Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Alkoholi
Shemeikka:
Ainoat asiat jotka saa mun pään sekaisin ovat nämä hupakot. Eli aikaisemmin pärjäsin hyvin ilman röökiä, alkoholia ja myös hupakoita. Edelleen mennään ilman kahta ensiksi mainittua, mutta nyt kerran korkattua, viimeinen on pässyt kyllä luomaan pahan riippuvuus-suhteen. Onnex sen kuitenkin pitäisi olla terveellistä, eikä ainakaan mulla ole siitä nauttimisen jälkeen tullut minkäänlaista krapulaa,ei henkistä eikä fyysistä, mitä nyt vähän köykäisempi lompakko.
Pekka.Karvo:
Itse otan silloin kun otan. En selittele ottamisiani tai juomattomuuttani. Autoilu ja alkoholi ei kuulu yhteen eikä hupakoissa käyminen ja alkoholi.
Rene:
mulla alkoholi kuuluu lauantai-iltaan. olen yrittänyt noudattaa "kohtuullisen hutikan seuran" sääntöjä.
tietty joskus on lipsunut, metätys seuran kokoukset oli pahoja. ;D
mulle se on nautintolääke. nuo muna/herätys kellot on pahoja. silloin on lähdettävä, ei auta valitukset.
on saattanut mennä pari kertaa aamuduuni laskuhumalassa. mutta kun on rautainen rutiini..eikä
vieraan töissä tai ajoneuvon ratissa se sallittakoon.. ;D
Vieras0068:
Mä pyrin juomaan punkkua aina kun on mahdollista ja vähän lonkkuakin saattaa koskus upota🙂.
Vieras1763:
Jonkinlaista lauantaijuopottelua lähinnä tulee nykyään harrastettua, valitettavasti aina humalahakuisesti. Tärpättiä menee kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin 20 vuotta sitten. Krapulat on nykyään aika vittumaisia sekä fyysisesti että henkisesti ja töissäkin vituttaa puoleen viikkoon saakka jos viikonloppuna tulee kunnolla pämpättyä.
Terveyttäkin tulee nykyään mietittyä enemmän ja kaipa sitä ajattelee että raittius saisi alakertaankin hieman lisää eloa (toiveajattelua) ;D
Joku tipaton kausi talviloman Kanarian reisuun saakka vois tehdä tässä kohtaa hyvää..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta