Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kaunein PT.
Urkkikekkonen:
Pocahontas mun silmään kaunein. Harmi että taisi vastikään lopettaa.
Jaatinen:
Ihan vaan pelkkää kauneutta siten kuin se tämän päivän standardeilla tulkitaan niin Nata on mun valinta ykköseksi. Ihan kaikkea pantua kauneutta ei kuitenkaan muista. Kauan aikaa sitten ulkomailla panin eräässä E-Amerikan maassa pariin viikkoon lähes joka päivä eri huoraa ku oli niin halpaa ja siinä joukossa oli takuulla paljon kaunistakin mutta enää ei muista kasvoja.
Petiteamy, Ellisa todella kauniita ja nykyinen vakiopano on niin himokas ja kaikki mun kroppakriteerit ruksiva että se tekee hänestä paljon kauniimman mun silmään kuin mitä oikeasti on. Kaikista kauneimman. Nimen jätän sanomatta.
Herra 47:
Justiina o iha ykkönen. Naama ku petolinnun perse mut ku samnuttaa valot ni avot
AegonX:
--- Lainaus käyttäjältä: Tulli - Tammikuu 26, 2025, 11:57:43 ---Unkarilainen Beatrice Gfe on ollut omalla kohdalla kaunein.
Todella kaunis tapaus :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Useamman vuoden takaisissa kuvissa oli todella, mutta juuri tämän PT:n tapauksessa koin että siirtymä petitestä normaaliin edelleen toki ihan ok painoon tiputti hänet pois huippukahinoista (jonkun toisen PT:n tapauksessa taasen en koe pieniä painomuutoksia niin merkityksellisiksi). Ainakin toissakesänä kun edellisen kerran tapasin oli pikemminkin "normaaleissa terveissä" mitoissa kuin petite.
Yleisesti ottaen, tämä Beatrice oli mulle siitä hauska tapaus, että tapaamisten aikana oltiin molemmat toistuvasti positiivisesti huvittuneita siitä miten oltiin ihan *eri* aaltopituuksilla ja ymmärrettiin toistemme kommentteja/huumoria vasta huomattavalla viiveellä. Mutta kiva havaita, että myöskin se että huumorintajut *eivät* oikein kohtaa voi olla hauskaa.
Ribbeli:
Kauniita ja seksikkäitä mimmejä on tullut tavattua,se kaunein odottaa vielä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta