Pari rapsaa Tampereella silloin tällöin vierailevista hierojista.
Ensimmäinen oli
Kylie Spain. Tapaaminen sovittiin Whatsappilla, vastaukset tulivat nopeasti. Viesteissä Kylie oli aika niukkasanainen. Paikan päällä vastassa oli todella kauniskasvoinen RE:n kuvien mukainen nainen. Palveluksi olin ottanut tunnin B2B-setin lingam-käsittelyllä loppuun.
Hieronta alkoi lyhyellä jalkojen ja selän pulssia laskevalla hieronnalla. Sitten siirryttiin B2B-osuuteen selkäpuolelta. Oli mukava tuntea miten Kylien reidet painautuivat omieni väliin, ja kuinka hän henki niskaani käsitellessään yläkroppaa. Itseäni ei tuo rintojen painelu selkään hirveästi innosta, mutta sitä oli reilusti mukana.
Pian tuli käsky kääntyä ympäri ja B2B jatkui ylä- ja keskikropassa. Kylien ruskettunutta kroppaa katsellessa ja tuntiessa alkoi nopeasti poskia ja muitakin paikkoja kuumottaa. Kylie kuiskasi "relax" kun meinasi hengitys käydä raskaaksi. Yritin rentoutua kohtalaisella menestyksellä

Olin pyytänyt noin puolet tunnin ajasta rauhallista loppukäsittelyä. Ja voi pojat, nyt kyllä miestä ja penistä vietiin. Lingam-hieronta alkoi kevyillä kiusoittelelevilla kosketuksella kassien ja sisäreisien alueelta, vähitellen kiihottumista rakentaen. Kylie osasi ihanasti käyttää kynsiään tuottamaan itselleni uusia tuntemuksia jalkovälissä. Kiihotus nousi melko pian tappiin. Tuntui että leijuin viimeisen vartin n. 10 sekunnin päässä orgasmista, missä tilassa Kylie mua näennäisen vaivattomasti kannatteli. Ja loppuräjähdys oli massiivinen.
Menee helposti top-3 hierontakokemuksiini.
Toinen hiljattainen kokemus on
Sannattaren tantrasta. Kokemus melko samanlainen kuin Kylieltä. Laadukas B2B- ja lingamhieronta. Sannattaren hieronnassa erityistä oli todella intiimi tuntu B2B-osiossa. Ja hiukan yllättäen tehokas korvien kiusoittelu.
Sannattaren kanssa oli mukavampi jutella, koska vaikka Kylien kanssa asiat sai sovittua, niin small talk ei ollut yhtä luontevaa. Syytän omaa rallienkkua siitä.
Se täytyy vielä sanoa, että näiden laatuleidien hinta ei ole halvimmasta päästä. Tunnin setti oli kaksi tasarahaa.