Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Fight Club

<< < (112/158) > >>

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 20:01:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Kesäkuu 02, 2021, 19:46:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 19:40:25 ---Juu anna palaa. Älä ujostele. Heitit ensimmäisen kiven, poikaystävän kunniaksi. Anna palaa.

Todisteet? ÖÖÖ, jokainen voi mennä pari viestiä ja tässä ketjussa taaksepäin ja huomata kuinka kesavahoro tuli puskista ja haastoi.
Anna palaa lutka.

--- Lainaus päättyy ---
Pökelsit jostain viime väännöstä. Laitapa nyt jotain linkkiä tästä, ja lopeta itkeminen. Herätyys, huhuuuuuuu?

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa että kysyit Kesavahoro kas tässä -
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Joulukuu 18, 2020, 20:54:01 ---Lapanen on nyt kyllä ihan oikeassa ketjussa...katotaan kuinka kauan se ehtii mesota ennen kuin sammuu / bannataan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
.....ja kuinkas sitten kävikään  :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Ja tää on sun "todistees" jostain meidän väännöstä?  :laught:

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Kesäkuu 02, 2021, 20:16:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 20:01:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Kesäkuu 02, 2021, 19:46:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 19:40:25 ---Juu anna palaa. Älä ujostele. Heitit ensimmäisen kiven, poikaystävän kunniaksi. Anna palaa.

Todisteet? ÖÖÖ, jokainen voi mennä pari viestiä ja tässä ketjussa taaksepäin ja huomata kuinka kesavahoro tuli puskista ja haastoi.
Anna palaa lutka.

--- Lainaus päättyy ---
Pökelsit jostain viime väännöstä. Laitapa nyt jotain linkkiä tästä, ja lopeta itkeminen. Herätyys, huhuuuuuuu?

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa että kysyit Kesavahoro kas tässä -
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Joulukuu 18, 2020, 20:54:01 ---Lapanen on nyt kyllä ihan oikeassa ketjussa...katotaan kuinka kauan se ehtii mesota ennen kuin sammuu / bannataan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
.....ja kuinkas sitten kävikään  :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Ja tää on sun "todistees" jostain meidän väännöstä?  :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Pistä paremmaksi spermakuppi  :laught:

Ja hei, heselutkaa täällä kaivataan, ei sen poikatyttöfurry-ystävää. Huhuuuuuuu!?
Kesis, lyö tiskiin tai.....ooo horo hiljaa.
Edelleen, sinä haastoit TAAS ja mitään et anna. Pihtarihuora  :'(

Vieras0185:
Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 21:06:48 ---Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍

--- Lainaus päättyy ---
Tää on varmasti kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu  :-* Tai oli se Elise jenkeissä aika hyvä ku se sanoi "  my love! you have to come inside"

Minä vastasin " yes "

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Kesäkuu 02, 2021, 21:18:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kulli - Kesäkuu 02, 2021, 21:06:48 ---Kun mä katon Liftiä kännissä, niin ihan kuin katsoisin itseäni kännissä.
Tykkään 👍

--- Lainaus päättyy ---
Tää on varmasti kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu  :-* Tai oli se Elise jenkeissä aika hyvä ku se sanoi "  my love! you have to come inside"

Minä vastasin " yes "

--- Lainaus päättyy ---
Ja sitten sä kävelit sisään siihen asunnottomien yömajaan. Kaunista. :laught:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta