Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Alkoholi
MariaEnkeli:
^ Aamulla vasta mököttäisin! Ja kysyisin "tehtiinkö me jotain?" 😁
JuliaK:
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 17, 2025, 20:44:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Huhtikuu 17, 2025, 20:01:57 ---^Sama homma. Väliin otan pari pokaa jos viittin.
(Sarkasmia)
--- Lainaus päättyy ---
Miksi sarkasmia?
Kyllä ryyppy seura kelpaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Nipojen väärinymmärtäjien vuoksi. Olen koittanut opetella täällä kommunikoimaan paskan määrän minimoiden.
JuliaK:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Huhtikuu 17, 2025, 20:49:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kyybel - Huhtikuu 17, 2025, 20:44:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Huhtikuu 17, 2025, 20:01:57 ---^Sama homma. Väliin otan pari pokaa jos viittin.
(Sarkasmia)
--- Lainaus päättyy ---
Miksi sarkasmia?
Kyllä ryyppy seura kelpaisi...
--- Lainaus päättyy ---
Mä ainakin oon aika villi ja holtiton kännissä. Se ei olisi turvallista 😁
--- Lainaus päättyy ---
Turvallinen on toinen nimeni🫡
Not
orjamies:
Itse olen pitänyt taukoa monestakin syystä. mietin tota ylilääkärin toki 4v vanhaa heittoa
ettei tiedä ketään joka tulisi hauskemmaksi tms. olen lähes 100% erimieltä lähes kaikki tulee
se sitten mihinasti se kestää on toinenjuttu. osahan sammuu jo 5 tuopin jälkeen osa alkaa
haastaa riitaa mutta nämäkin on yleesä hauskoja siihen asti. sitten on ammattilaiset 09-04
jatkuvaa ottoa silti juttu on selkeää ja hauskaa moni menisi amatöörille täysin selvästä.
Kyybel:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Huhtikuu 17, 2025, 20:51:36 ---^ Aamulla vasta mököttäisin! Ja kysyisin "tehtiinkö me jotain?" 😁
--- Lainaus päättyy ---
En valehtelisi vaan katsoisin silmiin ja hymyilisin...
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Huhtikuu 17, 2025, 21:00:59 ---Nipojen väärinymmärtäjien vuoksi. Olen koittanut opetella täällä kommunikoimaan paskan määrän minimoiden.
--- Lainaus päättyy ---
Voi niitä nipoja...miksei saisi ottaa vastaan pienessä jos siltä tuntuu. Muistaa vaan mainita etukäteen ja jos ei muista niin mitä sitten? Yllätysshh🎉🎉
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta