Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Femme Fatale Helsinki  (Luettu 56898 kertaa)

Poissa Jokamies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Femme Fatale Helsinki
« Vastaus #80 : Lokakuu 13, 2025, 06:29:00 »
Tällä viikolla paikalla näyttäisi olevan upean näköinen Emma ja loppuviikosta olis mahkuja ehtiä paikalle niin voisiko joku ystävällinen alkuviikon kävijä kommentoida palvelun tasoa ja palvelutapaa kiitti 👍

Poissa KingKong

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #81 : Lokakuu 21, 2025, 10:16:24 »
Kävikö kukaan upean Emman hieronnassa? Olisi kiva kuulla kokemuksia...

Poissa Flier

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #82 : Marraskuu 13, 2025, 21:34:43 »
Sen verran hyviä rapsoja arvon kollegat tänne kirjoitelleet että allekirjoittanutkin päätti varata vklopulle ajan Victorialle. Toivottavasti tulee huikea elämys, josta sitten rapsaa tänne.

Vastaus Wa:ssa tuli kyllä supernopeaan, ainoa asia mikä ihmetyttää että osoite jonka sain ei ollut kumpikaan noista heidän omilla sivuillaan mainituista kaduista? Ovatko kenties vaihtaneet toimipistettään vai lisänneet kolmannen  ???  Jos joku enemmän asiaan vihkiytynyt tai viime viikkoina käynyt, viitsisi infota onko käynyt kyseisessä E-alkuisessa osoitteessa (lähellä siis noita sivuilla mainittuja) vai mahdanko saada ''oikean'' osoitteen lähempänä määräaikaa...

Poissa Jokamies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #83 : Marraskuu 15, 2025, 00:04:29 »
Femmessä aina kaikki toimii. Jos on uusi kolmas paikka niin sinne vaan. Koskaan ei oo ollu mitään säätöä ja aina ollut hymy huulilla kun poistunut😊

Poissa Flier

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #84 : eilen kello 13:02:50 »
Osoite oli aivan oikea, joten todennäköisesti voipi olla että ovat perustaneet kolmannen paikan?

Saavuttuani paikalle ilmoitin tulostani ja sain selkeän video-ohjeen miten toimia.

Sisäänpääsyn kanssa oli hieman hankaluuksia, koska kolmesta soittokerrasta huolimatta ulkoportti ei avautunut,  mutta Hannu Hanhena ulos sattui tulemaan pari miestä joiden ansiosta pääsin sisäpihalle, tästä porraskäytävän ulko-ovelle missä sattui juuri talon asukas tulemaan juuri ovesta ulos joten pääsin rappuunkin onnekkaasti. Nappasin hissin ja menin oikeaan kerrokseen ja päätin vielä tarkistaa viestistä että ovi olisi oikea kun kuulin askelia rappusesta. Sieltä tämä minun kaunis hierojaneito saapui tulla, hieman olimme ehkä molemmat hämmentyneitä tilanteesta koska hän oli kai juuri tullut alas vastaanottamaan kun itse menin hissiin :D olimmme nähtävästi juuri sopivasti menneet ristiin.

Asuntoon sisälle, mikä oli ehkä yksi kuumimmaksi lämmitetty asunto missä olen ollut...hieman etäisen tuntuinen neito, mutta itsekin ehkä hieman hermostuneena en ehkä ollut juuri oma sosiaalinen itseni. Varmistettiin palvelukokonaisuus, rahat vaihtoi omistajaa ja neito ohjasi suihkutiloihin (suihkuun mahtuu juuri ja juuri sen kaksi ihmistä).

Victoria on kyllä kaunis livenä ja näyttää nuoremmalta kuin kuvissa, mistä mainitsinkin hänelle. Aivan upea petit kroppa, kohtuullisilla silikoneilla joita oli mukava kosketalla suihkussa samalla kun pesi minut läpikotaisin. Suihkusta ulos, kuivaukset ja mies makaamaan lattialle patjan päälle.

Hieronta oli oikein hyvää, jaloista aloittaen edeten eturauhasen hierontaan samalla kun hieroi kasseja, tästä siirryttiin selän b2b-hierontaan, välillä käsiä hipaisten, välillä huokaisten korvan juureen, muutaman kerran hiuksia niskasta hipaisten...kyllä oli kiihottavaa. Sitten vielä takaisin kiveksiä ja miehuutta kiusaamaan hetkeksi ennenkuin pyysi kääntymään. Olin kyllä aivan taivaassa kun Victorian kaltainen omien unelmien tsekkitär nousi hajareisin päälle ja alkoi hieromaan itseään minua vasten, rintoja sai hyväillä mutta ei suudella tai nuolla. Mutta kyllä oli ihana peppu mitä puristella samalla kun hän käytti pilluaan monta kertaa niiiiin likellä kullia ja huokaili samalla ja hieroi rintojaan itseäni vasten.

Siitä tarpeeksi kiusattuaan ja kiihottaen minua kääntyi, ja voi pojat miten ihanalta näyttikään tuo neito takaapäin. Kyllä oli mentaalisesti lujilla kun toinen hieroo miehuutta ja puristelit neitoa pakaroista, liuttaen välillä reisille sormien käydessä reisien sisäpuolella ilman että ei koskettanut pilluun. Jonkin ajan kuluessa Victoria siirtyi viereen makaamaan, edelleen käsi kullilla, huohottaen kiimaisesta ja tuijottaen niillä ihanilla ruskeilla silmillään. Siinäkin olisin voinut tulla, mutta pyysin häntä käymään jalkojeni väliin ja yhdistämään kullin käsittelyyn eturauhasen hieronnan, jonka neito toteutti ja tuloksena todella voimakas purkaantuminen. Kyllä olin aivan loppu siinä paikkaa :D

Victoria pyyhki puhtaaksi, ukko suihkuun, vaatteet päälle, hieman juteltiin siinä ennen lähtöä, halit ja poskisuudelmat ja mies pihalle kylmään.

Sää sopivan pakkasella niin sai tasaannutettua omaa lämpöä  ;D

Summa summarum, tykkäsin ja Victoria oli itselle aivan nappivalinta.

« Viimeksi muokattu: eilen kello 13:08:41 kirjoittanut Flier »