Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Karvojenajelu alapäästä  (Luettu 6074 kertaa)

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Karvojenajelu alapäästä
« Vastaus #20 : Elokuu 31, 2024, 23:40:42 »
Karvaiset pallit on jees. Ei niitä aviossa oleva voi alkaa kalttaamaan yhen hutsukan takia.Johan siinä vaimo menis ihan sekaisin.
 Eli tänne vaan karvoineen kaikkineen  :kiss:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : Syyskuu 01, 2024, 00:08:38 »
Olen suorastaan otettu kuinka huolissaan kanssaturskat ovat pallikarvoistani!

Jostain syystä kukaan ei koskaan ole edes vihjaissut että pitäisi sheivata! Ja tuo pallien nuoleskelu/imuttelu on aika toissijaista hommaa, en oikein saa siitä kummoisia tuntemuksia..

Mitään selkä/rintakarvoja ei luojan kiitos kasva joten mikään talja en ole ja se "partakin" on hyvin hillitty.. silloin kun sitä edes on..

Meemellä on tuossa hyvä pointti! Itselleni tuo ei osu koska vaimoa ei ole eikä tule.

En nyt tyrmää ideaa kokeilla joskus mutta saattaa kyllä saunakaverit hiljaa ihmetellä..😅 Vaikka kyllä ne tietää että aika kumma jätkä noin muutenkin..🤣🤣🤣

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2024, 00:10:24 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa sport77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Syyskuu 21, 2024, 14:39:33 »
Häpykummun ajelen partakoneella, kivekset ja kullin varren hius trimmerillä noin 5-10mm pituisiksi. Sokerointi tuotti liikaa sisään kasvaneita karvoja, vaikka kuorin ja rasvasin ja tein vaikka mitä ihonhoito juttuja. Kyllä vaan vaimo ja muutkin kontaktit on mielissään. Suosittelen etsimään itselle sopivan tavan.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #23 : Syyskuu 24, 2024, 08:33:37 »
Minulle sokerointi ei ole juurikaan tuottanut mitään ongelmia, vaikka en edes hoida mitenkään jälkikäteen. Oikeastaan päinvastoin. Teen heti perään hikitreenejä yms , joita tulisi välttää kuulemma. Voiko käytetyllä sokerimassalla ja sokeroijan tekniikalla olla vaikutusta?

Poissa Varamies09

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Toukokuu 28, 2025, 16:22:33 »
Onko kukaan kokeillut niitä karvanpoistoon Laser-laitteita?

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Toukokuu 29, 2025, 09:14:42 »
Itsellä sokeroitu säännöllisesti, muutaman kerran tullut asiakas jolla paha sänki joka raastaa alapäätä pahasti. Mieluummin justiin kunnolla sheivattu tai sitten sopiva siisti karvoitus.

Poissa dekan

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Toukokuu 29, 2025, 09:59:59 »
Onko kukaan kokeillut niitä karvanpoistoon Laser-laitteita?

Mä olen käynyt laser karvanpoistossa nyt 5 kertaa. Voisin sanoa että noin 80% on karvoista pois. Karvat mitkä kasvaa vielä ovat aika hentoja enää eli mitään ns sänkeä ei tule. Todennäköisesti syksyllä menen vielä muutaman kerran.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #27 : Toukokuu 29, 2025, 20:43:51 »
Sokeroimalla kynitään kesäksi, eka kerta on aina 🥶
Talveksi annan turkin taas kasvaa
Lingua mea te ad caelum tollet

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #28 : Toukokuu 29, 2025, 20:53:28 »
Eihän karhutkaan ajele alapäätään.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Banana

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Toukokuu 30, 2025, 20:40:03 »
Voi voi... Veet on sekä helppo, nopea, edullinen ja erittäin yksinkertainen. Sormilla vain sivelee kohdat aineella mitä haluaa karvattomaksi. Odottaa 6 min ja pyyhkäisee pois ihoa pitkin esim. jollain muovi lastalla joka tulee pakkauksessa mukana. Sitten vain huuhtelee pois aineet vedellä.
Aine sisältää myös jotain ihonhoito-ainetta joten iho on jälkeenpäin sileän hieno. EI kirvele...
Kerran sain pienen haavan, mutta sekin oli vain oma moka kun en ollut lastalla tarpeeksi varovainen.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #30 : Toukokuu 30, 2025, 21:25:24 »
Bikiniveetiä käytin joskus todella kauan sitten. Toimii ihan muuten, mutta halusin myös persvaon puhtaaksi, ettei rekkamiehen pastelli vahingossa lipsahda hupakon suuhun, niin siihen melkein tarvitse apulaisen, että onnistui hyvin. En oikein tiedä, mitä tuollaiset kemikaalit tekee pidemmän päälle.🤔

Poissa Sowhat

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #31 : Kesäkuu 01, 2025, 12:32:26 »
Itse olen välillä käyttänyt intiimialueille tarkoitettua "No hair crew" karvanpoistoainetta. Käyttötapa samanlainen Veetin kanssa. Hyvin toimii. Mutta useimmiten olen partahöylällä poistanut geeliä käyttäen. Saattaa tulla pieniä haavoja, mutta ei ne pallukat höylällä irtoa, kun kehittää tekniikkaansa
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #32 : Kesäkuu 01, 2025, 12:56:03 »
Teininä laitoin jotain weetiä tai mitä lie oli ja tuli niin paha allerginen reaktio että kulli oli kulkusia myöten tulessa...

Siitä viisastuneena siirryin pelkkään juoksevaan veteen. Eli suihkussa ollessani höylään tirppaa.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Mie

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #33 : Kesäkuu 01, 2025, 12:59:10 »
Itse käytän höylää ja parranajo geeliä ajeluun! :headbang: