Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Suutelu/OWO hygienia

<< < (2/4) > >>

Sowhat:

En ole yhtään imuttelijaa tavannut, joka purskuttelisi tai kurlaisi mun mällejä. Yleensä sylkevät sen pois ja huuhtovat suunsa. Toki joku harvoin nieleekin sen

JuliaK:

--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Syyskuu 07, 2024, 18:14:29 ---
En ole yhtään imuttelijaa tavannut, joka purskuttelisi tai kurlaisi mun mällejä. Yleensä sylkevät sen pois ja huuhtovat suunsa. Toki joku harvoin nieleekin sen

--- Lainaus päättyy ---

Jos on owo/cim niin se on swallow🤤

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Syyskuu 07, 2024, 20:11:32 ---

--- Lainaus päättyy ---

Jos on owo/cim niin se on swallow🤤

--- Lainaus päättyy ---

Nainen mun makuun❤

velihopea:

--- Lainaus päättyy ---

Meikä on yhden tavannut. Entinen vakkari. Maiskutteli ja suuteli takaisin mällit suussa. En kakomaan alkanut, kun oli ihkaomaa tuotosta ja siviilissä nuollut pillua monesti samalla kun oma tuote valuu ulos. Eipä tuo juuri miltään maistunut ja pt:kin kehui hyvää makua 😅

Toki se swallow on aina se paras. Jotain alkukantaista siinä on. Saa miehen tuntemaan itsensä mieheksi. Ja siksi setelit siirtymään uudelle omistajalle ::)

Saint:
ei mua ainakaan haittaa, että PT:n suussa on ollut turskan heppi, mällit, tai kieli. Näinhän se on monesti siviilissäkin, että joku siellä on sua ennen ollut. Luotan - ehkä olen naiivi - että PT:t osaa purskutella suunsa suuvedellä ja jotkut jopa pestä hampaansa turskien välillä.

suutelu ja owo kunniaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta