Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Suutelu/OWO hygienia
Gentleman Tampere:
Hienosti maistuu kunnon kielarisuuteloinnit ja owo+cim, koska minä olen poikkeustapaus, eli ainoa jolle nuo palvelut ovat tarjolla.
Totta puhuakseni: en harrasta liukuhihnahuoria, jolloin tuollaisia ei juuri tarvitse miettiä.
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Syyskuu 08, 2024, 11:25:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Syyskuu 08, 2024, 02:45:55 ---En suutele huoria, en toisaalta tulekaan huulihölkällä.
Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Miten yleistä tuo on, että voi mäihät laskea neidin perseeseen? En ole yhtään vielä tavannut. Tosin Hesan listalla taitaa yksi lattarinorsu olla.
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka monelta tapaamistasi olet kysymällä edes varmistanut onko mäihien laskeminen perseeseen kiellettyjen listalla?
Hard-One:
Itsellä hieman erilainen juttu hygieniaan liittyen. Kävin eräällä hierojalla. Body-bodyä, tavallista hierontaa, runkkausta, eturauhashierontaa. Siinä sitten sormet anukseen ja kohta siihen perään vartalon hierontaa ja sitten body-bodya. Homman jälkeen pesi kädet ja siinä sitten uutta asiakasta odottamaan. Itse koen, että jos sormet anuksessa ja sen jälkeen hieroo samaisilla sormilla vartaloani ja sitten hinkkaa vartaloaan omaani vasten, suihkussa pitäisi käydä tuon jälkeen ajatellen seuraavaa asiakasta. Mutta joo... meitä on erilaisia.
iman:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsu - Syyskuu 07, 2024, 12:21:20 ---Moi!
Monet hehkuttaa rapsoissa jne sitä kun ihana pt suutelee kunnolla ja sama ottaa paljaalla suuhun, ja jopa lastit sisään,
Itse en halusisi suudella naista jonka suussa on mahdollisesti edellisten tuntien aikana ollut useita kulleja paljaana ja heidän siemensyöksyt. HYI lol :blowjob:
onko muilla jotain ajatuksia tähän. tai sitten eikö heitä jotka suutelee owon antajia, vaan kiinnosta??
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa mennä aamuvarhain.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta