Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kerttu naapurista  (Luettu 15789 kertaa)

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Kerttu naapurista
« : Helmikuu 12, 2020, 19:59:08 »
Spostilla sovitttiin kaikki: hinta, palvelut, tapaamisaika ja -paikka, tapaamispaikalla oli vain puolet sopijaosapuolista, vaikka paikka ja aika oli selkeitä. Eli kusetuskeikka osui kohdalle.
Koivukylän tienoolle tein tutustumiskäynnin, uuden talon pihaan

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4006
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #1 : Helmikuu 12, 2020, 20:57:33 »
Tervetuloa kerhoon, et ollut ensimmäinen.
Itse pyörin tuolla kahdesti, kun en kerralla uskonut.
www.seksisaitti.net/index.php/topic,986.0.html?PHPSESSID=hcbifmjom8op75kvme4egqdi42
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2020, 21:03:20 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #2 : Helmikuu 12, 2020, 21:24:15 »
Onkohan kukaan ikinä päässyt sisälle asti? No annan vielä 3. mahdollisuuden, katsotaan kuin käy. Odotukset eivät ole kovin korkealla...

Poissa Dreamer

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #3 : Helmikuu 12, 2020, 23:29:52 »
Onkohan kukaan ikinä päässyt sisälle asti? No annan vielä 3. mahdollisuuden, katsotaan kuin käy. Odotukset eivät ole kovin korkealla...

Kerro toki sitten onnistuiko lopulta tapaaminen. Itse olen välillä ajellut ehkä vähän turhankin kauas jos kiinnostunut jostakusta tarpeeksi. Hyvä säkä ollut ettei vielä vuosien saatossa ole kuin 1 peruuntunut tapaaminen sattunut omalle kohdalle.  :)
Aikuinen nautiskelija

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2020, 09:18:59 »
Onkohan kukaan ikinä päässyt sisälle asti? No annan vielä 3. mahdollisuuden, katsotaan kuin käy. Odotukset eivät ole kovin korkealla...
Eli oharit kahdesti ja vielä yrität... sitkeä sissi. Onko näihin ohareihin tullut edes syytä?

Duunikämpän naapurit ihmettelee kun joka ilta on kavereita luuri kourassa talon ulkopuolella odottelemassa 😁

Itse vaihtaisin seuraavaan jos tapaaminen on noin vaikeata.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2020, 09:24:24 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4006
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #5 : Helmikuu 13, 2020, 13:18:02 »
Mutta tämähän on varma tapaus.
Osoite on tuttu; ei tarvitse jännittää, osaako perille.
Tietää jo etukäteen että oharit tulee - säästyy rahat!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2020, 13:27:07 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #6 : Helmikuu 13, 2020, 15:13:15 »
Tässä skenessä, siis maksuseksin ympärillä pyörii jos jonkunlaista yrittäjää.
Jos hermot kestää, niin lukekaa vaikka Ylilautaa tai suomi24:ää.
Eikä kaikki yrittäjät ole edes tyttöjä tai naisia, teinipojatkin on huomanneeet kuinka huijata turskia ja huoria.
Jos oikeasti haluaa päästä panemaan, niin valitsee jonkun, josta on jo useamman käyttökokemus. Tai sitten ottaa riskin löytääkseen unelmiensa prinsessan tai päätyäkseen finninaamaisen teinipoikaporukan päivän huvitukseksi. Oma valinta.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #7 : Helmikuu 15, 2020, 15:58:54 »
Eli oharit kahdesti ja vielä yrität... sitkeä sissi. Onko näihin ohareihin tullut edes syytä?

Duunikämpän naapurit ihmettelee kun joka ilta on kavereita luuri kourassa talon ulkopuolella odottelemassa 😁

Itse vaihtaisin seuraavaan jos tapaaminen on noin vaikeata.

No Kapteeni Turskalta hyvät arvostelut aikanaan. Ja viestittely on ihan asiallista, syitä kyllä riittää. Yhden toisen tytön tapasin viimein parien oharien jälkeen ja kivaa oli, joten sekin vaihtoehto on mahdollinen. Eipä tuo nyt maailmaa kaada ajella vähän ylimääräistä, etenkin kun varautuu mielessään. Toki hyväksihavaitut ammattilaiset on luotettavia, mutta joku näissä amatööreissäkin kiehtoo :)

Poissa Coolioinglesias

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #8 : Helmikuu 15, 2020, 20:17:42 »
Tänään tapasin ja mukavaa oli. Toimi Sexworkissa aikoinaan muistaakseni nimellä Miss Butt.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #9 : Helmikuu 18, 2020, 08:08:48 »
Kolmas kerta toden sanoi. Kuvien mukainen nätti nuori tyttö, jonka kanssa myös kemiat tuntuivat kohtaavan. Välillä vaan ilmeisesti liian kiireinen, mikä oli syynä edellisten tapaamisyritysten epäonnistumiseen.

Kiitos vaan tapaamisesta, tavataan toistekin 😀

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #10 : Helmikuu 19, 2020, 19:37:05 »
Spostilla sovitttiin kaikki: hinta, palvelut, tapaamisaika ja -paikka, tapaamispaikalla oli vain puolet sopijaosapuolista, vaikka paikka ja aika oli selkeitä. Eli kusetuskeikka osui kohdalle.
Koivukylän tienoolle tein tutustumiskäynnin, uuden talon pihaan

Taas mulle kävi noin, sovin toisella spostilla samalla lopputuloksella. 🤓
K väitti olleensa paikalla mutta minä en nähnyt, vaikka tapaamiskohta oli aika selkeä, pyörävaraston oven edessä, ovia vaan oli enemmän kuin yksi, niin kävelin eestaas, ei vaan näkynyt muita 🤔

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #11 : Helmikuu 19, 2020, 20:29:03 »
Spostilla sovitttiin kaikki: hinta, palvelut, tapaamisaika ja -paikka, tapaamispaikalla oli vain puolet sopijaosapuolista, vaikka paikka ja aika oli selkeitä. Eli kusetuskeikka osui kohdalle.
Koivukylän tienoolle tein tutustumiskäynnin, uuden talon pihaan

Taas mulle kävi noin, sovin toisella spostilla samalla lopputuloksella. 🤓
K väitti olleensa paikalla mutta minä en nähnyt, vaikka tapaamiskohta oli aika selkeä, pyörävaraston oven edessä, ovia vaan oli enemmän kuin yksi, niin kävelin eestaas, ei vaan näkynyt muita 🤔

Oliks Kerttu näitä tapauksia, jotka ei kykene investoimaan prepaidiin?

Minä en yhden oharin jälkeen enää vaivautuisi. Mulla ainakin menee maku jos joku kusettaa.

Ymmärrän toki jos olis kylän ainoa hupakko, mut stadissa on joka päivä pelkästään parilla saitilla 100 hupakkoa valmiina ottamaan sut vastaan. Miks pitää yrittää tavata sitä, joka tekee ohareita?

Poissa sunkerttu

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #12 : Helmikuu 19, 2020, 20:58:46 »
Heippa turskat <3

Kiitos heille, jotka olette kivan rapsan minusta kirjoittaneet ja ihana kuulla, että olette viihtyneet seurassani. Toivottavasti tapaamme vielä uudelleen  ;)

Haluan kommentoida ohari kommentteihin sen verran, että itse olen aika kaikkiruokainen miesten suhteen, mutta jos huomaan ettei henkilö ovella ole täysin ollut rehellinen esim. iästään, alkuperästään tai ulkoisesta olemuksestaan niin meille molemmille niin turskalle kuin minulle se on parempi ettei tapaamista synny. Säästyvät turskan rahat varmasti parempaan tapaamiseen, koska itse en tätä pelkkä dollarin kiilto silmissä toteuta.

Enkä haluaisi tähän asiaan puuttua sen kummemmin, mutta tämä alkaa tuntumaan jo minusta enemmän kiusaamiselta kuin siltä, että toinen minut haluaisi oikeasti tavata.
henkilö on luonut toisia sähköposteja, että pääsisi muka tapaamaan minua ja olen molemmilla kerroilla ollut paikalla ja odottanut vähintään 10 minuuttia toista, eikä sovitulla paikalla ole ollut ketään. Sähköpostiviestejä olen lähettänyt, että missä hän on ja otan hänet ilomielin vielä vastaan, mutta sain tunnin päästä ilkeitä viestejä, etten ole paikalla ollut ja jos siihen sovittuun paikkaan ei silloin löydä, kun siellä ulkona paikkaa etsii tai muuten on epävarma sovitusta paikasta niin näin älypuhelin aikana on helppo ottaa yhteyttä viestillä ja odottaa hetken, että toinen pääsee vastaamaan.

Oman turvallisuuteni takia en tule itse sinne odottamaan ja siksi sovittussa paikassa kannattaa aina odottaa  :)

Muistakaahan kuitenkin, että ihmisiä me kaikki olemme ja fiksulla käytöksellä vältytään mielipahalta suuntaan, jos toiseen! Kunnioitetaan toisia ja ollaan ystävällisiä toisillemme  :-*

Ihanaa viikkoa kaikille turskille ja miksei meille hupakoillekkin!

Suukoin Kerttu


Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4006
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #13 : Helmikuu 19, 2020, 21:09:01 »
Ymmärrän nyt mistä saamani oharit johtuivat.
Ulkoinen olemukseni ei vastannut palveluntarjoajan vaatimuksia.
Lienee selvää ettei minun kannata yrittää uudelleen.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #14 : Helmikuu 19, 2020, 21:17:37 »
^ Asiasta mitään tietämättömänä en malta olla kysymättä, että onko nämä vaateet asiakkaalle luettavissa ilmoituksesta vai miten nämä menevät?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #15 : Helmikuu 19, 2020, 22:23:47 »
Hienoa, että meillä turskilla on tällainen paikka missä tietoja voidaan vaihtaa. Huonoissa kokemuksissa asiat kerrotaan tietenkin omasta näkökulmasta. Ja muutamaan kertaan. Ulkkarit ja kaikki kotimaiset ikävä kyllä harvoin osaavat tulla kertomaan omia näkemyksiä, kun tuodaan jos jonkinlaista epäilystä elämänhallinnasta igoriin ovivahtina. Hyvä että Kerttu toi oman näkemyksensä ja muutama turska onnistuneesta käynnistä.

Pointti on että foorumia on helppo käyttää väärin tytön mustamaalaamiseen vaikka tämän toiminnassa ei ole mitään vikaa. Näitä on ollut nyt aika paljon 😐
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #16 : Helmikuu 19, 2020, 22:34:02 »
Omasta puolestani voin sanoa että olen tavannut Kertun kahdesti ja hän on aivan ihana tyttö. Mielestäni palveluntuottajalla on oikeus valita asiakkaansa. Minäkin olen joutunut joskus kääntymään ovelta ja toteamaan ei kiitos.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #17 : Helmikuu 19, 2020, 22:36:17 »
^Tottakai on oikeus valita, mutta onko nämä asiakkaalle asetetut vaatimukset esitetty ilmoituksessa vai päätetäänkö nämä sitten ovella vai miten tämä menee?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #18 : Helmikuu 19, 2020, 22:45:23 »
^ Asiasta mitään tietämättömänä en malta olla kysymättä, että onko nämä vaateet asiakkaalle luettavissa ilmoituksesta vai miten nämä menevät?

Alla vastaus.

Haluan kommentoida ohari kommentteihin sen verran, että itse olen aika kaikkiruokainen miesten suhteen, mutta jos huomaan ettei henkilö ovella ole täysin ollut rehellinen esim. iästään, alkuperästään tai ulkoisesta olemuksestaan niin meille molemmille niin turskalle kuin minulle se on parempi ettei tapaamista synny.


Ymmärrän hyvin, etttä jos turska juksaa niin tapaaminen perutaan. Onhan näitä ollut ennenkin, turska on vakuuttanut esimerkiksi  olevansa saunanraikas kantasuomalainen ja oven takana on ollut afrikkalaista syntyperää oleva mies. Tällaisistakin on syntynyt melkoista draamaa, tais olla Teen666Nikilläkin tällainen juttu.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4006
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #19 : Helmikuu 19, 2020, 22:47:50 »
Päätös minun kohdalla tehty ovella.
 Tosin siitä jätettiin kertomatta.
Kahdesti.


Ja ei - en ole afrikkalaista syntyperää.
Satun olemaan isokokoinen, jonka myös olen kertonut.
Mutta liian isokokoinen...
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2020, 22:54:10 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer