Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Barbie busty real
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Elokuu 12, 2020, 19:55:44 ---Kerran tavanneena voisin tavata toistekin. Meininki ei ole GFE, mutta ei sen aina tarvi ollakkaan. Suoraviivaista toimintaa hakeville ihan loisto tyttö. Rahat käteen ja 60min saa panna koko ajan edestä. Oli hyvin mukana toiminnassa.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tätä ajoin takaa. Jos tuolla rungolla varustettu tyttö vain on oikealla asenteella liikkeellä ja mukana seksissä eikä hoputa/vaikeile, niin ainakaan minä en tarvitse välttämättä suukottelua, jutustelua ja kiehnäämistä sen lisäksi.
Gentleman:
^Liian usein oletetaan kaikkien tyttöjen tarjoavan GFE-henkistä tapaamista ja sitä oletetaan automaattisesti liiankin helposti. Välillä on ihan mukavaa vaan lyödä rahat kouraan ja keskittyä puhtaasti panemiseen ;D
Vieras0076:
^ Barbiella on vieläkin tuo GFE palvelulistauksessa mainittuna. Muutenhan puolestani saa tarjota mitä itse haluaa, mutta on vähän harhaanjohtavaa listailla palveluita, joita ei ole tarjolla.
Tosin ymmärtääkseni REn palvelulistaus on mitä on, itse tulee toivotut palvelut siitäkin syystä varmistettua etukäteen.
Gentleman:
^Se on kieltämättä ikävällä tavalla harhaanjohtavaa :(
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Elokuu 13, 2020, 11:03:04 ---^ Barbiella on vieläkin tuo GFE palvelulistauksessa mainittuna. Muutenhan puolestani saa tarjota mitä itse haluaa, mutta on vähän harhaanjohtavaa listailla palveluita, joita ei ole tarjolla.
Tosin ymmärtääkseni REn palvelulistaus on mitä on, itse tulee toivotut palvelut siitäkin syystä varmistettua etukäteen.
--- Lainaus päättyy ---
Jumankauta Hesellä nousee aina karvat pystyyn, kun joku viitsii hehkuttaa, vaikka luvattuja palveluja ei toteuteta. Jos lukee ilmoituksessa GFE, on harhaanjohtamista, jos ei tarjoa tyttöystäväkokemusta.
Olen lukenut useamman rapukan, jossa vesitään koko rapsa kommentilla, muuten oli hyvä mutta... ja sama hehkutuslätinä jatkuu loppuun, vaikka jotain jäänyt paitsi. Vähän erikoista sanoa, oli täydellinen tapaaminen, mutta ei ollut täydellinen tapaaminen. ::)
Sama tuli mieleen hiljakkoin luin ulkomaalaisen rapukkaa, jossa sanottiin tai melkein käskettiin: kirjoittakaa rapukka, jos olette luvannut kirjoittaa rapsukan. Kuulosti aika kornilta. Jos palvelu on ollut erityisen hyvää tai todella huonoa, eiköhän perästä kuulu. Jos ei muuten, niin viimeistään silloin kun syö papusoppaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta