Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestin poistaminen?  (Luettu 5613 kertaa)

Poissa Jiminy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Viestin poistaminen?
« : Joulukuu 03, 2024, 15:20:23 »
Onnistuuko keskusteluketjusta viestin poistaminen jotenkin? En löytänyt siihen mitään painiketta. Oma viesti ei ole enää ajankohtainen ja asia on selvitetty yksityisviestein, joten poistaisin sen turhana tuolta ketjusta.

Poissa Heikki Koo

• Tiukka setä
  • Valvojat
Vs: Viestin poistaminen?
« Vastaus #1 : Joulukuu 03, 2024, 16:18:11 »
Aikaraja on 10 minuuttia. Sen jälkeen viestejä ei voi enää muokata tai poistaa.

Poissa Turskapappa

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Joulukuu 03, 2024, 16:24:57 »
En tiedä nykyisestä yhtään mitään, mutta ennen vanhaan onnistui kun ilmiantoi itsensä ja pyysi poistoa.
Ikää on tullut vitusti lisää, mutta preferenssit eivät ole vaihtuneet. Törötisuiset parikymppiset blondihuorat kaupungin korkeimmilla koroilla yhä mielessä.

Kokemusta näistä piireistä niin kauan, että ehkä olen pannut äitiäsi ja vaimoasi. Tulevaisuudessa saatan panna tytärtäsi.

Poissa Nuppu78

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2025, 12:49:15 »
Näin ilmeisesti toimii edelleen...
Just a regular milf who likes to touch and be touched...😘

Poissa ekakerta

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2025, 14:25:33 »

Ei toimi ainakaan minun kohdalla. Pyysin poistamaan arvosteluni, koska palveluntarjoaja uhkaili arvostelun jättämisen jälkeen, niin ylläpito ei suostu poistamaan arvostelua.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2025, 14:53:56 »

Ei toimi ainakaan minun kohdalla. Pyysin poistamaan arvosteluni, koska palveluntarjoaja uhkaili arvostelun jättämisen jälkeen, niin ylläpito ei suostu poistamaan arvostelua.

Poisto-oikeus on vain seksiyrittäjillä, jo vuodesta 2005.
Muutama kuukausi sitten eräs ulkkari sai huonot arvostelut. Arvosteluketju katosi noin vuorokaudessa.
Sitä ihmettelen, miten ulkkari osasi vaatia poistoa. Parittaja oli asialla?

Poissa ekakerta

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2025, 16:35:37 »

Poisto-oikeus on vain seksiyrittäjillä, jo vuodesta 2005.
Muutama kuukausi sitten eräs ulkkari sai huonot arvostelut. Arvosteluketju katosi noin vuorokaudessa.
Sitä ihmettelen, miten ulkkari osasi vaatia poistoa. Parittaja oli asialla?

Todennäköisesti jotain tuollaista. Säännöt on toki sääntöjä, mutta erikoista ettei ylläpitoa kiinnosta tuon taivaallista, vaikka pahimmassa tapauksessa fyysinen terveys uhattuna. Kovinkaan montaa rapsaa en ole kirjoittanut, mutta tämä nyt oli ainakin viimeinen kerta. Vaikka ylläpitöä ei käyttäjien henki kiinnosta, niin itseä vielä vähän kiinnostaa...

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Lokakuu 03, 2025, 08:41:12 »
Olen itse jossain vaiheessa pyytänyt poistoa, mutta ei ole reagoitu. En näe mitään syytä, miksi ko asiaa ei olisi voitu poistaa, mutta kuka tietää. Kai siihen joku syy oli. Tai sitten en osannut tehdä sitä oikein.

Poissa Heikki Koo

• Tiukka setä
  • Valvojat
« Vastaus #8 : Lokakuu 03, 2025, 09:24:09 »
Ylläpito ei ole vastuussa jäsenten kirjoituksista.
Poistamme jos menee lainvastaisuuden alueelle tai saitin sääntöjä vastaan.
Poistamme/moderoimme myös harkinnan mukaan esim foorumin ilmapiiriä heikentävän käytöksen takia.

Jos poistaisimme kaikki mitä pyydetään poistamaan erilaisista syistä, saitista tulisi lukukelvotonta. Monista ketjuista puuttuisi kommentteja.

Yhdenvertaisuus myös kriteerinä.
Ei ole hyvä poistaa yhdeltä jäseneltä pyynnöstä jotain ja jättää toisille poistamatta.

Saitin säännöt ovat selvät: "Raportin kohteena olevalla seksityöntekijällä on oikeus pyytää moderaattoreita poistamaan itsestään kirjoitettu raportti. Tällöin poistetaan koko raporttiketju, myös positiiviset raportit."

Tämän mukaan mennään.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9 : Lokakuu 03, 2025, 09:27:20 »
Mun arvaus ja kokemus on, että viesti poistetaan perustellusta syystä. En tiedä mikä on se perustelun kynnys, mutta vaikkapa jos laitat vahingossa yksityisyyttä vaarantavaa tietoa, se kyllä poistetaan. Keskellä ketjua olevia viestejä ei varmaan kovin helposti poisteta jos ei ole pätevää perustelua ja jos siitä on kummunnut keskustelua. Sitten voi olla että joissain tapauksissa poistopyyntö ohitetaan vaan vahingossa.

Edit: non nii sieltä se vastaus tulikin