Helposti sitä tulee kyllä väärinymmärretyksi pelkän kirjallisen ilmaisun perusteella. Luin äsken kommentteja ja ihmettelin kun osa puhui hyväksikäytetystä olosta ja asiasta yli pääsemisestä. Jopa avun hankkimisesta.
Ja joo, onhan tämä kirjoittamani mahdollista tulkita niin, että tapahtumasta olisi jäänyt jotain traumoja tms:
”Oli lopulta pakko kirjoittaa se tänne, koska mietin tapahtumaa parin viikon ajan jokainen päivä. En myöskään tunne ketään kenen kanssa olisi ollut mitenkään luontevaa keskustella asiasta.”
Tarkoitin tuossa kyllä ihan muuta. Tapahtuma jatkoi päässä pyörimistä siksi, koska sessio oli ylipäätään niin hullun kuuma ja kiihkeä ja siksi, koska sen keskellä kävi vielä lisäksi tuo erikoinen kortsunpoistoepisodi. Ja keskustelulla tarkoitin sitä, että olisin halunnut päästä fiilistelemään ja päivittelemään tapahtumia jonkun kanssa. Mutta ainakaan minulla ei ole sellaista kaveria, jonka kanssa keskusteltaisiin seikkailuista maksullisten parissa.
Mitään traumoja ei todellakaan ole jäänyt! Ja oletan kyllä tapaavani kyseisen naisen vielä uudestaan. Seuraava tapaaminenhan tulisi olemaan hyvin mielenkiintoinen etenkin kun olen nyt saanut täältä vahvistuksen sille, että kyse oli hyvin harvinaisesta tapahtumasta. Arvostin myös sitä, miten hän hoiti asian tekstareilla jälkikäteen.
Olen myös saanut viesteillä kyselyjä, että kuka nainen oli kyseessä. En missään nimessä kerro sitä. En tiedä kysyjien tarkoitusperiä ja en halua hänelle mitään haittaa, kuten esim paljaalla vonkujia tms. Hän on todella mukava nainen.
Sen voin sanoa, että nainen löytyi RE:stä ja hän tuntuu lukuisten ylistävien arvostelujen perusteella olevan yksi pidetyimmistä palveluntarjoajista.