Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Fight Club
Lifti:
Kolmesta tuotteesta kaikki on kohoaaaaAaaAaaAaaAAmassa!
Mielenkiintoinen aamutreeni klo 08 tiedossa.
On ruuti kuivaa.
-milloin näiden vaikutus lakkaa-
Hinsansaa on hereillä! Sai kolme kirjainta :weightlifting:
Onko keskusteluyhteys avattu? Antoiko isoäiti luvan forkkailla?
Vieras0361:
^ Ai vittu ku sulla oli se😂😂😂😂
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Maaliskuu 04, 2022, 16:08:56 ---Mun mielestä pelkkien linkkien postaaminen ei tuo foorumille lisäarvoa. Mä en aukaise sellaisia. Jos postauksessa kerrotaan, että mitä sieltä löytyy ja miksi se kannattaa aukaista niin se on forkalle arvokasta. Mut tietty viestilaskuri kasvaa kivasti kun niitä linkkejä vaan tykittää sumeana. Mut ei se mua juuri häiritse.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä olet mieltä tällaisesta linkittämisestä
jurzantaa:
Pelkkä linkki on perseestä, ja pahimmillaan hukkaavat vaan muitten aikaa. Pitäisi olla saatteena joku referaatti mitä ja minkälaista asiaa linkin takaa löytyy. Esim. saate "YLE Politiikkaradio Puheet päreiksi" ei täytä vaatimusta.
Foorumin säännöt:
9. Viitatessasi esimerkiksi artikkeliin kopioi linkki alkuperäiseen lähteeseen pitkän tekstilainauksen sijaan. Pelkät linkit ilman saatesanoja tullaan poistamaan.
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Maaliskuu 04, 2022, 16:27:29 ---Pelkkä linkki on perseestä, ja pahimmillaan hukkaavat vaan muitten aikaa. Pitäisi olla saatteena joku referaatti mitä ja minkälaista asiaa linkin takaa löytyy. Esim. saate "YLE Politiikkaradio Puheet päreiksi" ei täytä vaatimusta.
Foorumin säännöt:
9. Viitatessasi esimerkiksi artikkeliin kopioi linkki alkuperäiseen lähteeseen pitkän tekstilainauksen sijaan. Pelkät linkit ilman saatesanoja tullaan poistamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö ”YLE….päreiksi” ole saatesana? Siitä tietää kiinnostaako vaiko ei, avatakaan vaiko ei?
Minkälainen saatesanan 9lisi sinun mielestäsi tullut olla? Eikö porukka tiedä tuota ohjelmaa?
Sääntö 9 taitaa täyttyä, sinulla vaan eri vaatimukset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta