittävästi maksuhaluista kysyntää on tarjontakin vähäistä.
Luulenkin että nimenomaan tässä kysymyksessä on vaadittava kunnallisia palveluita .

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2025, 18:28:06 »
No se mitä on täälläkin tarjolla, yhteydenotot tänä vuonna aika hiljaisia olleet. Joskus ennen oli toinen meininki...

Luulen, että tämä on markkinointiongelma. Naiset jotka mahdollisesti haluaisikin tälläistä palvelua eivät tiedä mistä hakea sitä. Epäilen että naapurissa ilmoittamalla ei naisia asiakkaaksi saa, se sivusto on niin kammottavan ruma, että jos en olisi itse alalla en takuulla ostaisi mitään mitä siellä mainostetaan.

Uskon että täällä saitilla sinut löytävät vain hupakot ja jotkut hyvin harvat satunnaiset naiset joita tänne eksyy.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa Mmnaaz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Heinäkuu 07, 2025, 09:51:43 »
Mukava nähdä kommentteja täällä. Lopetin postauksen seuraamisen, koska siihen ei vastattu.

On totta, ettei naisille suunnattujen palveluiden tarjoamiseen ole riittävästi alustoja ja hyvää mainontaa.

suurin osa asiakkaista on miehiä, ja naisia käy hyvin harvoin. Mutta uskon vahvasti, että myös naiset tarvitsevat hierontaa, ei pelkästään fyysisen kivun tai stressin lievittämiseen, vaan myös rentoutumiseen ja omaan hyvinvointiin. Ehkä kyse onkin siitä, että markkinointi ei tavoita heitä oikealla tavalla?

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2025, 09:54:53 »
Ehkä kyse onkin siitä, että markkinointi ei tavoita heitä oikealla tavalla?

Onko sulla somekanavat ja nettisivut? Jos ei ole, niin tarvitset ne saadaksesi naisia asiakkaaksi. Jos on, katso niitä sillä silmällä miellyttääkö ne naisen silmää. Jos ei, fiksaa se ensimmäiseksi.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2025, 10:13:21 »
Linkkasinkin tämän jo aiemmin toiseen ketjuun, mutta laitan sen myös tähän, koska sopii hyvin esimerkiksi täydellisestä nettisivumarkkinoinnista.

https://www.perthsensualmassage.com.au/what-to-expect

Jos itse ostaisin eroottista hierontaa, niin suuri merkitys olisi hierojan ulkoisella habituksella (katseen kestävä ja hyvä kroppainen) sekä sensuellilla hierontatilalla (kynttilöitä, miellyttävä tuoksu, valkoisia ruusuja, rauhoittava värimaailma, rentouttava musiikki jnejne).

https://www.perthsensualmassage.com.au/gallery
*pikkuPullea mature*

Poissa Mmnaaz

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Heinäkuu 07, 2025, 10:27:53 »
Minulla oli se, kun muutin Suomeen vuosina 2016–2019 ennen koronavirusta, mutta sitten vaihdoin opintoalaani ja aloin keskittyä siihen. Oli monia syitä, miksi lopetin tämän, koska ensinnäkin en ole suomalainen, luottamusongelmat ja ulkonäköni on keskinkertainen. Lisäksi kaupungissa, johon muutin, oli vain 26 000 asukasta.

Poissa Manpen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Heinäkuu 09, 2025, 16:12:17 »
Linkkasinkin tämän jo aiemmin toiseen ketjuun, mutta laitan sen myös tähän, koska sopii hyvin esimerkiksi täydellisestä nettisivumarkkinoinnista.

Jos itse ostaisin eroottista hierontaa, niin suuri merkitys olisi hierojan ulkoisella habituksella (katseen kestävä ja hyvä kroppainen) sekä sensuellilla hierontatilalla (kynttilöitä, miellyttävä tuoksu, valkoisia ruusuja, rauhoittava värimaailma, rentouttava musiikki jnejne).

Pakko laittaa tähän: Hintahan nousee kynttilöistä ja kukista sekä viulunsoitosta paljon! Onko sitten oikein, että vaikka miehet haluaisivat "hieronnan" mukavassa ympäristössä, melkein kaikki paikat ovat todella kuppaisia pikamestoja! 🤔
Tietusti se on näin, että tässähän maksaja saa sitä mitä haluaa! Onko kyseessä kysynnän ja tarjonnan "laki"?

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #10 : Heinäkuu 09, 2025, 19:25:26 »

Pakko laittaa tähän: Hintahan nousee kynttilöistä ja kukista sekä viulunsoitosta paljon! Onko sitten oikein, että vaikka miehet haluaisivat "hieronnan" mukavassa ympäristössä, melkein kaikki paikat ovat todella kuppaisia pikamestoja! 🤔
Tietusti se on näin, että tässähän maksaja saa sitä mitä haluaa! Onko kyseessä kysynnän ja tarjonnan "laki"?

Pakko sanoa, että kyllä ne kuppaisten pikamestojen hinnat on vähän eri, kuin ne mitä on mahdollista kokea yksityisissä viihtyisissä asunnoissa asiakkaan toiveiden mukaan räätälöitynä, kynttilöillä tai ilman.

Toisaalla täällä forkalla on parhaillaan jälleen kerran menossa keskustelu jossa aloittaja ruikuttaa hinnoista. Rahalla saa, ei siitä mihinkään pääse. Jos ostaa halvinta niin sitten kannattaa pitää laadusta kitinä ihan vaan omana tietona.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa Manpen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Heinäkuu 10, 2025, 15:23:30 »
Jep, raha puhuu ja myös monessa muussakin asiaan liittyvässä!

Poissa MsxSex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Heinäkuu 11, 2025, 16:46:17 »
Aika hiljaista on ollut  :sheep: vaikka en itse hae sänky seuraa sitä on vaikea toiselle todistaa kun aika moni daami on niihin vonkaajiin törmännyt kadulla,kaupassa,marjametässäkin 😆 ja on varmaan iso kynnys mennä eroottiselle mies hierojalle moniko ilmoituksen löytää 🙄 se on eri asia.Eroottista hierontaa on monenlaista.
Hieronta klassinen/eroottinen.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 11, 2025, 17:26:38 »
kysyntää on tosiaan niukasti nekin saa se " strippari vartaloinen " nuorimies. alan tyyppiongelma

on se että täälläkin löytyisi " tusina " semihyvää hierojaa jotka suunnilleen itse maksaa vähän

jos saa naisen asiakkaaksi.  ps tuossa esimerkki ilmossa on PERUSVIRHE hinta puuttuu.
kysyvälle vastataan

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #14 : Heinäkuu 11, 2025, 17:49:53 »
kysyntää on tosiaan niukasti nekin saa se " strippari vartaloinen " nuorimies. alan tyyppiongelma

on se että täälläkin löytyisi " tusina " semihyvää hierojaa jotka suunnilleen itse maksaa vähän

jos saa naisen asiakkaaksi.  ps tuossa esimerkki ilmossa on PERUSVIRHE hinta puuttuu.

Ei kaikki naiset halua stripparivartaloista nuorta miestä. Itse ainakin ostaisin palvelua lähempänä omaa ikää olevalta. Ei tarvitse olla treenattu, mutta pitää näyttää siltä, että pitää itsestään huolta.

"Tusina semihyvää hierojaa jotka itse maksaisi siitä, että saa hieroa" on eri asia kuin laadukas palvelu viehättävässä ympäristössä.

Täällä kovasti huudellaan meille naisille, että teidän pitää osata markkinoida ja pitää näyttää hyvältä ja pitää tarjota hyvää palvelua. Samat vaatimukset ne on miespuolisellekin palveluntarjoajalle. Valitettavasti miehenä markkinointi on hankalampaa koska kohderyhmä ei käytä niitä sivustoja joilta miehet löytävät palvelut. Kohderyhmän tavoittaa somesta ja sitä pitää osata käyttää oikein jos sitä haluaa käyttää markkinointiin. Suosittelen lämpimästi opiskelemaan esim ihan vaan YouTubesta, hyvä hakut on esim "social media marketing for beginners".

Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, nettisivut pitää olla uskottavan someläsnäolon lisäksi. Jos joku oikeasti alalle haluava mies kaipaa neuvoja tähän enemmän, niin autan mielelläni.
💎 Sörnäinen 14.-17.7. 💎

Poissa MsxSex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : Heinäkuu 11, 2025, 21:30:02 »
Kahdesti olen itse käynyt eroottisella hierojalla eka kerta oli thai itseäni ainakin 15 v vanhempi nainen vaikka vartalo ei ollut NS:kymppi mutta ne taidot ja tila,tunnelma,loppu halaus 🥰

Toinen tarjoaja ei ollut mikään huippu kokemus tahraisine lakanoineen,harmahtava ankea huone, kahleet sängyssä kiinni, palvelu jota en hakenut sillä kertaa (ei ole pois suljettu oikean ihmisen kohdatessa) jotenkin ällötti no en pystynyt Grande finaaliin halusin vaan pois.

Tälle herralle olisi apu tarpeen 🙋
Hieronta klassinen/eroottinen.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Heinäkuu 12, 2025, 23:42:20 »

Ehkä me miehet vain tyydymme paljon herkemmin näihin "kuppaisiin mestoihin", kun aika monella on tavoitteena vain se hetken helpotus? Ja siten palveluntarjoajilla taitaa riittää asiakkaista puitteista huolimatta. Itse olen huomannut, että aika usein siitä tilasta olisi saanut viihtyisämmän ihan viitseliäisyydelläkin eikä se olisi vaatinut sen isompia rahallisia panostuksia.

Naiset asiakkaina taitavat sitten olla paljon vaativampia, joten olettaisin heille puitteiden olevan tärkeämmät.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2025, 23:44:44 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?