Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pieniperäiset PT:t
häkkisen isa:
--- Lainaus käyttäjältä: saapasjalkakolli - Elokuu 06, 2025, 15:18:48 ---Naisen lantion kuuluu olla hartioiden levyinen tai isompi. Miehillä lantion kuuluu olla hartioita kapeampi.
--- Lainaus päättyy ---
mä en ole eläissäni tavannut yhtäkään naista jonka lantio olisi oikeasti edestä katsottuna leveämpi kuin tämän olkapäät. tarkoitatko nyt "hartioilla" tyyliin suurin piirtein kainaloiden leveyttä, vai ihan oikeasti että lantion pitäisi olla naisen vartalon levein kohta?
intohimo:
Naiselliseen muotoon nyt vaan kuuluu se, että lantio on leveä, ja useimmista miehistä tämä on kaunista. Pidän tuota kapeuden ihannointia marginaalifetissinä.
häkkisen isa:
^ pidän itsekin isoista perseistä, mutta leveä on vähän eri asia kuin "hartioiden levyinen tai leveämpi", mikä on joko todella epärealistinen odotus siitä miltä naisten kehot näyttää, tai sitten tässä hartioiden levyinen tarkoittaa jotain ihan muuta kuin mitä mä sen ymmärrän tarkoittavan.
vertailun vuoksi että gracie bonilla on ihan oikeasti hartioitaan leveämpi lantio, ja hänellä on myös yksi internetin isoimmista perseistä, niin onko tämä nyt se mitä tässä naisilta odotetaan :D
intohimo:
^ no nyt on niin leveä että kuvan alla tarvii scrollbarin.
Livya:
--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Elokuu 07, 2025, 14:42:55 ---^ pidän itsekin isoista perseistä, mutta leveä on vähän eri asia kuin "hartioiden levyinen tai leveämpi", mikä on joko todella epärealistinen odotus siitä miltä naisten kehot näyttää, tai sitten tässä hartioiden levyinen tarkoittaa jotain ihan muuta kuin mitä mä sen ymmärrän tarkoittavan.
vertailun vuoksi että gracie bonilla on ihan oikeasti hartioitaan leveämpi lantio, ja hänellä on myös yksi internetin isoimmista perseistä, niin onko tämä nyt se mitä tässä naisilta odotetaan :D
--- Lainaus päättyy ---
Mutta tässäkään ei varsinaisesti voida puhua leveästä lantiosta koska se lantio on jossain tuolla tuon kaiken alla. Leveä kunnioitettava perä kyllä.
Ja en ole itsekään kyllä törmännyt luomu naisiin joilla olisi hartialeveyttään leveämpi lantio. Samaa leveyttä näkee suht paljon, ja sitä kutsutaan tiimalasi vartaloksi. 😁
Sen lisäksi isot ja muhkeay pyllyt on vaan ihania :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta