Mariannekarkki. Siinä on toinen perkele <3.....Vaari tippui katolta....Moraalisaarnaajapappa Pekonenkin tippui juuri penkiltä ja sai pahoja rytmihäiriöitä. Kuka opetti Lasihelmelle tekemään noita giffejä?
Uutiset:
Mariannekarkki. Siinä on toinen perkele <3.....Vaari tippui katolta....Moraalisaarnaajapappa Pekonenkin tippui juuri penkiltä ja sai pahoja rytmihäiriöitä. Kuka opetti Lasihelmelle tekemään noita giffejä?
Ei nyt ihan vedä tolle pinkille Ninnille vertoja, mut laitetaan tähän ketjuunkin ku kuvailin itekin liikkuvaa vartalokuvaa eilen

Ja Ninnineiti. Onneksi pappa Pekonen menetti tajuntansa jo Lasihelmen ketkuttelun nähtyään. Pappa vietiin paareilla ensivasteautoon ja kännykkä korjattiin takavarikkoon.Mariannekarkki. Siinä on toinen perkele <3.....Vaari tippui katolta....Moraalisaarnaajapappa Pekonenkin tippui juuri penkiltä ja sai pahoja rytmihäiriöitä. Kuka opetti Lasihelmelle tekemään noita giffejä?
Entto

Lähellä täydellisyyttä
Ei nyt ihan vedä tolle pinkille Ninnille vertoja, mut laitetaan tähän ketjuunkin ku kuvailin itekin liikkuvaa vartalokuvaa eilen![]()
Tässä pientä teaseria... 👀 Onlyfansin laitan pystyyn kun aika koittaa. 😁👌
jpetke

Huikea tyyppi

Ei nyt ihan vedä tolle pinkille Ninnille vertoja, mut laitetaan tähän ketjuunkin ku kuvailin itekin liikkuvaa vartalokuvaa eilen
Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
musta ei oo pinkki totta joo muttei vertailla
Vieras1853

Näyttää hyvää esimerkkiä

Nämä liikkuvat kuvat on kyllä parasta mitä tällä saitilla on tapahtunut piiiiiitkään aikaan.Twerkkausta odotellessa

Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua

misterx83

Piristää muiden päivää

Vieras0240

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras1505

Piristää muiden päivää
Kiitoksia arvon leidit ja herrat
Ja Helmi, upea vartalo sulla! 😍 Ja vähän luonnollisempi giffi, mä itse oon tällainen semi överi näissä mun vaaleanpunaisissa glitter-taruolentounelmissa 🤣 Mut tämäkin on mulle yksi tapa toteuttaa itseäni 😁 Kivaa kun on erilaisia 🙏
(Hauskaa jos trendaa liikkuvat kuvat, yllättävän helppoa oli tehdä vaikken mikään tekniikan ihme olekaan, eli kokeilkaa mimmit rohkeasti 👌)
Ja siis toi sun gif oli ihana, tekis mieli itekin joku vastaavanlainen fantasiatyylinen joskus kokeilla tehdä. Tykkään ite kaikesta söpöstä ja pastellisävyistä myös
CuoreSportivo

Nauttii muiden arvostusta
Tomppa
Kelpo kaveri

Nämä liikkuvat kuvat on kyllä parasta mitä tällä saitilla on tapahtunut piiiiiitkään aikaan.Twerkkausta odotellessa