Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä unta näit?  (Luettu 20644 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #100 : Huhtikuu 21, 2021, 09:11:55 »
Näin unta että mulla oli tapaaminen Ronjan kans. Kovin oli sekavaa niin kuin unissa yleensä on. Sen muistan että sängyn laidalla oli 4 kortsua joista yksi oli aukastu valmiiksi. Panemaan asti ei koskaan päästy. Halailtiin ja pussailtiin kovasti, sitten siitä piti johonkin lähteä.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #101 : Huhtikuu 21, 2021, 09:20:08 »
Vaari oli rokkistara ja bändärit sai kyytiä.
Why so fragile?

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #102 : Huhtikuu 21, 2021, 20:57:28 »
Näin unta että mulla oli tapaaminen Ronjan kans. Kovin oli sekavaa niin kuin unissa yleensä on. Sen muistan että sängyn laidalla oli 4 kortsua joista yksi oli aukastu valmiiksi. Panemaan asti ei koskaan päästy. Halailtiin ja pussailtiin kovasti, sitten siitä piti johonkin lähteä.

Täytyy vielä lisätä, että heräsin jäätävään panetukseen.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #103 : Huhtikuu 21, 2021, 21:04:34 »
Näin unta että mulla oli tapaaminen Ronjan kans. Kovin oli sekavaa niin kuin unissa yleensä on. Sen muistan että sängyn laidalla oli 4 kortsua joista yksi oli aukastu valmiiksi. Panemaan asti ei koskaan päästy. Halailtiin ja pussailtiin kovasti, sitten siitä piti johonkin lähteä.

Jäinkö mä sänkyyn odottamaan, vai lähdettiinkö yhdessä?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #104 : Huhtikuu 21, 2021, 21:15:26 »
Näin unta että mulla oli tapaaminen Ronjan kans. Kovin oli sekavaa niin kuin unissa yleensä on. Sen muistan että sängyn laidalla oli 4 kortsua joista yksi oli aukastu valmiiksi. Panemaan asti ei koskaan päästy. Halailtiin ja pussailtiin kovasti, sitten siitä piti johonkin lähteä.

Jäinkö mä sänkyyn odottamaan, vai lähdettiinkö yhdessä?

Kyllä me kummatkin lähettiin kun siihen tuli yhtäkkiä pyörii jotain lapsia ja niille piti lähteä hoitaan jotain. Kovin oli sekavaa, mutta kulli seisoi uljaasti kun heräsin.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #105 : Huhtikuu 21, 2021, 21:22:06 »
Näin unta että mulla oli tapaaminen Ronjan kans. Kovin oli sekavaa niin kuin unissa yleensä on. Sen muistan että sängyn laidalla oli 4 kortsua joista yksi oli aukastu valmiiksi. Panemaan asti ei koskaan päästy. Halailtiin ja pussailtiin kovasti, sitten siitä piti johonkin lähteä.

Jäinkö mä sänkyyn odottamaan, vai lähdettiinkö yhdessä?

Kyllä me kummatkin lähettiin kun siihen tuli yhtäkkiä pyörii jotain lapsia ja niille piti lähteä hoitaan jotain. Kovin oli sekavaa, mutta kulli seisoi uljaasti kun heräsin.

🤔 No jopas!
Mut aamuseisokille  :blowjob: ❤️
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #106 : Huhtikuu 21, 2021, 21:26:07 »
Näin tosi outoa unta missä minulla oli lemmikkinä osittain karvaton viemärirotta.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #107 : Huhtikuu 23, 2021, 17:56:17 »
Näin unta että olin Venla luona, mutta ei ollu rahaa tilillä ja sitä sitte koitettiin siirtää jollaki ihmeen äpillä, jota siinä Venlan kanssa ihmeteltiin mite se toimii ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #108 : Huhtikuu 23, 2021, 18:09:23 »

Mä nukuin viime yön niin huonosti että kun viimein nukahdin niin sekin taisi olla vain unta. Mut posin kautta, luomet lumpsuu nyt siihen malliin että taidan nukahtaa ihan pystyyn 😊
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #109 : Huhtikuu 30, 2021, 23:56:41 »
Näin unta että olin Venla luona, mutta ei ollu rahaa tilillä ja sitä sitte koitettiin siirtää jollaki ihmeen äpillä, jota siinä Venlan kanssa ihmeteltiin mite se toimii ;D

OMG :laught:
Ihana kyllä et mä tuun uniin noin ymmärtäväisenä :inlove:

Tosi elämässä jos joku koittaisi mulle jotain appia ja siirtoa esitellä saisi syödä luurinsa siinä eteisessä :whipping:
...ja sen jälkeen velottaisin extraa HC SM-palvelusta plus vielä päälle lisää siitä ettei sellaista ollut mun tarjonnassa :laught:

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #110 : Toukokuu 01, 2021, 02:24:08 »
^Joo ei muistaakseni päästy mitään harrastaa siinä unessa ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #111 : Toukokuu 19, 2021, 08:34:10 »
Taitaa olla tauon paikka. Olin unessa Seepelin kanssa junassa (varmaan Tampereelle). Tai ainakin hän esitteli itsensä Seepeliksi - saattoihan se olla huijarikin.. Junassa oli myös neitokaisia, joten ei se varmaan tylsä reissu ollut. 😁Heräsin tosin kesken... 😫

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #112 : Toukokuu 19, 2021, 09:16:50 »
Taitaa olla tauon paikka. Olin unessa Seepelin kanssa junassa (varmaan Tampereelle). Tai ainakin hän esitteli itsensä Seepeliksi - saattoihan se olla huijarikin.. Junassa oli myös neitokaisia, joten ei se varmaan tylsä reissu ollut. 😁Heräsin tosin kesken... 😫

Pakko olla huijari, koska me oltiin mun unessa panemassa paria neitoa ihan huoneistossa 😁
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #113 : Toukokuu 19, 2021, 09:33:39 »
Olin NianaStarin seksiorjana  :whipping:
Pettymys oli suuri kun heräsin ja totesin kaiken kivan olleen vaan unta.  :'( :sheep:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #114 : Toukokuu 19, 2021, 10:21:24 »
Teil on paljon mukavampia unia kuin mulla. Hirsimökillä tapahtunut murha ja MariaEnkeli kiipee just ikkunasta sisälle päin. Murhattua ja murhaajaa ei saanut koskaan tietää ja miks kiipee sisälle päin, onko ollut yöjuoksulla? Liian paljon jäi aukkoja.🤔 Ärsyttävää
Feel so good...

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #115 : Toukokuu 19, 2021, 10:24:30 »
Taitaa olla tauon paikka. Olin unessa Seepelin kanssa junassa (varmaan Tampereelle). Tai ainakin hän esitteli itsensä Seepeliksi - saattoihan se olla huijarikin.. Junassa oli myös neitokaisia, joten ei se varmaan tylsä reissu ollut. 😁Heräsin tosin kesken... 😫

Pakko olla huijari, koska me oltiin mun unessa panemassa paria neitoa ihan huoneistossa 😁

No nyt mun uneni alkoi selkenemään! 😍😍 Tähän ei enää Freudin unitulkkausta tarvita.. 😁

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #116 : Toukokuu 19, 2021, 12:05:27 »
Teil on paljon mukavampia unia kuin mulla. Hirsimökillä tapahtunut murha ja MariaEnkeli kiipee just ikkunasta sisälle päin. Murhattua ja murhaajaa ei saanut koskaan tietää ja miks kiipee sisälle päin, onko ollut yöjuoksulla? Liian paljon jäi aukkoja.🤔 Ärsyttävää

Etten vaan ollut murhaaja enkelin vaatteissa 😳
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #117 : Toukokuu 19, 2021, 12:33:12 »
Teil on paljon mukavampia unia kuin mulla. Hirsimökillä tapahtunut murha ja MariaEnkeli kiipee just ikkunasta sisälle päin. Murhattua ja murhaajaa ei saanut koskaan tietää ja miks kiipee sisälle päin, onko ollut yöjuoksulla? Liian paljon jäi aukkoja.🤔 Ärsyttävää

Etten vaan ollut murhaaja enkelin vaatteissa 😳

Oli ihan sellaiset vaatteet, kun sun kuvissa. Mutta voit olla silti se murhaaja, kun juttu jäi ratkaisematta heräämisen takia  :'(
Feel so good...

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #118 : Toukokuu 19, 2021, 12:54:00 »
Näin unta Niana Starista ja eveedenistä.  ;D Oli unikuolema lähellä, mutta heräsin aivan järkyttävään stondikseen.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä unta näit?
« Vastaus #119 : Toukokuu 19, 2021, 13:22:58 »
Teil on paljon mukavampia unia kuin mulla. Hirsimökillä tapahtunut murha ja MariaEnkeli kiipee just ikkunasta sisälle päin. Murhattua ja murhaajaa ei saanut koskaan tietää ja miks kiipee sisälle päin, onko ollut yöjuoksulla? Liian paljon jäi aukkoja.🤔 Ärsyttävää

Etten vaan ollut murhaaja enkelin vaatteissa 😳

Oli ihan sellaiset vaatteet, kun sun kuvissa. Mutta voit olla silti se murhaaja, kun juttu jäi ratkaisematta heräämisen takia  :'(

O-ou, ole varuillasi! Pieni demoni asuu sisälläni 😁 :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.