Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: IlonaTequila  (Luettu 5941 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
IlonaTequila
« : Tammikuu 22, 2020, 14:32:48 »

Joulukuun 2019 alkupuolella bongasin kalenterista IlonaTequilan ensivisiitin Tampereelle hupakoinnin merkeissä. Kuvapostaukset olivat jo paljon akaisemmin saaneet mielenkiintoni heräämään, ja ehdottamani tunnin tapaamisaika lyötiin nopeasti lukkoon. Viestittelyssä Ilona on itse täsmällisyys, ja hänellä on myös taito saada tuleva asiakas paitsi malttamattomaksi, myös tuntemaan itsensä erityiseksi.

Sovittuna aamuna nousen junasta Tampereella. Suuntaan kulkuni asemalta kohti tapaamispaikkaa. Mieleen tulee opiskeluaikojeni kesä, jolloin olin duunissa ihan siinä vieressä. Soitto hieman ennen sovittua aikaa, ja saan ystävällisen opastuksen minne tulla. Ovi aukeaa valoisaan eteiseen.

Pidän näkemästäni. Ilona näyttää ilmoittamaansa ikää nuoremmalta. Joitain rokkimimmin tunnusmerkkejä on, joten häntä voisi luonnehtia vaikkapa tuhmaksi naapurintytöksi.

Ilona kysyy korkkareista, en halua hänen laittavan niitä. Sen sijaan Ilonan hoikkaa vartaloa saan ihastella kaikista suunnista, sillä Ilona on sängyssä varsinainen gfe-seksipeto. Ratsastuksen ystäville hän on oikea kultakimpale - ottaa luvan saatuaan aktista irti omankin osansa. Itse saavutan hekumani huipun satulanuppi reverse cowgirl -Ilonan ihanassa perseessä.

Lopuksi rentoa loikoilua monenlaisista asioista jutustellen ennen loppusuihkuttelua. Yllättäen saan sinne seuraa. Jäähdyttelevä turska avasi näin uuden hupakointivuosikymmenen, eikä yhtään hassummalla tavalla.