Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dahlia  (Luettu 2757 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1197
  • ****** Rakastajien aatelia
Dahlia
« : Helmikuu 12, 2020, 20:28:33 »
Tulipa taas käytyä Tampereella virkistäytymässä erilaisin tavoin ja yksi niistä oli tapaaminen Dahlian kanssa. Olin laittanut hyvissä ajoin hakemukset kolmelle sihteerille, mutta hän oli ainoa, jolta sain vastauksen. Kommunikointi tapahtui RE:n kautta ja muutaman viestin jälkeen aika ja paikka olivat selvillä. Ei jahkailua tai kikkailua, vaan treffit saatiin sovittua nopeasti ja sujuvasti, kuten kuuluukin.

Tapasin tämän ihanan palvelijattaren keskipäivällä hieman pitkäksi venähtäneen juhlinnan ja vähäisten yöunien jälkeen, minkä vuoksi akuistani oli virta lähes lopussa. En siis kuvitellut edes leikkiväni karskia panomiestä, vaan tyydyin suosiolla rauhalliseen hipsutteluun, mitä olin etukäteen pyytänytkin. Seuralaiseni oli rento ja sosiaalinen persoona, joten sain hänestä myös oivallisen juttukaverin.

Vaikka en ollut itse parhaassa iskussa, nautin tapaamisesta aidosti. Dahlia on kaunis, hurmaavan goottihenkinen ja sopivasti kurvikas nainen, jonka voisin hyvinkin tavata uudelleen.

Poissa Dahlia

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dahlia
« Vastaus #1 : Helmikuu 13, 2020, 10:46:58 »
Kiitokset tapaamisesta, se oli kaikinpuolin oikein mieluisa kohtaaminen vaikken goottihenkisyyttä täysin itsestäni löydä, toki olen iloinen jos havainnoit minusta siihen vivahteen.💛
SensuelliRock osuu Tampereen tyttöseen paremmin 😉💋
Dahlian rempseät ja rehevät huvikumpuseikkailut jatkuvat jälleen 💋Muodollisesti ja suullisesti pätevänä, GFE tyylillään ja aidolla aikuisen naisen antaumuksella. Tartu hetkeen!

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1197
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dahlia
« Vastaus #2 : Helmikuu 13, 2020, 18:38:17 »
Gootti saattoi olla huono sanavalinta, oma kuvauksesi on kieltämättä todenmukaisempi :)