Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Sex without condom 600€
Seepeli:
^
Mulla ei oo mitään empiriaa mutta olettaisin että paljaalla kyselivät voivat kikkailla tapaamisellakin jotain tai ovat ehkä jossain määrin isompi riski, niin tiukka linja on ehkä näppärämpi... 🤔 noh, tapoja on monia ja sehän on vain hienoa.
Vieras0265:
En harrastaisi seksiä ilman kumia. Riskit on aina olemassa.
Vieras0140:
--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Helmikuu 14, 2020, 12:26:40 ---
^
Mulla ei oo mitään empiriaa mutta olettaisin että paljaalla kyselivät voivat kikkailla tapaamisellakin jotain tai ovat ehkä jossain määrin isompi riski, niin tiukka linja on ehkä näppärämpi... 🤔 noh, tapoja on monia ja sehän on vain hienoa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä ja sitten se, etten halua asiakkaikseni sellaisia, jotka mahdollisesti panevat paljaalla ketä tahansa. (Parisuhteessa ymmärrettävää.)
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Helmikuu 14, 2020, 10:39:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Anniina - Helmikuu 14, 2020, 09:54:54 ---Onkohan tää joku vakiohinta paljaalla panemisesta? Saman verran on nimittäin mullekin tarjottu. Ja ei, en lähtenyt mukaan vaan henkilö meni estolistalle. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiinnosta utelisin, että tuleeko noita paljaalla toivovia useinkin vastaan?
--- Lainaus päättyy ---
Mulle tulee melkein viikottain kysely paljaalla panemisesta. Myös parisuhteessa olevilta. Eli viesti saattaa olla ihan asiallinen ja sitten loppuun "onnistuuhan ilman kondomia?" Sitten on vielä niitäkin jotka tapaamisen aikana alkaa vonkumaan paljaalla 😞
Anniinan tavoin olen jyrkkä, enkä edes vastaa paljaalla kyselijöille. En luota siihen että osaisivat tapaamisellakaan käyttäytyä.
Vieras0242:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Helmikuu 14, 2020, 15:53:05 ---Anniinan tavoin olen jyrkkä, enkä edes vastaa paljaalla kyselijöille. En luota siihen että osaisivat tapaamisellakaan käyttäytyä.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on helpottavaa kuulla. 👍🏻 Itse mieluummin tapailen neitokaisia, joilla on paljaalla vetämiseen jyrkkä kanta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta