Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kerttu naapurista
Azazello:
Hienoa, että meillä turskilla on tällainen paikka missä tietoja voidaan vaihtaa. Huonoissa kokemuksissa asiat kerrotaan tietenkin omasta näkökulmasta. Ja muutamaan kertaan. Ulkkarit ja kaikki kotimaiset ikävä kyllä harvoin osaavat tulla kertomaan omia näkemyksiä, kun tuodaan jos jonkinlaista epäilystä elämänhallinnasta igoriin ovivahtina. Hyvä että Kerttu toi oman näkemyksensä ja muutama turska onnistuneesta käynnistä.
Pointti on että foorumia on helppo käyttää väärin tytön mustamaalaamiseen vaikka tämän toiminnassa ei ole mitään vikaa. Näitä on ollut nyt aika paljon 😐
Kapteeni Turska:
Omasta puolestani voin sanoa että olen tavannut Kertun kahdesti ja hän on aivan ihana tyttö. Mielestäni palveluntuottajalla on oikeus valita asiakkaansa. Minäkin olen joutunut joskus kääntymään ovelta ja toteamaan ei kiitos.
Vieras0043:
^Tottakai on oikeus valita, mutta onko nämä asiakkaalle asetetut vaatimukset esitetty ilmoituksessa vai päätetäänkö nämä sitten ovella vai miten tämä menee?
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Fireman82 - Helmikuu 19, 2020, 21:17:37 ---^ Asiasta mitään tietämättömänä en malta olla kysymättä, että onko nämä vaateet asiakkaalle luettavissa ilmoituksesta vai miten nämä menevät?
--- Lainaus päättyy ---
Alla vastaus.
--- Lainaus käyttäjältä: sunkerttu - Helmikuu 19, 2020, 20:58:46 ---Haluan kommentoida ohari kommentteihin sen verran, että itse olen aika kaikkiruokainen miesten suhteen, mutta jos huomaan ettei henkilö ovella ole täysin ollut rehellinen esim. iästään, alkuperästään tai ulkoisesta olemuksestaan niin meille molemmille niin turskalle kuin minulle se on parempi ettei tapaamista synny.
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin, etttä jos turska juksaa niin tapaaminen perutaan. Onhan näitä ollut ennenkin, turska on vakuuttanut esimerkiksi olevansa saunanraikas kantasuomalainen ja oven takana on ollut afrikkalaista syntyperää oleva mies. Tällaisistakin on syntynyt melkoista draamaa, tais olla Teen666Nikilläkin tällainen juttu.
Entto:
Päätös minun kohdalla tehty ovella.
Tosin siitä jätettiin kertomatta.
Kahdesti.
Ja ei - en ole afrikkalaista syntyperää.
Satun olemaan isokokoinen, jonka myös olen kertonut.
Mutta liian isokokoinen...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta