Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (17/158) > >>

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Tammikuu 26, 2020, 16:08:07 ---^
Et sinä siinä mene henkilökohtaisuuksiin. Päinvastoin yleistät ja mustamaalaat Rovaniemeläisiä. Joro ainenkin on loukkaantunut ja varmaan moni muukin.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ole nähnyt Sin1n kirjoituksissa mitään tuollaista. Voinhan minäkin sanoa, että Yhdysvalloissa on paljon rikollisuutta, eikä se tarkoita, että yleistäisin kaikki maan asukkaat rikollisiksi. Minusta Sin1 on ihan asiallisesti puhunut siitä, miten jotkut henkilöt, joista ketään ei ole edes nimeltä mainittu, ovat harjoittaneet tietyllä alueella ikäviä puheita.

Venla:
Myös minä olen kirjoittanut historiassa paljonkin kokemuksia eri kaupungeista (ja täälläkin muutamia), ja kai nyt sen pitäisi olla aina ilman erillistä mainintaakin selvä että jokaisen oma kirjoitus on hänen oma kokemuksensa. Ja niin kauan kuin se on totta, niin kai kokemuksia saa jakaa. Aina ne ei ole positiivisia. Mutta uskon että huonoista kokemuksista kirjoitetaan harvemmin kuin positiivisista.
Mutta henkilökohtaisuuksiin nuo eivät mielestäni mene jos asiasta kirjoittaa yleisellä tasolla, tähänkin toki se, että joskus ihan suorat varoituksetkin henkilöistä ovat paikallaan. Esim. nyt vuosia sitten yksi raiskaaja josta kyllä levitin tietoa mahdollisimman laajasti tytöille, ja toimisin samoin edelleen.

Mä ihmettelen nyt kovin miksi Sinin oman kokemuksensa jakaminen täällä ei olisi ollut ok jonkun mielestä? Mun oma kokemus negatiivisista kaupunkirapsoista on se, että kunnon asiakkaat ei niistä hermostu tai koe että heitä henkilökohtaisesi jostain syyllistettäisiin. Kommentit heiltä on yleensä pahoittelevia, tsemppaavia ja toivotaan että kaupungin muutkin turskat osaisi käyttäytyä jatkossa jotta tytöt tulisi uudelleenkin käymään.
Nyt alkaa vain vaikuttaa hieman epäilyttävältä jos kovin pohjoisen suunnasta hyökätään Sinin kirjoitusta kohtaan. Yleensä ne jotka eivät tunne pistoa sydämessään ovat noita kirjoituksia kohtaan vähintäänkin neutraaleja, useammin mun kokemuksen mukaan pahoillaan kirjoittajan puolesta että on ollut ikäviä kokemuksia.

Vieras0028:
Kiitos, Kuningatar Perse ja Venla! Juuri näin.

Sanohan, Nimara, kuinka se on yleistämistä "kaikkien Rovaniemeläisasiakkaiden ylle", kun puhun ensinnäkin täällä kirjoittelevista? Läheskään kaikki rovaniemeläisasiakkaat eivät ole täällä edes rekisteröityneinä, saatikka kirjoittele, kuten ei kaikki suomalaisetkaan asiakkaat. Totta kai saat ihan rauhassa pitää oman arviosi asiasta "huuhaa-juttuina", en sitä estä, ja niin saavat kaikki muutkin tehdä, ketkä näin asiasta ajattelevat (en edelleenkään ole se ajatustensorkkija).

Jotenkin tuntuu siltä, että haluat vain tarkoituksellisesti vääristellä sanojani siihen suuntaan, kuin sinä haluat tämän asian nähdä, Nimara, ja olet ottanut sen asiaksesi ja minut silmätikuksesi jo paljon ennen tätä juorukerhokeskustelua. Tulkitsen, että jokin minussa ärsyttää sinua kovasti, tai olen ehkä sinua(kin?) loukannut jotenkin. Meidän molempien oloa saattaisi ratkaisevasti helpottaa se, jos voisit avoimesti ja rehellisesti kertoa, mistä on kyse. Ei tarvitsisi sitten piikkejä heitellä jatkuvasti minun suuntaan, ja vielä asioista, jotka eivät sinua henkilökohtaisella tasolla kosketa. Tai enhän minä tiedä, jos tämä juorukerhokeissi vaikka koskettaakin. Sitten kyllä ymmärrän paremmin tämän päälle käymisen.

Vieras0032:
^
Suotta sinä nyt yrität kaataa minun niskaan omia kirjoituksiasi, eikä tuo selittely tee asiasta ainenkaan parempaa.

Vieras0028:

--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Tammikuu 26, 2020, 17:59:43 ---^
Suotta sinä nyt yrität kaataa minun niskaan omia kirjoituksiasi, eikä tuo selittely tee asiasta ainenkaan parempaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ööh, okei? En kaada kenenkään niskaan kirjoituksiani, ihan itse kannan niistä vastuun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta