Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Terezisz raportti
AegonX:
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 20:45:52 ---Yksikään hupakko ei ole pyytänyt illalliselle tapaamisen jälkeen. Tietysti en noin pitkiä tapaamisia harrasta.
--- Lainaus päättyy ---
Asiakasryhmiä on tosiaan erilaisia. Joillain meistä on riittävästi rahaa, että hyvinkin tulee maksettua tuntikausien keskustelusta tytön kanssa jos riittävän hyvin synkkaa. Mielelläni annan aika kevyesti rahaa ihmiselle josta aidosti pidän paljon, ei ole mulle iso summa mutta tytölle on.
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 20:45:52 ---Voin kuitenkin aikalailla sanoa, että huorat eivät halua kaveeraata turskien kanssa. Miksi haluaisivat, ei kampaajatkaan pyydä asiakkaitaan jäämään illalliselle..
--- Lainaus päättyy ---
On tainnut maailmassa aika moni kampaaja mennä naimisiinkin asiakkaan kanssa. Varsinkin yksilöihin jotka ovat rikkaita/kuuluisia ja aidosti mukavia käydään kiinni vaikka missä. (Sanna Marinkin deittailee kai edelleen kampaajaansa, tässä kohtaa tosin tosiaan sukupuolet toisin päin.)
Stands:
--- Lainaus käyttäjältä: AegonX - Lokakuu 17, 2024, 21:11:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 20:45:52 ---Yksikään hupakko ei ole pyytänyt illalliselle tapaamisen jälkeen. Tietysti en noin pitkiä tapaamisia harrasta.
--- Lainaus päättyy ---
Asiakasryhmiä on tosiaan erilaisia. Joillain meistä on riittävästi rahaa, että hyvinkin tulee maksettua tuntikausien keskustelusta tytön kanssa jos riittävän hyvin synkkaa. Mielelläni annan aika kevyesti rahaa ihmiselle josta aidosti pidän paljon, ei ole mulle iso summa mutta tytölle on.
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 20:45:52 ---Voin kuitenkin aikalailla sanoa, että huorat eivät halua kaveeraata turskien kanssa. Miksi haluaisivat, ei kampaajatkaan pyydä asiakkaitaan jäämään illalliselle..
--- Lainaus päättyy ---
On tainnut maailmassa aika moni kampaaja mennä naimisiinkin asiakkaan kanssa. Varsinkin yksilöihin jotka ovat rikkaita/kuuluisia ja aidosti mukavia käydään kiinni vaikka missä. (Sanna Marinkin deittailee kai edelleen kampaajaansa, tässä kohtaa tosin tosiaan sukupuolet toisin päin.)
--- Lainaus päättyy ---
Aivan varmasti näin on, jos haluaa tämmöistä mielikuvaa pitää yllä.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: AegonX - Lokakuu 17, 2024, 20:37:23 ---On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan olemassa jopa selaisiakin ihmisiä jotka yrittävät foorumilla vakuutella itselleen ja muille olevansa oikeasti mukava ihminen joiden kanssa hupakot tulevat erityisen hyvin toimeen.
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 20:45:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: AegonX - Lokakuu 17, 2024, 20:37:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Lokakuu 17, 2024, 19:58:45 ---Noh, toihan ensinnäkin on täyttä paskaa.
Kukaan hupakko ei katsele sua tuntikausia...tai tietysti jos maksat, mutta epäilen.
--- Lainaus päättyy ---
Minulta on hupakko maksetun kolmituntisen tapaamisen aikana kysynyt mm. että mennäänkö yhdessä ravintolaan syömään kun tämä tapaaminen loppuu. Ja sitten tosiaan menin ja aikaa vietettiin yhdessä myös ilman että rahaa siltä osin liikkui.
On se ihme että joillekin on vaikea ymmärtää, että sekä jotkut hupakot että jotkut asiakkaat ovat oikeasti mukavia ihmisiä, ja tulevat keskenään erityisen hyvin toimeen. Itse pidän todennäköisenä että jonkunlainen "pelkkä ystävyyssuhde" minulle jää tämän erään hupakon kanssa jäljelle kunhan aikoinaan asiakassuhde syystä tai toisesta loppuu, niin hyvin tulemme toimeen ihmisinä ja hän kuten minäkin olemme tarinoineet toisillemme ummet ja lammet vaikka kuinka intiimejä elämäämme liittyviä juttuja. (En toki ole hänelle tätä missään vaiheessa suositellut, ja hän on luottanut minuun nopeammin kuin kannattaisi kehenkään luottaa, mutta joskus voi hupakollekin tulla niin soulmate-olo asiakkaan kanssa että päätyy emotionaalisesti aika läheiseksi nopeammin kuin voisi suositella.)
--- Lainaus päättyy ---
Pahoittelen, mutta itse olen todella kyyninen näissä.
Kävin huorissa ekan kerran jotain -98..
Muutama tapaaminen takana..satoja.
Yksikään hupakko ei ole pyytänyt illalliselle tapaamisen jälkeen. Tietysti en noin pitkiä tapaamisia harrasta.
Voin kuitenkin aikalailla sanoa, että huorat eivät halua kaveeraata turskien kanssa. Miksi haluaisivat, ei kampaajatkaan pyydä asiakkaitaan jäämään illalliselle..
Sanon.. paskaa!!
Tottakai se yksi tuhannesta voi tapahtua .
Siis voi herran jestas...tätä se pillu teettää.
--- Lainaus päättyy ---
Mulle on hupakko tarjonnut - huom. TARJONNUT - aamiaisen koko yön duunailujen jälkeen. Hinta koko yöstä oli sellainen ”ystävämyyntihinta”, vaikka ei oltu kovin monesti tavattu.
Myöhemmin hän soitteli mulle siviilinumerostaan, kun oli jotain asiaa. Ainoa hupakko kylläkin, kenelle olin oman siviilinumeroni antanut. Jatkossakin oli ystävämyyntihinnat, puhuttiin mm. perheistämme, harrastuksistamme ja vaikka mistä. Joitakin öitä nukuttiin yhdessä. Rakkaudesta ei ollut kyse, mutta ystävyydestä ja luottamuksellisesta asiakassuhteesta kylläkin.
Parahin Stands. Se on kuule niinkuin Lapinlahden linnut laulaa:
” Kehrää alla Porsche
Tai rämisee Lada
Kuluu kiiltonahkajalkine
Tai Anttilan kamala
kertosäe:
Se on jannusta kii
Huutaako tyttö hii
Laskeeko aurinko
Kattoterassille
Vai nouseeko kuu
Hesarin yksiön ylle
kertosäe
On partavesi soviteltu
Silkkisolmioon
Tai sänki unohtunut
Elämän Bermudankolmioon
kertosäe
Ei paljon vaatteilla auta
Kukonpojan koreilla
Nudistina joskus on
Keisarinkin pakko olla
kertosäe
Kuohuu suonissa veri
Sininen tai punainen
On pulassa kaveri
Tuhkamunainen”
:laught: :laught: :laught:
FortySexN2:
Ihmisiä hupakotkin ovat. Ei se uppouutta ole jos asiakkaan kanssa käydään syömässä tai kaljalla ja pidetään muuten yhteyttä. En sen enempää kokemuksiani lähde luettelemaan, mutta niitä on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta