Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (154/158) > >>

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:53:39 ---Mitenhän tämän voisi edes tiivistää... Toivottavasti kaikki ymmärtävät ettei kansallismielisyydellä ikinä saavuteta mitään hyvää. Sen pitäisi olla itsestäänselvää.

--- Lainaus päättyy ---

Nii

Eli oot sä niinku vasemmistolainen?

Vieras0334:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:51:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:49:14 ---:D En nyt varsinaisesti saanut kiinni siitä mitä sullakaan olisi tänne annetavaa :D  Kuka tahansa ymmärtää teidän pienen piirin kiukuttelut täällä ja sellaiseina ne kaikki me ne nähdäänkin.
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:36:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:21:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:14:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:11:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:10:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:08:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:04:33 ---Veikkaanpa ettei kamalasti tarvi enää kirjoittaa, jota voisi osoittaa olleensa oikeassa..Kiitos vasta-argumermenteista kuitenkin! Arvostan keskustelua myös.

--- Lainaus päättyy ---

Kahdesti oon ollu väärässä tällä saitilla ja kummallakin kerralla myöntänyt sen avoimesti (itseasiassa kerran, ku toisella kerralla Pekonen todisti mun Kanariansaaret vääräks ja en osannu siihen sanoo mitään nii se voitii). Onko sulla mitään kuvitelmaa siitä, että voisit jotenkin..

--- Lainaus päättyy ---

Täh? Kuka on Pekonen? Mistä siis kuvitelmaa? Täh? En tajua nyt lainkaan...

--- Lainaus päättyy ---

Niin. Asioita ei tajua jos ei tajua

--- Lainaus päättyy ---

Kerro jotain joskus. Aloita keskustelu. Ole jostain jotain mieltä. Jos et ymmärrä niin ole hiljaa ja kuuntele niin opit..

--- Lainaus päättyy ---

Aivan järjetön aloitus :D Olen jo ollut mieltä, mutta se on ollut väärä täällä sulkeutuneessa yhteisössä. "Jos et ymmärrä niin ole hiljaa niin opit" Öh? :D Siis mitä? Nimenomaan juuri päinvastoin.

--- Lainaus päättyy ---

Sä vaan pälätät. Sulla ei oo mitään annettavaa mihkää..

--- Lainaus päättyy ---

:D Hei! Sullahan oli aivan valtavasti annettavaa...! Et osannut perustella ainuttakaan mielipidettäsi...

--- Lainaus päättyy ---

Nii. Mä en nyt osaa sanoa kumpi on kumman terapeutti tänä iltana. Mä voin olla vaikka sun. Anna tulla vaan

--- Lainaus päättyy ---
Käy miten vain!

Vieras0334:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:54:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:53:39 ---Mitenhän tämän voisi edes tiivistää... Toivottavasti kaikki ymmärtävät ettei kansallismielisyydellä ikinä saavuteta mitään hyvää. Sen pitäisi olla itsestäänselvää.

--- Lainaus päättyy ---

Nii

--- Lainaus päättyy ---

Saat tähän toki sanoa toimivia esimerkkejä!

Jonossa on jo useampi valtio.

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:55:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:51:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:49:14 ---:D En nyt varsinaisesti saanut kiinni siitä mitä sullakaan olisi tänne annetavaa :D  Kuka tahansa ymmärtää teidän pienen piirin kiukuttelut täällä ja sellaiseina ne kaikki me ne nähdäänkin.
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:36:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:21:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:14:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:11:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:10:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:08:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:04:33 ---Veikkaanpa ettei kamalasti tarvi enää kirjoittaa, jota voisi osoittaa olleensa oikeassa..Kiitos vasta-argumermenteista kuitenkin! Arvostan keskustelua myös.

--- Lainaus päättyy ---

Kahdesti oon ollu väärässä tällä saitilla ja kummallakin kerralla myöntänyt sen avoimesti (itseasiassa kerran, ku toisella kerralla Pekonen todisti mun Kanariansaaret vääräks ja en osannu siihen sanoo mitään nii se voitii). Onko sulla mitään kuvitelmaa siitä, että voisit jotenkin..

--- Lainaus päättyy ---

Täh? Kuka on Pekonen? Mistä siis kuvitelmaa? Täh? En tajua nyt lainkaan...

--- Lainaus päättyy ---

Niin. Asioita ei tajua jos ei tajua

--- Lainaus päättyy ---

Kerro jotain joskus. Aloita keskustelu. Ole jostain jotain mieltä. Jos et ymmärrä niin ole hiljaa ja kuuntele niin opit..

--- Lainaus päättyy ---

Aivan järjetön aloitus :D Olen jo ollut mieltä, mutta se on ollut väärä täällä sulkeutuneessa yhteisössä. "Jos et ymmärrä niin ole hiljaa niin opit" Öh? :D Siis mitä? Nimenomaan juuri päinvastoin.

--- Lainaus päättyy ---

Sä vaan pälätät. Sulla ei oo mitään annettavaa mihkää..

--- Lainaus päättyy ---

:D Hei! Sullahan oli aivan valtavasti annettavaa...! Et osannut perustella ainuttakaan mielipidettäsi...

--- Lainaus päättyy ---

Nii. Mä en nyt osaa sanoa kumpi on kumman terapeutti tänä iltana. Mä voin olla vaikka sun. Anna tulla vaan

--- Lainaus päättyy ---
Käy miten vain!

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä viiskyt viiskyt meni tää ilta :D

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Cien - Marraskuu 11, 2022, 03:56:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Marraskuu 11, 2022, 03:54:25 ---

--- Lainaus päättyy ---

Nii

--- Lainaus päättyy ---

Saat tähän toki sanoa toimivia esimerkkejä!

Jonossa on jo useampi valtio.

--- Lainaus päättyy ---

No ootsä vitun kujalla jos kuvittelet, että ilman kapitalismia maailma pärjäis. Se pitää kuitenkin rahan liikkeessä mikä on ainoa mikä merkitsee yhtään mitään

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta