Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Alkoholi

<< < (6/11) > >>

Ylilääkäri:
En ole käyttänyt alkoholia 20 vuoteen ollenkaan. Alkoholi saa aikaa todella paljon pahaa ja aivan liian usein suurta kärsimystä kanssaihmisille. Enpä taida tietää yhtään ihmistä, joka olisi humalassa mukavampi kuin selvänä. Valitettavan useilla suomalaisilla (ainakin miehillä) on vain kaksi vaihtoehto: ei ollenkaan tai liikaa. Tämä kaikki on nyt vähän kärjistetysti sanottu, mutta olen todella tätä mieltä.

Ylilääkäri

Juutas:
Sen jälkeen kun tein sellaisen kauhistuttavan havainnon, ettei minusta tule humalassa yhtään älykkäämpää, hauskempaa, parempaa tanssijaa tai parempaa rakastajaa olen jättänyt tuon alkomaholin vähemmälle. Yksi saunaolut menee, samoin lasi tai kaksi viiniä ruuan kanssa ja jos joskus oikein villiksi heittäydyn, saatan maistella hieman kunnon viskiä tai calvadosta. Yleensä menee korkeintaan 2 annosta viikossa.

Pikkupaavi:
Hyvin harvoin tulee nykyään nautittua. Pääosin Alkon käyttö sijoittuu kesäisin mökki kauteen. Tuolloin hienoa nauttia lasi tai pari viskiä samalla kun katselee auringonlaskua. Tullut jo hyvissä ajoin huomattua, että ei se alkomaholi musta sen sivistyneempää tee. Olen sopivasti kaheli ilman sitäkin

Jepe:
On tietysti paljon ihmisiä joille alkoholi ei sovi ollenkaan, sopiiko kellekkään. Tällaisesta introvertistä ihmisestä alkoholi tekee ainakin puheliaamman ja iloisemman ja ihmisiin tutustuminen on helpompaa. Mutta en kuitenkaan juo sen takia että uskaltaisin ihmisiin tutustua. Olen myös huomannut että järki pysyy humalassakin aina päässä, jos näin voi sanoa.

Gentleman:
Alkoa tulee käytettyä Kohtuudella. Ihmetellyt aina sitä kun jonkun absolutismia ihmetellään ja kysellään syitä. Jokainen on yksilö ja jokaisella on oikeus päättää juoko vai ei. Yleensä tulee maisteltua erinäisiä pienpanimo tuotteita tai vanhan liiton cocktail sekoituksia. Viimeisestä kännistä on jo niin paljon aikaa etten edes muista  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta