Brittiläistä IPAa terassilla. Pakko taas ihmetellä miten britit pystyvät tekemään aivan hemmetin hyvää ja tukevan makuista olutta ja vain 3.7%. Me like
Kyllä Suomessakin hyviä oluita tehdään, mutta miksi aina 5-8%. Tällainen mieto mutta kunnon makuinen on mitä parhain kesäjuoma.
Palveluntarjoaja JuliaK:n aviomies :-) Nokia - Tre alue Tavattavissa joka päivä