Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Barbie busty real
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Elokuu 13, 2020, 11:03:04 ---^ Barbiella on vieläkin tuo GFE palvelulistauksessa mainittuna. Muutenhan puolestani saa tarjota mitä itse haluaa, mutta on vähän harhaanjohtavaa listailla palveluita, joita ei ole tarjolla.
Tosin ymmärtääkseni REn palvelulistaus on mitä on, itse tulee toivotut palvelut siitäkin syystä varmistettua etukäteen.
--- Lainaus päättyy ---
Jumankauta Hesellä nousee aina karvat pystyyn, kun joku viitsii hehkuttaa, vaikka luvattuja palveluja ei toteuteta. Jos lukee ilmoituksessa GFE, on harhaanjohtamista, jos ei tarjoa tyttöystäväkokemusta.
Olen lukenut useamman rapukan, jossa vesitään koko rapsa kommentilla, muuten oli hyvä mutta... ja sama hehkutuslätinä jatkuu loppuun, vaikka jotain jäänyt paitsi. Vähän erikoista sanoa, oli täydellinen tapaaminen, mutta ei ollut täydellinen tapaaminen. ::)
Sama tuli mieleen hiljakkoin luin ulkomaalaisen rapukkaa, jossa sanottiin tai melkein käskettiin: kirjoittakaa rapukka, jos olette luvannut kirjoittaa rapsukan. Kuulosti aika kornilta. Jos palvelu on ollut erityisen hyvää tai todella huonoa, eiköhän perästä kuulu. Jos ei muuten, niin viimeistään silloin kun syö papusoppaa.
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: Hubbis - Elokuu 13, 2020, 11:03:04 ---^ Barbiella on vieläkin tuo GFE palvelulistauksessa mainittuna. Muutenhan puolestani saa tarjota mitä itse haluaa, mutta on vähän harhaanjohtavaa listailla palveluita, joita ei ole tarjolla.
Tosin ymmärtääkseni REn palvelulistaus on mitä on, itse tulee toivotut palvelut siitäkin syystä varmistettua etukäteen.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä, pitäisi korjata palveluvalikoimaa. Tosin itse pyrin näin covid-aikana "panemaan kliinisti" eli mikään skismailu ei kuulu omiin toiveisiini.
Sowhat:
Mielestäni palveluiden liioitteleminen on paskamaisempi ongelma kuin se, että kuvat ei vastaa täysin todellisuutta. Jos naama ei miellytä, voi aina tehdä täyskäännöksen ovelta, tämähän temppu opetetaan jo puolustusvoimissa. Mutta kun munat paljaana pitäisi saada jotain luvattua palvelua eikä sitä ole tarjolla, ei paljon enää ole tehtävissä. Housut jalkaan, mutta tuskin saa rahoja enää helposti takaisin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta