Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sähköposti-ilmoittelijat  (Luettu 7654 kertaa)

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Sähköposti-ilmoittelijat
« : Tammikuu 25, 2020, 07:56:13 »
Arvon tarjoajat ja asiakkaat, käy ihmetyttämään mikä on naapurin ilmoittelijoiden systeemi heillä joilla on tarjolla vain sähköpostiosoite yhteydenottoa varten.
Olen pk-seudulta tällaisiin tarjoajiin ollut yhteydessä 23 eri tapaukseen ja vastauksia on tullut  tasan kaksi.

Aika kehno vastausprosentti, sanoisin.

Viestini ovat asiallisia, kerron niissä mitä, missä ja milloin olisi kiinnostuksen kohteena sekä vielä hieman itsestänikin, puhelinnumeronkin - ei kuitenkaan niin montaa lausetta että pitäisi lyhytjänteisemmänkään lukijan kesken viestin kyllästyä.

Onko tähän olemassa jotain vakioformaattia jolla palveluntarjoajan huomio kiinnitetään -- mitä mahdan tehdä väärin?
Vai ovatko nuo ilmoitukset vain jonkinlaista viihdettä?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2020, 08:45:48 »
Eipä ole viisastenkiveä tarjota miten sieltä oma vastaus nousisi ylitse muiden vastaajien. Itse toimin kuten sinä ja toisinaan vastataan toisinaan ei. Yleensä se vastaaminenkaan ei vielä johda mihinkään vaan tapaamista ei saada aikaiseksi sittenkään.

Ainoa syy miksi jaksan yrittää on se, että sitä kautta on kuitenkin joskus saanut ihan parhaan a-ryhmän tasoista seuraa.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2020, 10:20:31 »
Nuo ovat ilmeisesti yksityisyydestään erittäin tarkkoja.
Ja vaikka näiltä saisikin vastauksen, tapaamiseen asti on pitkä matka.
Ja tapaamiset helposti perutaan, jos muistetaan perua.

Osa taas selkeitä vedätyksiä.
Turskaa seisotetaan naapuritalon edessä ja katsotaan kauan siellä viihtyy.
Tai katsotaan minkänäköistä turskaa tulee paikalle; jos ei ole omaa silmää miellyttävä, heitetään takaisin.

Pelkän sähköpostikirjeenvaihdon kanssa on hankala tietää onko vastassa neiti vai neidiksi tekeytynyt vähemmän neiti.

Nimim. Kymmenen kertaa yritin, kerran pääsin treffeille.
Saitin Bud Spencer

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 304
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #3 : Tammikuu 25, 2020, 10:30:46 »
Liitteeksi kuva kalusta niin aika varma vastaus tiedossa minuutin parin sisään.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #4 : Tammikuu 25, 2020, 11:00:09 »
^ Mulle on taas kerrottu, että nää diskataan heti kärkeen.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #5 : Tammikuu 25, 2020, 13:38:19 »
Voisiko olla, etteivät vain ehdi vastaamaan, jos on vaikka kiirettä? Tai jos ehdottamasi ajankohta ei sovikaan, niin katsovat turhaksi vastata, tai huomaavat viestisi vasta ehdottamasi ajankohdan jälkeen, niin eivät siksi vastaa. En tiedä.

Itselläni kun oli vielä tämä systeemi, pyrin kyllä aina vastaamaan asiallisiin viesteihin, vaikka se olisikin ollut asiakkaan kannalta liian myöhään, ihan vain siksi, etteivät jääneet ihmettelemään, miksi en vastannut ollenkaan.

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #6 : Tammikuu 25, 2020, 13:53:49 »
Niin en tiedä mikä on, ehkä viestit ovat liian ajoissa jos kysyn kahta viikkoa ennen ajankohtaa - mutta vastausta ei tule myöskään lähempänä lähetettyyn viestiin. Joitakin olen useamman kuukauden aikana yrittänyt lähestyä, ihan mielenkiinnosta kun selvästi käyvät naapurissa ja ilmoitukset uudistuvat / vaihtuvat - mutta ei vastausta.

Tympeää.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #7 : Tammikuu 25, 2020, 14:02:47 »
Samaa olen ihmetellyt, mutta kyllä tuo vastausprosentti omalla kohdalla on paljon parempi, varmaan luokkaa 3/4 vastailee ennemmin tai myöhemmin.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #8 : Tammikuu 25, 2020, 14:05:13 »
^^^ Tämä, mitä Sini kirjoitti.  :)

Mulla saattaa olla sähköpostissa viivettä, koska arkena on ihan täysi muu elämä ja keikalla on keikkakiireet. Pyrin kuitenkin vastaamaan vaikka sitten jälkikäteen kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin. Toki joskus joku saattaa epähuomiossa jäädä, ja välillä sähköposti on tuupannut viestin roskapostikansioon, mistä sen huomaa vasta viikkojen päästä.

Sitten jos viestittely menee jankkaamiseksi, etsitään palvelua, jota mulla ei ole tarjolla, tms, eikä ymmärretä kieltävää vastausta, niin lakkaan kyllä vastailemasta, kun ei kiinnosta olla kenenkään ilmainen kirjekaveri ja runkkumatskun tuottaja. Ja tällaisen jälkeen saman ihmisen uusiin yhteydenottoihin en enää vastaa mitään.

Mutta kyllä siis asiallisiin yhteydenottoihin varmasti kaikki oikeasti alalla toimivat tyypit pyrkivät parhaansa mukaan vastaamaan. En sitten tiedä, kuinka moni vaikkapa naapurin ilmoittelija on jotain muuta kuin antaa ymmärtää.

Ja sama homma se on myös näin palveluntarjoajan näkökulmasta: tulleista viesteistä, joihin vastaan, iso osa ei koskaan enää palaa asiaan, kourallinen on vain vailla sähköpostitteluseuraa, osa on jo ehtinyt deletoita osoitteen, josta tunti sitten kirjoitti.... pieni murto-osa kaikesta viestittelystä johtaa oikeasti tapaamiseen. Ja kaikkeen tähän kuluu hurjasti aikaa.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2020, 14:28:17 »
No nyt on aloittajalla niin surkea vastausprosentti, että joko sinun lähettämissäsi viesteissä on jotain todella pahasti vialla, tai sitten olet lähettänyt viestejä saman huijarin kaikkiin 23 sähköpostiosoitteeseen :D

Minä kirjoitin syyskuussa tuollaisen listan joistakin niistä syistä, miksi en itse vastaa sähköposteihin: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,536.msg12886.html#msg12886 .
Eläkkeellä.

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #10 : Tammikuu 25, 2020, 17:52:49 »
Mietin voiko ongelma olla nimimerkkihenkisessä sähköpostiosoitteessani (joka on gmailista), että pitäisikö sinne joku antero.vipunen pystyttää, olisiko (vastauksen) saanti parempi silloin?

Viestini on mallia:

Moikka,

sopisiko tapaaminen [ajankohta] [ehdottamani paikka jos ilmoittaja ei ilmoita tekevänsä vain incallia / "tai luonasi"]?

Etsin [kuvaus halutuista palveluista, käytännössä perusseksiä ja/tai pelkkiä käsihommia].  Olen [ikäluokkani, 30 < x < 50]v + kuvaileva adjektiivi.

p. [turskapuhelimen puhelinnumero].


ja tästä tarjoajan ja oman tarpeen ja tilanteen mukaan varioiden.

Ja naapuria jos selaa niin voi melkein laskea että ei siellä montaa sellaista vain sähköposti - palveluntarjoajaa taida enää olla mihin en olisi lähettänyt postia. Kai siellä nyt oikeitakin tarjoajia liikkuu? :)


« Viimeksi muokattu: Tammikuu 25, 2020, 17:54:59 kirjoittanut Setämies »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #11 : Tammikuu 25, 2020, 18:03:42 »
^ Mä en ainakaan kauheasti edes katso, mikä meiliosoite on. Niissä lukee vaikka mitä.  ;D

Hmmm, joskus mulle tulee viestejä "mitä maksaa pelkkä pikainen suikkari/handjob" ja ne saattaa jäädä kiireessä vastaamatta, koska kun kerron, etten tee alle 30min/incall 45min/outcall, niin kukaan tällaisen kyselijä ei koskaan palaa asiaan TAI alkaa vonkaus ("tuun hakee sut kotoa, ime mua autossa").

Toinen juttu, jos sulla on lopussa vain puh.nro, niin voiko viestistäsi saada kuvan, että toivot vastausta nimenomaan puhelimeen? Esim minä annan numeroni vasta kun tapaaminen on sovittu, enkä vastaa yhteydenottoihin, joissa pyydetään vastausta puhelimeen. :)

Nämä nyt jotain, mitä tuli mieleen. Oikeasti tuo viestisi vaikuttaa kyllä ihan asialliselta ja fiksulta, eli en tiedä, missä vika.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #12 : Tammikuu 25, 2020, 18:32:41 »
Osa näistä sposti-ilmoittelijoista ei käytä puhelinta lainkaan näiden tapaamisten yhteydessä, eli kaikki yhteydenpito tapahtuu mailitse.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #13 : Tammikuu 25, 2020, 18:34:46 »
Voin puhua ainoastaan omasta puolestani, mutta minua ei ainakaan kiinnosta sähköpostiosoitteen muoto niin kauan, kun sähköpostiosoite ei kuulu tunnetulle häirikölle. Jos ihminen kertoo minulle nimen, niin oletan sen olevan nimimerkki. Olen muutenkin Ilonan kanssa samoilla linjoilla.

Jos viestissä ehdotetaan jotain tiettyä tapaamisaikaa, niin se tietysti jouduttaa keskustelua... Mutta jos viesti tulee liian lyhyellä varoitusajalla enkä ehdi vastaamaan siihen ennen pyydettyä ajankohtaa, niin jätän vastaamatta kokonaan. Jos minulta varta vasten pyydetään tapaamista 25. tammikuuta klo. 18:30, niin minusta olisi peräti vittumaista vastata klo. 19:00, että "joo kyllä voidaan tavata". Jos sen sijaan saan viestistä sen käsityksen, että turska pyytää vain esimerkiksi tuota aikaa, mutta että hänelle saattaisi käydä muukin aika joskus tulevaisuudessa, niin sitten vastaan myöhässäkin.

Riippuu myös vähän pyydetyistä palveluista. Minulla lukee jo naapurin ilmoituksessani, että harrastan ainoastaan turvaseksiä. Siksi siis oletan, että jokainen OWO:n pyytäjä (yms.) tietää jo, etten tarjoa OWOa. He siis eivät ylläty siitä, että vastaukseni heidän pyyntöönsä on kieltävä, ja sen vuoksi minun on turha edes tuhlata aikaa kertoakseni heille sen kieltävän vastauksen, jonka he jo tietävät saavansa.

Ja tuo puhelinnumero. Jos lähettäisit tuon viestin minulle, niin en itse jättäisi vastaamatta siksi, koska kerrot minulle puhelinnumerosi, mutta joku muu saattaisi ehkä tehdä niin. Minulla on ilmoitukseni yhteystietona sähköposti, koska minuun ollaan yhteydessä sähköpostitse. Jos minulle sopisi, että entuudestaan tuntemattomat ihmiset ovat minuun yhteydessä puhelimitse, niin sitten minulla olisi yhteystietonani puhelinnumero. Uusille tuttavuuksille annan puhelinnumeroni vasta, kun tapaaminen on sovittu, ja jos joku vaatii minulta puhelinyhteyttä ennen tätä, niin en katso hedelmälliseksi jatkaa keskustelua. Se, että kerrot puhelinnumerosi, saattaisi ehkä jonkun mielestä olla tulkittavissa vaatimukseksi jatkaa keskustelua puhelimitse.
Eläkkeellä.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #14 : Tammikuu 26, 2020, 00:31:47 »
Mietin voiko ongelma olla nimimerkkihenkisessä sähköpostiosoitteessani (joka on gmailista), että pitäisikö sinne joku antero.vipunen pystyttää, olisiko (vastauksen) saanti parempi silloin?

Viestini on mallia:

Moikka,

sopisiko tapaaminen [ajankohta] [ehdottamani paikka jos ilmoittaja ei ilmoita tekevänsä vain incallia / "tai luonasi"]?

Etsin [kuvaus halutuista palveluista, käytännössä perusseksiä ja/tai pelkkiä käsihommia].  Olen [ikäluokkani, 30 < x < 50]v + kuvaileva adjektiivi.

p. [turskapuhelimen puhelinnumero].


ja tästä tarjoajan ja oman tarpeen ja tilanteen mukaan varioiden.

Ja naapuria jos selaa niin voi melkein laskea että ei siellä montaa sellaista vain sähköposti - palveluntarjoajaa taida enää olla mihin en olisi lähettänyt postia. Kai siellä nyt oikeitakin tarjoajia liikkuu? :)

Sähköpostin nimimerkkihenkisyys ei ole ongelma, sillä suurin osa asiakkaiden sähköposteista on juurikin tuota muotoa. Musta ainakin tuo puhelinnumeron antaminen noin asiallisen kirjoiuksen loppuun viestii luotettavuudesta ja siitä, että olet tosissasi haluamassa sopia tapaamisen.

Puhelinnumeron antaminen on virhe silloin, jos kehotat hupakkoa soittamaan sulle. (Siis tyyliin Arska tässä moi. Soita mulle. Puhelinnumeroni on 0461234567.)  Mulle ainakin tulee siitä olo, että tällä ei ole varaa edes ladata puhelimeensa saldoa ja ei siksi voi soittaa hupakolle, eli ei ole varaa sitten tapaamiseenkaan. Ajanhukkaa sellainen.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #15 : Tammikuu 26, 2020, 11:30:39 »
Samanlaisia kokemuksia kuin Enttolla. Joiltain ei saa mitään numeroa ja yhteydenpito pelkällä sähköpostilla on aika puuduttavaa kun pitäisi paikalle löytää. Sitten seisot siellä talon pihassa ja yhteydenpito loppuu siihen, olipa hauskaa, heh heh.

Mutta on sieltä tosiaan välillä hyviäkin löytynyt. Jos joku paikallinen puoli-amatööri löytyisi vakkariksi niin kyllähän se kelpaisi.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 503
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #16 : Tammikuu 26, 2020, 13:38:19 »
^ Muutaman parhaaseen A-ryhmään kuuluvan amatöörin seurasta olen päässyt nauttimaan tämän harrastuksen parissa. Kaikkien heidän kanssa juttu on aluksi toiminut vain sähköpostilla. Vastausprosentti omalla kohdallani on ehkä 30-40% paikkeilla.

Puhelinnumeroilmoitusten laadullinen taso on ollut aika erilaista. Enemmänkin pussien tyhjennystä ja liukuhihnaa. Helmiä toki sielläkin joukossa. 

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #17 : Tammikuu 26, 2020, 15:14:04 »
Arvon tarjoajat ja asiakkaat, käy ihmetyttämään mikä on naapurin ilmoittelijoiden systeemi heillä joilla on tarjolla vain sähköpostiosoite yhteydenottoa varten.
Olen pk-seudulta tällaisiin tarjoajiin ollut yhteydessä 23 eri tapaukseen ja vastauksia on tullut  tasan kaksi.

Aika kehno vastausprosentti, sanoisin.

Viestini ovat asiallisia, kerron niissä mitä, missä ja milloin olisi kiinnostuksen kohteena sekä vielä hieman itsestänikin, puhelinnumeronkin - ei kuitenkaan niin montaa lausetta että pitäisi lyhytjänteisemmänkään lukijan kesken viestin kyllästyä.

Onko tähän olemassa jotain vakioformaattia jolla palveluntarjoajan huomio kiinnitetään -- mitä mahdan tehdä väärin?
Vai ovatko nuo ilmoitukset vain jonkinlaista viihdettä?

Mm. mä kuulun joukkoon naapurin sähköposti-ilmoittelijat :D
Oonko mä jättänyt vastaamatta sulle...  ;D
Noh, tuskin, koska vastaamatta mulla jää tarkoituksella tosi harvoja viestejä - ulkomaalaisten viesteihin vastaan valikoiden riippuen viestin sisällöstä, tää on mulla suurin ns. ryhmä joka voi tavallaan ihan oikeutetustikin mun kohdalla valittaa jos eivät aina saa vastausta.

Sitten on tietysti nämä jotka suoraan ilmoittavat etteivät halua maksullista seuraa. Heille en vastaa koskaan.

Ja myös näihin "vitun narkkarihuora" viesteihin en vastaa koskaan.

Sitten, mulla on laaja oma mustalista kertynyt vuosien varrella häiriköistä/väkivaltaisista/runkkareista jotka on mulla blokattuna. Eli näiden viestejä en edes näe.

Joskus, tätä ei kyllä tapahdu usein, viestit menee vahingossa johonkin muuhun folderiin kuin inboxiin, mutta pyrin vastaamaan niihinkin kun asian huomaan, vaikka edes pahoittelut & kerron miten oli päässyt käymään. Nykyisin mä oon kyllä oppinut selaileen noita kansioita ahkerammin juuri tän takia, joten vastaus harvoin jää lähettämättä enää tästä syystä.

Ja joo, mä vastaan aika usein niillekin jotka ihan suoraan kysyy palvelua jota multa ei saa. Tässä se vähän riippuu viestistä. Jos viesti asiallinen toive jostain roolileikistä tms. niin vastaan vain ettei ole tarjolla. Jos viesti tyyliin "haluun panna sua paljaalla joka reikään mitä maksaa" niin en vastaa mitään. Koska en katso tuollaista viestiä asialliseksi.

Ihan ekaksi nyt tulisi aloituksesta mieleen että onko etsinnän kohteena taas nää kuuluisat amatöörit, jotka sitten...noh, toimii amatöörimäisesti.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2355
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #18 : Tammikuu 26, 2020, 15:21:57 »
Pyrin vastaamaan kaille, mutta pakostakin jotkut menevät ohi jos en juuri sillä hetkellä pysty vastaamaan 😔

Myös jos viestissä kysytään ajankohtaa, joka ei minulle sovi tai pyydetään vastaamaan tekstarilla numeroon saattaa helpommin jäädä ilman vastausta.

Kaikki jotka laittavat liitteeksi kuvan, joko naamastaan tai kyrvästään jäävät ilman vastausta. En vastaa myöskään paljaalla vonkaajille.

Aloittajan viesti on hyvä, pidän itse siitä että asiat tuodaan selkeästi esille jo ekassa viestissä, mitä halutaan ja koska.. Mutta... Tuo jos sinulla on tietty päivä ja kellonaika viestissä saattaa olla se syy miksi et saa vastausta, ihan vaan sillä et se ei sovi tytölle..

Ps. Minäkin olen yksi naapurissa ilmoittelevista, olisi kiva tietää jos olet laittanut minulle viestiä ja et ole saanut vastausta?! 🙄🤔
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sähköposti-ilmoittelijat
« Vastaus #19 : Tammikuu 26, 2020, 15:41:56 »
Koska naapurin säännöt nyt tiedetään, ovat ilmoitukset lähtökohtaisesti epäsuoria tulkinnaltaan. Jos sanamuoto sattuu olemaan tyyliin "kerro mulle sun fantasia ja katsotaan yhdessä voitaisko me se toteuttaa" niin silloin näyttääkseni luetunymmärtämiseni, olen pakotettu vastaamaan tyyliin



josta sitten graduaalisesti palautan ilmaisuni asialliseen ja luottamusta herättävään huolettoman älylliseen kirjakieleen.

_
dijon on sinappi