Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko uskollinen vakkarille  (Luettu 6512 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Oletko uskollinen vakkarille
« : Tammikuu 31, 2020, 20:43:09 »
Myönnän että otsikko on hieman absurdi - Miten palveluntarjoajalle voi olla uskollinen kun kyse on maksullisesta seksistä? Yritän hieman selittää mitä tarkoitan:

Minulle on joskus käynyt niin että kun vakkari palveluntarjoaja on kysynyt miksi minua ei ole vähään aikaan näkynyt, olen sanonut että minulla on ollut työkiireitä tms.

En ole kehdannut sanoa että koska vakkarin palvelun taso on jostain syystä laskenut, olen alkanut käymään muualla. Tietenkin asian voisi kertoa myös suoraan palveluntarjoajalle, mutta tutulle tytölle ei aina kehtaa sanoa - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Toisaalta taas pieni tauko saattaa parantaa palvelun tasoa ja jälleen näkemisen riemu on molemminpuolista - ainakin maksetun ajan puitteissa.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #1 : Tammikuu 31, 2020, 21:16:23 »
Uskoisin palveluntarjoan(vakkarinkin)mieltävän,jotta syrjähyppy on sallittua..

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #2 : Tammikuu 31, 2020, 21:22:02 »
Tulee sen verran useasti rapsattua näitä tapaamisiani eri hupsukoiden kanssa, että eiväthän nämä mun petokset,(😉) ole jääneet huomaamatta, mutta näistä ei ole koskaan ollut minkäänlaista puhetta. Kyllä hän sen tietää, että on mulle se ehdoton ikuinen number 1.

Lisätään nyt vielä se ettei nämä muut tapaamiset vaikuta tapaamis tiheyteen millään määrin ja aina on ollut niin huippua kuin olla voi. Aidoimmillani olen ainoastaan hänen kanssaan. Huh huh...nyt pyörii jo sukatkin jalassa kun ajatteleekin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2020, 21:27:26 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #3 : Tammikuu 31, 2020, 23:09:26 »
Kuten ketjun aloittaja sen hyvin alleviivasi:tilanne on sinänsä absurdi,jos täti panee neljää muuta äijää päivässä ja vaatii turskan olemaan uskollinen  ::) Mutta poikkeus vahvistaa sääntöä.

Jos ja kun palveluntarjoaja pystyy tuottamaan taivaallisen orgasmin kaikkine lisineen, ja hänen seurassaan on natsaa kaikki, silloin jopa karski amiraali pysyy uskollisena. Tähän on pystynyt vain yksi hupsu, mutta hän on niin upea nainen ja loistava tyyppi, jonka kanssa on ollut myös vapaa-ajalla ollut pirun hauskaa.




Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #4 : Tammikuu 31, 2020, 23:21:57 »
Se on aika jännä juttu tuo uskollisuus. Jos hyvää seksiä saa tarpeeksi, on hyvä olla toisen seurassa omana itsenään eikä tunne painetta, että pitäisi jotenkin muuttua ihmisenä, uskollisuus tulee ihan itsestään. Tuntee itsensä ”henkisesti ja fyysisesti ravituksi” toisen seurassa. Ei ole miehelläkään tarvetta hakea seksiä joka taholta ja saada itsensä tuntemaan olevansa hyväksytty sellaisena kuin on.

Useimmiten kai tämä toteutuu hyvässä siviilisuhteessa. Niissä olen itsekin ollut uskollinen - niin kauan kuin suhde pysyi hyvänä ::) Ja kyllä, hyvän vakkarin kanssa on tullut myös oltua ”melko” uskollinen. Jos seksi toimii muita paremmin jonkun kanssa, niin mitäs sitä muita koko ajan tyyppäämään. Vähän kuin ois löytänyt itselleen sopivan auton tai prätkän. Ajaa naapuri vaan sillä omallaan :D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15354
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2020, 00:06:50 »
Olen ehdottoman uskollinen ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2654
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #6 : Helmikuu 01, 2020, 00:27:09 »
Noh... kyllähän sinne vakkarille tulee aina palattua syrjähyppyjen jälkeen😀😉
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #7 : Helmikuu 01, 2020, 04:10:26 »
jonka kanssa on ollut myös vapaa-ajalla ollut pirun hauskaa.
Sama täällä. Ainoa kenen kanssa olen tekemisissä muissakin merkeissä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11393
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #8 : Helmikuu 01, 2020, 07:02:36 »

Kyllähän se niin on että jos jonkun kanssa on tosi kivaa niin minkä ihmeen takia tapaisi joitain muita... Tapaamisiin liityy aina paljon muutakin kuin seksi. Monia asioita joita ei oikein pysty kirjoittamaan auki. Vakkarin kanssa mun ei tarvi esittää mitään, voin olla vain minä. Ihan mahtavaa. :)
Amator

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #9 : Helmikuu 01, 2020, 07:25:29 »

Kyllähän se niin on että jos jonkun kanssa on tosi kivaa niin minkä ihmeen takia tapaisi joitain muita...
Sekin päivä vaan tulee tässä busineksessä eteen kun se ihQ vakkari häviää maailman tuuliin ja kun on tapaillut muitakin niin ei sitten tunnu ihan niin surkealle.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11393
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #10 : Helmikuu 01, 2020, 07:52:09 »
^

Musta tuntuu että tuossa hetkessä olo on tosi surkea jokatapauksessa... 🤔
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #11 : Helmikuu 01, 2020, 08:05:12 »
Menee jo vähän ot:n puolelle... Eihän elämässä yhtään mikään ole pysyvää, mutta ei sen mukaan kannata elämäänsä elää.

Mun vakkariksi pääsee vain kirjallisella todistuksella (johon 2 esteetöntä todistajaa.) yksiavioisuudesta.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #12 : Helmikuu 01, 2020, 08:31:04 »
Olen mä kait tossa mielessä uskollinen, että aika säännöllisesti käyn kylässä.

Muuten en taida olla🙂

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #13 : Helmikuu 01, 2020, 08:56:06 »
^

Musta tuntuu että tuossa hetkessä olo on tosi surkea jokatapauksessa... 🤔
Maksimissaan heidän "uransa" kestää 2 vuotta ja sitten he katoavat. Pätee yli 90 %:ssa hupsukoista. Et sellasta. Tosi on.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #14 : Helmikuu 01, 2020, 09:27:14 »
Joo niin harrastelijaamatööreissä pitää tuo prosenttiluku ehkä paikkansa, muuten on yläkanttiin tuo arviosi.
Mutta eikö olekin hyvä, että on vaihtuvuutta ja tuoretta tulokasta aina tarjolla. Osa sihteereistä myös valitsee muutamia vakkareita ja lopettaa muiden tapaamisen.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2020, 10:06:07 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #15 : Helmikuu 01, 2020, 09:48:29 »
En ole ollut uskollinen edes parisuhteissa niin en myöskään vakkareille.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #16 : Helmikuu 01, 2020, 09:52:32 »
En käy niin usein samalla että voisi puhua vakkareista. Tuttujen hyvien palveluntarjoajien luo saatan kuitenkin palata joskus uudelleen. Se on minun uskollisuuttani.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #17 : Helmikuu 01, 2020, 12:03:43 »
Joo niin harrastelijaamatööreissä pitää tuo prosenttiluku ehkä paikkansa, muuten on yläkanttiin tuo arviosi.

Pieni promille tästä mitään ammattia itselleen havitteleekaan. Kyllä toi yli 90 %:n lopetus maksimissaan 2 vuodessa on totta ja tämän olen  huomioinut 10 vuoden aikana mitä olen tätä harrastanut ja takana useita satoja tapaamisia. Eli käykäähän äijät vielä kun ehditte.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2020, 12:05:39 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2362
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #18 : Helmikuu 01, 2020, 13:46:29 »
On kivaa, että vakkarit/tutut käyvät myös muillakin hupakoilla...en pane ollenkaan pahakseni 😊... mutta on myös mukava että he tulevat kylään aina uudelleen lyhyen tai pidemmän ajan jälkeen 😍
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko uskollinen vakkarille
« Vastaus #19 : Helmikuu 01, 2020, 14:06:46 »
Komppaan tässä täysin Pimua.
On mukava tietää, että oma vakkari käyttää myös muiden palveluja.
Ja vielä mukavampaa hänet on ottaa lämpimään huomaan takaisin seikkailureissuiltaan :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Jyväskylässä..