^^No tästäkin on tietysti olemassa useita versioita mutta tärkein on Passoalikööri ja appelsiinituoremehu. Lisäksi vodkaa, jotkut käyttää mustaherukalla maustettua ja kuka mitäkin mutta meillä nyt sattui olemaan avattu Tom of Finland vodka nii pistin sitä. Jääpaloja ja joskus appelsiinilohko tai joku muu hedelmänpalanen👌