Joo, olin lukenut saman, ja siksi tätä pikkulinnulta tapaamisella kysyin. Vastasi, ettei ole koskaan ottanut keltään paljaalla suihin. Toki thaikku huoriin voi luottaa yhtä paljon kun puiseen ankkuriin...
Uutiset:
Julle95

Piristää muiden päivää
molopää

Näyttää hyvää esimerkkiä

Julle95

Piristää muiden päivää
Julle95

Piristää muiden päivää
Julle95

Piristää muiden päivää
Ratto_Poika

Piristää muiden päivää
En ole saanut kiinni,en pikkulintua enkä Mayjaa pitkään aikaan? Lomalla,tauolla,...
pikkarain
Kelpo kaveri
molopää

Näyttää hyvää esimerkkiä
En ole saanut kiinni,en pikkulintua enkä Mayjaa pitkään aikaan? Lomalla,tauolla,...
Itsellä sama, yrittänyt muutaman kerran soittaa ja laittaa viestiä, mutta vastaukset jääneet vähäiseksi. Soittoon ei yhtään vastausta ja viestillä kun kysyin "oletko lopettanut vai töissä, ja milloin olisi aikaa hieroa". Sain siihen päivän viiveellä vastauksen "Huomenta, olen". Tuosta vastauksesta vartin päästä kokeilin soittaa ja ei vastausta, eikä enää viestiinkään vastausta. Eli eteenpäin mentävä, itseäni hylkii tuo "palvelu"
Julle95

Piristää muiden päivää
Ratto_Poika

Piristää muiden päivää
No hyvä että lintunen lentää taas. Pitääpä poiketa pikku huopalahdessa linnun pesällä. Tämä pikkulintu kivijalassa tai yksityis kämpässä,riippuen missäpäin suomea on. Mayja vaan yksityis kämpässä.
Julle95

Piristää muiden päivää
Sowhat

Nauttii muiden arvostusta
Julle95

Piristää muiden päivää
Ei tee pikkulintu owoa (ainakaan mulle).Eikä mulle vaik oon käyny monesti. Mut eipä haittaa😄😄😄
Julle95

Piristää muiden päivää
Vikingo

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ei ole Mayja lopettanut,oli vaan jokin breikki. Kumitissejä ja pillua taas tarjolla hyväksi todetulla meiningillä😉
Suht tyyris ja hierojana ei kummoinen, mutta mun makuun tosi nätti ja mukava tyttö kivalla sirolla kropalla ja sopivilla silareilla. On myös vaikuttanut siltä että tykkää seksistä. Suosittelut hänestä myös.
Vikingo

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vikingo

Näyttää hyvää esimerkkiä
Julle95

Piristää muiden päivää