Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska ja piparihöyryt  (Luettu 5583 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Turska ja piparihöyryt
« : Helmikuu 12, 2020, 18:53:03 »
Onko sinulle koskaan käynyt niin että onnistuneen sihteerivierailun jälkeen hymyilet loppupäivän kuin idiootti, törmäilet oviin ja annat itsestäsi vaikutelman, kuin olisit pudonnut puusta hieman liian korkealta?

Puhun tietenkin piparihöyryistä tai tarkemmin sanottuna oksitosiini ja endorfiini myrskystä, jonka palveluntuottaja on saanut aikaiseksi. En ole koskaan käyttänyt huumeita, mutta voin kuvitella niiden aiheuttaman euforian.

Hauskinta tässä on se että en ole saanut näitä hormoneja palveluntuottajalta, vaan ne ovat oman elimistöni tuottamia - hän on vain käynnistänyt reaktion. Jälkeenpäin kun asiaa ajattelee, käynti palveluntuottajan luona on aivan kuin olisi nähnyt vain kaunista...unta.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #1 : Helmikuu 12, 2020, 19:09:58 »
Eikös se vastaa miltein puolentoista promillen humalaa? ::)  :D

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #2 : Helmikuu 12, 2020, 19:14:36 »
Olen aina onnistuneen tapaamisen jälkeen tuollainen. Olen jo mm. lauleskellut iloisesti kadulla keräten ihmetteleviä katseita, ajanut tutkaan sakkojen arvoisesti, pari kertaa melkein ojaankin, tilannut Burger Kingissä pillua ja toki saanut työpaikankin näiden huurujen vaikutuksen alaisena (Thanks again, J! ;)). Kokemuksen myötä olen ymmärtänyt mennä oluelle, jäätelölle, tms. odottelemaan vaikutuksen laantumista, jotten saa aikaan mitään isompaa vahinkoa, mutta aina välillä lipsuu ja olen väistelemässä lehtiotsikoihin pääsemistä... :D

Jotkut saavat sävärinsä Pirkka-oluesta, jotkut laskuvarjohypyistä ja jotkut juoksemalla horisonttiin. Minä otan ne pillusta. :)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2020, 19:18:53 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #3 : Helmikuu 12, 2020, 19:27:36 »

Kyllähän näistä kuvauksista itsensä tunnistaa :) Aina kun kaikki on natsannut tapaamisessa niin on tosi hieno fiilis ja pitkän aikaa. Seuraava yökin nukutaan niin makeasti ettei mitään rajaa.

Toisinaan sitä hymyilee itselleen kuinka tää tuppaa menemään näin. :)
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #4 : Helmikuu 12, 2020, 20:22:07 »
KT:n mainitsema euforinen puuska kyllä tulee aina sihteeri visiitin jälkeen ja hyvällä tuurilla kestää päiviä!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #5 : Helmikuu 12, 2020, 20:29:53 »
Viimeksi eilen kävelin lähtöpusien jälkeen väliovea päin ja 10 min myöhemmin vastasin työpuheluun "Turskanimelläni".

Yleensä menen syömään että saa piparinmaun pois häiritsemästä keskittymistä.
Aina etsimässä

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #6 : Helmikuu 12, 2020, 21:17:25 »
Itsellä eniten pää jäässä kun ovi aukeaa tapaamisen alussa, ei meinaa tulla mistään mitään. Viimeksi esim. koitin tarjota väärästä taskusta omaa puhelinta tytölle, ei kelvannut 😁

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #7 : Helmikuu 12, 2020, 22:26:59 »
Olen aina onnistuneen tapaamisen jälkeen tuollainen. Olen jo mm. lauleskellut iloisesti kadulla keräten ihmetteleviä katseita, ajanut tutkaan sakkojen arvoisesti, pari kertaa melkein ojaankin, tilannut Burger Kingissä pillua ja toki saanut työpaikankin näiden huurujen vaikutuksen alaisena (Thanks again, J! ;)). Kokemuksen myötä olen ymmärtänyt mennä oluelle, jäätelölle, tms. odottelemaan vaikutuksen laantumista, jotten saa aikaan mitään isompaa vahinkoa, mutta aina välillä lipsuu ja olen väistelemässä lehtiotsikoihin pääsemistä... :D

Jotkut saavat sävärinsä Pirkka-oluesta, jotkut laskuvarjohypyistä ja jotkut juoksemalla horisonttiin. Minä otan ne pillusta. :)


Kyllähän näistä kuvauksista itsensä tunnistaa :) Aina kun kaikki on natsannut tapaamisessa niin on tosi hieno fiilis ja pitkän aikaa. Seuraava yökin nukutaan niin makeasti ettei mitään rajaa.

Toisinaan sitä hymyilee itselleen kuinka tää tuppaa menemään näin. :)


Näihin kommentteihin voi kyllä hyvin yhtyä   :) :D  ;D

Poissa Vieras0030

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #8 : Helmikuu 13, 2020, 09:15:17 »
Olen aina onnistuneen tapaamisen jälkeen tuollainen. Olen jo mm. lauleskellut iloisesti kadulla keräten ihmetteleviä katseita, ajanut tutkaan sakkojen arvoisesti, pari kertaa melkein ojaankin, tilannut Burger Kingissä pillua ja toki saanut työpaikankin näiden huurujen vaikutuksen alaisena (Thanks again, J! ;)). Kokemuksen myötä olen ymmärtänyt mennä oluelle, jäätelölle, tms. odottelemaan vaikutuksen laantumista, jotten saa aikaan mitään isompaa vahinkoa, mutta aina välillä lipsuu ja olen väistelemässä lehtiotsikoihin pääsemistä... :D

Jotkut saavat sävärinsä Pirkka-oluesta, jotkut laskuvarjohypyistä ja jotkut juoksemalla horisonttiin. Minä otan ne pillusta. :)

Hei moi Ilotikku  :-*
Ihan huippua että sulla on ollut tuollaiset fiilikset <3
Sain viestiä sun postauksen johdosta, joten haluan selventää tähänkin että kyse ei ollut tästä J:stä.

Nautinnollisia tapaamisia sinne! :)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #9 : Helmikuu 13, 2020, 12:28:16 »
Aloittajan kysymykseen vastaan ettei ole. Ovi kun loksahtaa takanani kiinni mietin jo tulevaa sillä maksullisesta seksistähän tässä on kyse. Ei muusta. Maksuton seksi parhaimmillaan saa jotain tuollaisia tuntemuksia aikaiseksi

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #10 : Helmikuu 13, 2020, 12:47:53 »
Jos jotain noin kaunista tapahtuu sihteerivierailun jälkeen, niin voi olla tosi tyytyväinen. Voi olla, että jotkut on myös herkempiä tuntemaan asioita vaikka kuinka olisi maksuseksistä kysymys. Olisin onnellinen, jos joku tuntee ketjun aloittajan tavoin minut tavattuaan.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #11 : Helmikuu 13, 2020, 12:56:31 »
Hyvä aloitus Kapteeni Turskalta. Kyllä juuri tuollaisia edellä mainittuja sekoiluja ollu itelläkin mennessä ja pois lähdön jälkeen on varmaan näyttäny just siltä itteltään, että hupakoistahan tässä ollaan tulossa.
Sen olen kans huomannu, että käyntikertojen ja kokemuksen lisääntyessä nämä sekoilutkin vähenevät.

Tuo piparihöyry on mulle ne tuoksut joita itsessä on vierailun jälkeen. Pillun tuoksua viiksistä ja parrasta en haluaisi pestä pois ollenkaan. On se vaan niin huumaava tuoksu.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2020, 12:59:20 kirjoittanut Pekka.Karvo »
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #12 : Helmikuu 13, 2020, 13:00:09 »
Kyllä mulla menee "pahimmillaan" päiviä toipumiseen ja maanpinnalle laskeutumiseen. Ainakin jos ne kuuluisat kemiat on kohdanneet niin tapaamisesta jää tulokseksi muutakin kuin keventyneet nyytit. Varsinkin noilla hieman pidemmillä tapaamisilla kun se itse yhdyntä ja jyystö jää jopa sivuosaan, saan sellaisen kokonaisvaltaisen hyvänolon tunteen josta toipuminen ei tapahdu hetkessä. Tällaisia tapaamisia olen kokenut useita, ja siksi jäänyt koukkuun tähän harrastukseen.

Ja toisin kuin Pekalla, mulla noi sekoilut tuntuu vaan lisääntyvän ;-)

Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #13 : Helmikuu 13, 2020, 13:32:29 »
Omasta mielestäni olen hupakointikeikan jälkeen aika lailla samanlainen kuin muutenkin. Tosin voi johtua siitä, että olen jäävi arvioimaan itse enkä edes huomaa olevani aivan muissa maailmoissa ja hymyileväni koko ajan. Tästä on joskus huomautettukin.  8)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #14 : Helmikuu 13, 2020, 13:56:42 »
Hei moi Ilotikku  :-*
Ihan huippua että sulla on ollut tuollaiset fiilikset <3
Sain viestiä sun postauksen johdosta, joten haluan selventää tähänkin että kyse ei ollut tästä J:stä.

Nautinnollisia tapaamisia sinne! :)

Hei moi! :-*

Nyt on jollain vanne turhan kireällä, jos sua kiusaa sen takia, että kirjoitin J-kirjaimen intternettiin. J:llä alkavia ihmisolentoja on tosiaan maailmassa muitakin. :D

PS: Tässä oli hyvä esimerkki siitä, että jos jonkun ihanan menee ja tapaa, siitä kannattaa olla ihan hissunkissun. :)

Poissa Vieras0033

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #15 : Helmikuu 13, 2020, 14:03:39 »
En ole turskaillut pitkään aikaan, mutta muistan miten hajamieliseksi vierailut teki. Joskus oli tarkoitus mennä kauppaan vierailun jälkeen, vaan olin kävelemässä kaupanporteista sisään kun myyjä huutaa että se on kiinni jo. Olin että mitäh. Ajantaju oli menny :D

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #16 : Helmikuu 13, 2020, 15:47:17 »
Oksitosiini on se, mitä ehkä eniten tapaamisista haen, ja todellakin maksimoin sen pussailemalla ja halailemalla mahdollisimman paljon ja pitkään. Endorfiinimyrsky tuntuu myös taivaalliselta pitkän panon ja laukeamisen jälkeen.

Kukaan ei ole vielä maininnut dopamiinia, joka alkaa vaikuttaa heti kun on varannut ajan palveluntarjoajalle. Paljon paremmat kiksit tulevan tapaamisen odottamisesta saa kuin facebook-postauksen tykkäyksistä ;D. Siksi pyrinkin sopimaan tapaamiset paria päivää ennen, niin pystyy nauttimaan tuostakin mahdollisimman kauan.

Vaikutukset on samankaltaisia kuin turskaveljillä tuossa ylempänä. Kaikenlaista pientä sekoilua ja hajamielisyyttä ;)

Eikös se Nipakin laulanut aikoinaan jotenkin tähän tyyliin "Olen narkomaani sua hengittäen".

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #17 : Helmikuu 13, 2020, 15:58:51 »
Ja vielä lisäyksenä, että nämä neurokemialliset vaikutukset jää puuttumaan kokonaan liukuhihnatyttöjen kanssa, joten puoliamatöörit ja hyvät kotimaiset vakkarit on se juttu. :-*

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #18 : Helmikuu 13, 2020, 16:09:46 »
Dopamiinimäärät alkaa olla vaan melkein ongelmallisia jos/kun tapaaminen on vasta parin viikon päästä..  😁 Mutta hyvää kannattaa odottaa! 😁

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15349
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska ja piparihöyryt
« Vastaus #19 : Helmikuu 13, 2020, 16:14:25 »
Kyllä aikanaan on oltu sekaisin kuin seinäkello. Ja tulen varmasti olemaan vastakin ja melko piankin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant