Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus, mistä pidät ja siitä puhuminen  (Luettu 2091 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Seksuaalisuus, mistä pidät ja siitä puhuminen
« : Tammikuu 21, 2020, 13:13:30 »
Luen lounaalla iltalehteä. Hyvä artikkeli seksuaalisuudesta, pakko jakaa se kännykällä piipertäen https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/76aeddfa-00fc-4404-ad9a-09905a7dabad
Ihmiset eivät parisuhteessa puhu haluistaan. En tiedä että onko se Suomalainen ominaisuus vai ihan yleisempikin.

Onko hupakolle helpompi kertoa että mitä oikeasti haluan tehdä? Mitä olen aina halunnut, mutta en ole kehdannut sitä kumppanille esittää?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksuaalisuus, mistä pidät ja siitä puhuminen
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2020, 00:08:54 »
Tämä, että hupakolle on helpompi kertoa omista haluistaan kuin omalle puolisolle, on yhden asiakasryhmän ominaispiirre ja pääasiallinen syy käydä hupakoissa. Kumppanille ei uskalleta kertoa omista haluista, tai jos uskalletaan, niin niitä ei saa toteuttaa tarpeeksi usein kotioloissa tai koskaan.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksuaalisuus, mistä pidät ja siitä puhuminen
« Vastaus #2 : Helmikuu 01, 2020, 09:03:50 »
Kyllä mä tästä vähän itseäni tunnistan ja varmaan osittain siksi olen kiinnostunut hakemaan seksiä parisuhteen ulkopuolelta.

Vähän tähän liittyy myös se, että oma ja kumppanin käsitys pantavan näköisen naisen muodoista on kaukana toisistaan. Vaimo haluaisi aina vaan laihtua ja mun puolesta se taas saisi ottaa vaikka heti 10 kiloa lisää. Jotenkin on tullut käsitys, että kun olen  vihjannut erittäin varovasti kautta rantain hänen mahdollisesti miellyttävän mun silmää vähän pulskempanakin, niin heti mua pidetään jonain pervona.