Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kaunein PT.
jan#91:
Yleisesti ottaen, jotta menisin pt:n luokse uudestaan, täytyy minun kokea hänet jollain persoonallisella tavalla kauniiksi. Viehätyn erilaisista asioista, mutta ei nyt lähdetä sen tarkemmin tähän syventymään.
Laitetaan tähän erityismainintana muutoinkin ihana ja iloinen, klassisen kaunis Alisa :inlove:
JuhaniH:
Kauniita on tullut tavattua paljon, yksi syistäni tälle harrastukselle! Joskaan kauneus ei se tapaamisen tärkein asia ole.
Vielä kuvioissa olevista sanoisin Minnaxo :inlove: ja tälläkin hetkellä Helsingissä oleva Sonia. Ovat sekä ulkoisesti kauniita, että (ainakin tapaamisen ajan minulle:)) sisäisesti kauniita.
Tulli:
Unkarilainen Beatrice Gfe on ollut omalla kohdalla kaunein.
Todella kaunis tapaus :inlove:
FortySexN2:
--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Tammikuu 25, 2025, 10:34:46 ---Yleisesti ottaen, jotta menisin pt:n luokse uudestaan, täytyy minun kokea hänet jollain persoonallisella tavalla kauniiksi. Viehätyn erilaisista asioista, mutta ei nyt lähdetä sen tarkemmin tähän syventymään.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka tuolla aiemmin sanottiin että tässä on kyse kasvoista, pt:ssä täytyy olla muutakin ja aika paljon
jan#91:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Tammikuu 26, 2025, 12:16:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Tammikuu 25, 2025, 10:34:46 ---Yleisesti ottaen, jotta menisin pt:n luokse uudestaan, täytyy minun kokea hänet jollain persoonallisella tavalla kauniiksi. Viehätyn erilaisista asioista, mutta ei nyt lähdetä sen tarkemmin tähän syventymään.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka tuolla aiemmin sanottiin että tässä on kyse kasvoista, pt:ssä täytyy olla muutakin ja aika paljon
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin, ei pelkällä ulkoisella kauneudella vielä pitkälle pääse. Näin siis ainakin omalla kohdalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta