Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Pieniperäiset PT:t

(1/24) > >>

Jaatinen:
Niin, minä olen pienempien perseiden perään. En tarkoita mitään poikamaista mallia vaan kapeaa lantiota ja ihanan pyöreää tarakkaa.
Mitä olen kavereita jututtanut ja täälläkin keskusteluja seuranneena ymmärtänyt, monelle iso perä kaikkiin suuntiin on se mitä hakee. Jopa rehevä tuntuu maistuvan monelle. Minulle ei sitten yhtään. Vaikka kroppa olisi muuten tikissä mutta lantio leveä tai kukkula tasainen, se ei vain maistu.
Rintojen koolla ei ole juurikaan merkitystä jos perä on kiinteä ja pyöreä mutta pieni.

Itselläni tulee kaksi prime esimerkkiä mieleen.
- Ellisa
- Nata

Toivottavasti kuvailin asian riittävän tarkasti jotta meille pikkupyrstöjen ystäville saataisiin tästä viestiketju joka auttaisi parhaiden mahdollisten visuaalisten kokemuksien löytämisessä.
Eli ehdotuksia, parahimmat turskat ja tietenkin PT:t. Jos jälkimmäiset kokevat olevansa määritellyllä alueella, mainos esille?

Edit: laitoin tämän Helsingin alle koska pääasiallisesti toimin näissä merkeissä pk seudulla. Moderaattori voi siirtää tämän paremmaksi katsomansa pääotsikon alle jos katsoo tarpeelliseksi.

Noodelidude:

--- Lainaus käyttäjältä: Jaatinen - Elokuu 06, 2024, 16:18:39 ---Itselläni tulee kaksi prime esimerkkiä mieleen.
- Ellisa
- Nata

--- Lainaus päättyy ---

Mulla tähän oikein muuta annettavaa ole, muuta kuin harmitella ettei ensiksi mainittu taida koskaan jalkautua PK-seudulta muualle Suomeen. 🥺
Ja toiseksi mainitulla on mielestäni erinomaisen kaunis, kiinteä, napakka ja pieni mutta pyöreä pylly jota iljettävän Ykämiehen on ilo katsoa ja käpälöidä. 🤤

JPC:
Kyllä. Pieniperäiset PerseenTyrkyttäjät ovat oikein mielenkiintoisia.

Ohotnik:

--- Lainaus käyttäjältä: JPC - Elokuu 06, 2024, 17:11:17 ---Kyllä. Pieniperäiset PerseenTyrkyttäjät ovat oikein mielenkiintoisia.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän voin sanoa, että niin ovat isopyllyisetkin mielenkiintoisia.
Mieltymykset voivat vaihdellariippuen henkilöistä ja tilanteista. Naiset on ihania.  :drinking:

Noodelidude:

--- Lainaus käyttäjältä: Ohotnik - Elokuu 06, 2024, 18:03:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JPC - Elokuu 06, 2024, 17:11:17 ---Kyllä. Pieniperäiset PerseenTyrkyttäjät ovat oikein mielenkiintoisia.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän voin sanoa, että niin ovat isopyllyisetkin mielenkiintoisia.
Mieltymykset voivat vaihdellariippuen henkilöistä ja tilanteista. Naiset on ihania.  :drinking:

--- Lainaus päättyy ---

Itse persmiäs, mutta hyvin moniruokainen persmiäs. Himoan isoja sekä pieniä perseitä, leveitä ja kapeita lanteita, sekä kaikkea siltä välitä, kunhan ovat nättejä minun silmääni. Tavallaan varmaan siunaus ettei ole kovin rajoittunut maku.

Mutta itse ketjun aiheeseen ehdokkaita RE:n ulkkarivahvistuksista:

- Real_Abril / Crystal_Latina (sama tyttö )
- Julya Real
- MelisaLatina

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta