^Näkisit miten iso mies juoksee ja itkee samaan aikaan 

Uutiset:
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
Viime yönä oli kyllä mielenkiintoiset unet... Minun unessa "Hitler" tai joku vastaava oli elossa ja oli päättänyt et kaikki naiset täytyy teloittaa... Siinä sit syötiin viimeistä ateriaa ennen kun... Heräsin 😂
...
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ronja

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0105

Nauttii muiden arvostusta
.
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä

IlonaTequila

Vieras0164

Vieras0242

Näin unta, että olin duoilemassa Anniinan kanssa, ja meillä oli yhtaikaa asiakkaina kaksi täälläkin vaikuttavaa herrasmiestä. 😍 Anniina istui sohvalla herrojen välissä hyväiltävänä, ja minä jotain konttailin siinä polvillani...
Unessa oli loppuhuipennuskin, mutta sen taidan kertoa vain Anniinalle... 🤭❤
Unen tulkinta: pitää päästä duoilemaan asap!!😘

Vieras0140

Rakastajien aatelia
Näin unta, että olin duoilemassa Anniinan kanssa, ja meillä oli yhtaikaa asiakkaina kaksi täälläkin vaikuttavaa herrasmiestä. 😍 Anniina istui sohvalla herrojen välissä hyväiltävänä, ja minä jotain konttailin siinä polvillani...
Unessa oli loppuhuipennuskin, mutta sen taidan kertoa vain Anniinalle... 🤭❤
Unen tulkinta: pitää päästä duoilemaan asap!!😘
Mäki oon nähnyt Ilonasta joskus unta, mutta en enää muista, millaista. Ja on mulla vähän mun sähköhammasharjaakin ikävä. Se ei liity tokikaan mitenkään näihin uniin. Mulla on siis kaksi sähköhammasharjaa, enkä koskaan muista laittaa niitä laturiin ja siksi mulla on niitä kaksi, että edes toisessa olisi virtaa joskus. Ja nyt se mun toinen harja on ollut jo marraskuusta saakka Ilonalla.
IlonaTequila

Ja on mulla vähän mun sähköhammasharjaakin ikävä.
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0140

Rakastajien aatelia