Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Sex without condom 600€

<< < (2/5) > >>

Gentleman Tampere:
Pohdiskelen, että olisiko tunti vanteella 1200€ vai miten hinta muodostuu? Ja ei, en ole menossa🤣

Vieras0076:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Helmikuu 14, 2020, 09:54:54 ---Onkohan tää joku vakiohinta paljaalla panemisesta? Saman verran on nimittäin mullekin tarjottu. Ja ei, en lähtenyt mukaan vaan henkilö meni estolistalle.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiinnosta utelisin, että tuleeko noita paljaalla toivovia useinkin vastaan?

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Helmikuu 14, 2020, 10:39:02 ---Mielenkiinnosta utelisin, että tuleeko noita paljaalla toivovia useinkin vastaan?

--- Lainaus päättyy ---

Ei ainakaan mulle. Siis, sellaisia tosissaan olevia ehkä muutamia vuodessa.
Ja sit toki on nää "minä maksa sinulle 5000e ilma kortsu", mutta pelleilyn nyt tunnistaa.

Jos tyttö oikeasti tarjoaa paljaalla niin eihän se muulta vaikuta kuin siltä että sillä tytöllä ei kaikki asiat ole ihan kunnossa.
Kukaan omasta vapaasta tahdostaan ei muutamasta satasesta ole valmis omaa terveyttään uhraan - enkä tässä tarkoita että nää olisi paritettuja, voi olla muunlaisia ongelmia jotka "pakottavat" epätoivoisiin tekoihin tai sitten ei ole enää vain mitään menetettävää.
Yhtä kaikki, sääliksi käy.

Vieras0140:

--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Helmikuu 14, 2020, 10:39:02 ---Mielenkiinnosta utelisin, että tuleeko noita paljaalla toivovia useinkin vastaan?
--- Lainaus päättyy ---

Mun lyhyellä uralla ehkä kaksi. Se tulee jo viestittelyssä ilmi, joten he eivät tapaamiselle koskaan pääse.

Viola:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Helmikuu 14, 2020, 11:19:19 ---Se tulee jo viestittelyssä ilmi, joten he eivät tapaamiselle koskaan pääse.

--- Lainaus päättyy ---

En suhtaudu ihan noin jyrkästi pelkän kyselyn perusteella.
Ajattelen näin... kysyä saa mitä tahansa, vaikka ilman kortsua mutta pitää myös hyväksyä antamani vastaus.
Jos sen jälkeen vielä haluavat tapaamiseen minun ehdoillani niin toki sopii.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta