Ota Repe rennosti, niin ei tarvitse Jaakobinpainia harrastaa.
Jos joku ei tiedä mitä Jaakobinpaini on, se on sisäisen ristiriidan ratkomista. Raamatun tarussa se ristiriita vei yhden yön verran. Tässä Seksisaitin ja bännätyn Repen tarussa siinä kuluu toista vuotta, koska bännien jakaminen ei kertakaikkiaan toimi, eikä sitä saada toimivaksi. Yksi tunnus bännätään, tulee liuta muita jauhamaan täysin samoista asioista, samoista henkilöistä, samalla kieliasulla, samalla kaikella.
Kysymys: mitä muuta kuin kosmeettista iloa mistään bänneistä on, kun kuka tahansa vessapaperirullan sisushylsyn kapasiteetin omaava voi kiertää ne minuutin kuluttua?
Pitäisikö vain myöntää ettei bännääminen onnistu kuin kullinluikaukseksi, ettei kukaan oikeasti luule sen olevan minkäänlainen vakavasti otettava sanktio.
Oliko tämä avautuminen tarkoitettu minulle? Jos oli, niin pahoittelut, mutta en ole Repe. Olen kyllä joskus väitellyt hänen kanssaan vuosia sitten.
Olen käsittänyt, että tämä sivusto on tarkoitettu sitä varten, että tänne saa jättää mielipiteensä palveluntarjoajista. Näin olen tehnyt.
Huonosta kokemuksesta annan huonon arvostelun ja hyvästä kokemuksesta hyvän. Sanon molemmat suoraan, kaunistelematta, koska jos maksan jostakin palvelusta, on se mielestäni oikeuteni.
Paritus ja siihen verrattava toiminta saa minulta aina huonon arvostelun, koska olen joskus seurannut sellaista hyvinkin läheltä.
Sukujuureni ovat Pohjanmaalta, ja olen kasvanut siihen, että asiat sanotaan suoraan.
Mitä tulee kirjoituksiini, en ole hakemassa niillä mitään kirjallisuuden Finlandia-palkintoa. En ole koulutukseltani kielenhuoltaja enkä pyri kirjailijaksi. Olen tyytyväinen nykyiseen työhöni.
En ole yhtä loistava kirjoittaja ja asiantuntija kuin sinä, Pupu. Jos joku kirjoittaa samalla tavalla kuin minä, en voi sille mitään.
Kirjoitan omista kokemuksistani enkä odota, että kaikkien kokemukset olisivat samanlaisia. Jokainen saa muodostaa oman mielipiteensä, ja siksi erilaisille kokemuksille pitäisi olla tilaa ilman, että niiden kirjoittajaa leimataan tai vähätellään.